Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä lihaksettomuus, kalpeus ja huono ryhti?

Vierailija
12.07.2013 |

Mitä nuo kertovat ihmisestä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin teininä tuollainen, liian ykispuolisen kasvisruokavalion vuoksi. Onneksi aloin syömään kunnolla ja liikkumaan :D Nykyisin olen vegaani, mutta ottanut asioista selvää.

Vierailija
22/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti ja laihuus, syömishäiriö?

Joku sairaus

Kalpeus, jos ei vaan viihdy auringossa ja on muutenkin vaaleaihoinen. Tai joku ihotauti, esim vitiligo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 22:39"]

Mitä kertoo ihmisestä lihaksettomuus, kalpeus ja huono ryhti?

Mitä nuo kertovat ihmisestä?

[/quote]

Vastauksien perusteella jengi on todellakin joukko pinnallisia moukkia. "Lihaksettomuus" viitannee mieheen, koska naisella lihaksien puutetta harvemmin noteerataan.

Lihaksettomuus, kalpeus ja huono ryhti kertovat siitä, että mies viihtyy sellaisen työn tai harrastusten parissa, jota tehdään sisällä eikä se ole fyysistä. Esimerkiksi akateeminen tutkija voi hyvinkin näyttää sellaiselta. Mutta eikös sellainenin luettu nörtteihin?

Vierailija
24/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären miesystävä.

aivan ihana ihminen, mutta viihtyy tietokoneittensa parissa vapaa-ajallaankin siinä missä tekee sitä työssäänkin.

Vierailija
25/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi he***ti! Jos tässä puhutan mieehstä. En ikinä pystyis koskemaan ees pitkällä tikulla tollaseen laiskaan epäurheilulliseen luuserimieheen!

Cheek ja Ela on hottiksii!

Vierailija
26/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei treenaa ja syö huonosti. Av-mamma noin tyypillisesti.

Vierailija
27/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo sen, että liikunta ja ulkoilu on minulle pakkopullaa aina, mutta jonkin verran pakko yrittää harrastaa. Se kertoo, että luen paljon ja teen töitä tietokoneella. Lisäksi kalpean ihon olen perinyt äidiltäni, siihen en saa väriä kuin meikillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi