Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei enää tervehdi??

Vierailija
12.07.2013 |

Tapasin uuden harrastuksen merkeissä muutama kuukausi sitten mukavan miehen. Itse olen vapaa, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Aluksi moikkailimme, välillä juttelimme lyhyesti  ja vaihtelimme myös useita ns. pitkiä katseita huoneen poikki.. ja nyt mies ei oikestaan enää edes moikkaile, vaan tuntuu jopa välttävän viimeiseen asti tervehtimistä. Usein tullessani paikalle huomaan aivan selvästi, että hän kyllä näkee minut, mutta ei reagoi mitenkään, vaan yrittää siis jopa vältellä. Jos minä tervehdin häntä, hän kyllä vastaa, mutta jotenkin kummasti "alta kulmain", niinkuin olisi vihainen minulle. Jos tulen mukaan juttuporukkaan, jossa hänkin on, hän ei katso minuun eikä osoita sanojaan minulle, vaan tuntuu sulkevan minut kokonaan ulkopuolelle.

Itse olen siis lievähkösti ihastunut tähän mieheen, mutta hänen tunteitaan en todellakaan osaa tulkita.. Eli:

onko hän vaistonnut ihastumiseni, mutta koska ei itse tunne samoin, yrittää olla johtamatta minua harhaan?

On ihastunut itsekin, mutta pelkää, etten minä tunne samoin ja sen takia välttelee?

Vai vältteleekö hän siksi, että ehkä luulee minun seurustelevan nähtyään minut useaan otteeseen miespuolisen ystäväni seurassa, eikä halua sekaantua varattuun?

Kyseinen mies on siis ihan aikuinen, yli kolmikymppinen. Kertokaa mielipiteitänne, kiitos :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos menisit ja kysyisit suoraan?

Vierailija
2/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nolottaa kun toinen on tyrkyttämässä itseään.

Noi tilanteet on oikeasti tosi noloja. Myötähäpeä kai on se tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoehdot tuntuvat uskottavilta. Kaikkein todennäköisin saattaisi olla toinen vaihtoehto: ujoja miehiä on paljon, ja moni heistä saattaa olla kiinnostunut naisesta, mutta ei kehtaa tehdä aloitetta, varsinkaan harrastusympäristössä.

Mene toki juttelemaan jos mies sinua kiinnostaa.

M32

Vierailija
4/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmastikin kysymällä suoraan asia selviäisi, mutta ei anna luonto periksi...

Vierailija
5/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, en ole millään muotoa tyrkyttänyt itseäni...

Mies ei muuten kyllä vaikuta ujolta, vaan on jopa aika kovaääninen ja sellainen "rempseä" :D

Vierailija
6/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jälkimmäistä.

On antanut sulle merkin niille katseilla - ja ehkä se oli kevyttä flirttiä häneltä - mutta et vastannut joten luulee sua varatuksi. Varsinkin kaverisi takia.

Se on aloitteen paikka sinulla!

Vierailija
7/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot voivat olla rempseitä ja kovaäänisiä. He peittävät ujouttaan sillä tavalla, mutta jännittävät kovastikin aloitteen tekemistä. Entä jos ihan kevyesti pyytäisit häntä treenin jälkeen kahville?  Sittenhän se selviäisi.

Vierailija
8/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt hakea hänen katsettaan, mutta kuten sanoin, hän välttelee sitä nykyään viimeiseen asti.. No, täytyy nyt muutama viikko seurata tilannetta ja sitten on ehkä pakko kysyä suoraan. Inhoan tätä epätietoisuutta..

Vierailija
9/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on kuullut susta arveluttavia juttuja, tosia tai valheita - esim. olet jakarin maineessa, kiusannut tai tylyttänyt peruskoulussa hänen tuttuaan, seurustellut jonkun kusipään tai muuten nolon jätkän kanssa, esiintynyt pokekuvissa ja myynyt itseäsi kadulla, tappanut jonkun jne jne jne... eli/tai et vaan ole tarpeeksi pidetty "piireissä".

Vierailija
10/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mä epäilisin kyllä pikemminkin ykköstä tai kolmosta. Jos hän ei kerran edes katso sinuun muuten tai ei reagoi, niin fiilis ei ole oikein positiivinen. Omalla kohdallani eräs mies käyttäytyi muuten samoin, mutta saattoi kyllä tuijottaa hymyillen, vaikkei aina puhunutkaan. Ja yleensä kyllä reagoi sanomisiini ja tekemisiini.

Vierailija
11/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän luulee sinun seurustelevan nähtyään sinut useaan otteeseen miespuolisen ystäväsi seurassa, eikä halua sekaantua varattuun?

Vierailija
12/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisella ole mitään pelättävää aloitteen tekemisessä. Jos mies on sinkku, hän innostuu. Jos mies on varattu, on hän tosi imarreltu ja lisäksi ei ole aivan moukka, kun on jollekin kelvannut, joten ei anna rumia pakkeja.

Vierailija
13/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä teineistä tässä on kyse??

Mitä se haittaa vaikka saisit pakit? Mitä se haittaa??

Vierailija
14/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuaa ikistä mutta silti, jos olet jotain parikymppinen ja mies 35 niin ei ihme ettei ala sua "ahdistella", kuten se muista saattaisi vaikuttaa. Tee aloite, ei muuten selviä.

Vierailija
15/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:58"]

Eihän naisella ole mitään pelättävää aloitteen tekemisessä. Jos mies on sinkku, hän innostuu. Jos mies on varattu, on hän tosi imarreltu ja lisäksi ei ole aivan moukka, kun on jollekin kelvannut, joten ei anna rumia pakkeja.

[/quote]

Jaa vai?

Kyl mää ainakin tykkään tylyttää naisia jos huomaan et ne olis kiinnostuneita.

Leikin mukana aikani ja sitten annan tylyt pakit :D

Mut mä olenkin sadisti :(

Vierailija
16/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisikohan mahdollista saada muita kuin sadistisia miehiä vastaamaan tähän viestiketjuun? ;D

Vierailija
17/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa tulkita NOIN selviä merkkejä? Huhhuh, ihan suoraan sanottuna: EI OLE KIINNOSTUNUT, pakoilee koska on huomannut sun kiinnostuksen häneen ja hänellä ei ole mitään tunteita suhun joten ei halua myöskään sun niin kuvittelevan. Miehet ei mitään ristiriitaisia viestejä toimissaan lähetä (kuten naiset) vaan se on just eikä melkein ja tästä voin heti sanoe että etköhän sä jonkun uuden ihastuksen kohteen löydä....

Vierailija
18/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 22:19"]

Et osaa tulkita NOIN selviä merkkejä? Huhhuh, ihan suoraan sanottuna: EI OLE KIINNOSTUNUT, pakoilee koska on huomannut sun kiinnostuksen häneen ja hänellä ei ole mitään tunteita suhun joten ei halua myöskään sun niin kuvittelevan. Miehet ei mitään ristiriitaisia viestejä toimissaan lähetä (kuten naiset) vaan se on just eikä melkein ja tästä voin heti sanoe että etköhän sä jonkun uuden ihastuksen kohteen löydä....

[/quote]

Juu, mutta miksi tämä mies sitten aluksi tuijotteli ym.. Ja kokemuksesta voin kertoa, että miehet TODELLAKIN antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Useampikin myöhemmin varatuksi paljastunut tai muuten vaan pupun pöksyyn saanut mies on jopa kuukausikaupalla flirttaillut, pyytänyt numeron, suunnitellut treffejä (jotka - yllätys yllätys - eivät koskaan toteutuneet) ja sitten yks kaks tehnyt täyskäännöksen. Ja juuri tämän täyskäännöksen syytä tässä ihmettelinkin.

Itselläni ei ole tapana antaa väärää kuvaa kiinnostuksestani, vaan olen aina sanonut suoraan - ystävällisesti tietenkin - jos olen saanut esim. treffikutsun tai muita ehdotuksia mieheltä, etten ole kiinnostunut. Enkä myöskään luo pitkiä katseita "turhaan", kuten tämä minun tapauksessani oleva mies sitten ilmeisesti on tehnyt. Ja eniten ihmetyttää tämä hänen melkein vihamielinen käyttäytyminen. Taitaa olla niin, että naiset todellakin on Venuksesta ja miehet anuksesta. ;)

Vierailija
19/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Vierailija
20/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 21:44"]

No olisikohan mahdollista saada muita kuin sadistisia miehiä vastaamaan tähän viestiketjuun? ;D

[/quote]

vastasin jo. luulee sua varatuksi. tee selväksi ettet ole. tai parempaa tee ihan aloite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä