Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei enää tervehdi??

Vierailija
12.07.2013 |

Tapasin uuden harrastuksen merkeissä muutama kuukausi sitten mukavan miehen. Itse olen vapaa, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Aluksi moikkailimme, välillä juttelimme lyhyesti  ja vaihtelimme myös useita ns. pitkiä katseita huoneen poikki.. ja nyt mies ei oikestaan enää edes moikkaile, vaan tuntuu jopa välttävän viimeiseen asti tervehtimistä. Usein tullessani paikalle huomaan aivan selvästi, että hän kyllä näkee minut, mutta ei reagoi mitenkään, vaan yrittää siis jopa vältellä. Jos minä tervehdin häntä, hän kyllä vastaa, mutta jotenkin kummasti "alta kulmain", niinkuin olisi vihainen minulle. Jos tulen mukaan juttuporukkaan, jossa hänkin on, hän ei katso minuun eikä osoita sanojaan minulle, vaan tuntuu sulkevan minut kokonaan ulkopuolelle.

Itse olen siis lievähkösti ihastunut tähän mieheen, mutta hänen tunteitaan en todellakaan osaa tulkita.. Eli:

onko hän vaistonnut ihastumiseni, mutta koska ei itse tunne samoin, yrittää olla johtamatta minua harhaan?

On ihastunut itsekin, mutta pelkää, etten minä tunne samoin ja sen takia välttelee?

Vai vältteleekö hän siksi, että ehkä luulee minun seurustelevan nähtyään minut useaan otteeseen miespuolisen ystäväni seurassa, eikä halua sekaantua varattuun?

Kyseinen mies on siis ihan aikuinen, yli kolmikymppinen. Kertokaa mielipiteitänne, kiitos :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jonkun toisen kanssa, jonkun joka liikkuu samassa porukassa?

Vierailija
22/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän on varattu mies. Jos olet töllöttänyt häntä, toki hänkin töllöttää taikaisn, että mitä tuo töllöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on varmaan jonkun kanssa, joka on siellä myös. tai sitten olet ihastuneena niin innostunut, että mies on päättänyt vetäytyä tilanteesta. valitettavasti on niin, että ujous ei estä kiinnostunutta miestä hakeutumasta naisten seuraan ja tässä tapauksessa kuvaamasi perusteella mies ei edes ole ujo. älä ota mieheen erityistä kontaktia vaan anna olla. jos se haluaa sun seuraa, tulee itse juttelemaan. 

Vierailija
24/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 22:19"]

Et osaa tulkita NOIN selviä merkkejä? Huhhuh, ihan suoraan sanottuna: EI OLE KIINNOSTUNUT, pakoilee koska on huomannut sun kiinnostuksen häneen ja hänellä ei ole mitään tunteita suhun joten ei halua myöskään sun niin kuvittelevan. Miehet ei mitään ristiriitaisia viestejä toimissaan lähetä (kuten naiset) vaan se on just eikä melkein ja tästä voin heti sanoe että etköhän sä jonkun uuden ihastuksen kohteen löydä....

[/quote]

Liittymättä tähän tilanteeseen niin voin kyllä sanoa, että todellakin voivat lähettää ristiriitaisia viestejä. Tai ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että pitkään tuijottaminen (hymyillen), lähelle tuleminen, hitaille hakeminen, kädestä ottaminen, kevyet ja vähän voimakkaammatkin koskettelut, erityinen huomioiminen ja kohteliaisuus, kiinnostuneisuus asioistani ja mielenkiinnon kohteistani, halu viettää aikaa kahden kanssani jne eivät kuulemma kerro varsinaisesta kiinnostuksesta.

Että sori herrat, joudutte esittämään jotain muuta, jos haluatte saada huomioni. Voitte kiittää sitä tiettyä miestä, joka minua näin opetti.

Vierailija
25/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Liittymättä tähän tilanteeseen niin voin kyllä sanoa, että todellakin voivat lähettää ristiriitaisia viestejä. Tai ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että pitkään tuijottaminen (hymyillen), lähelle tuleminen, hitaille hakeminen, kädestä ottaminen, kevyet ja vähän voimakkaammatkin koskettelut, erityinen huomioiminen ja kohteliaisuus, kiinnostuneisuus asioistani ja mielenkiinnon kohteistani, halu viettää aikaa kahden kanssani jne eivät kuulemma kerro varsinaisesta kiinnostuksesta.

Että sori herrat, joudutte esittämään jotain muuta, jos haluatte saada huomioni. Voitte kiittää sitä tiettyä miestä, joka minua näin opetti.

[/quote]

Hahaa, minunkin polulleni on sattunut parikin miestä, jotka ovat "opettaneet" tuon saman.. Mikä ihmeen tarve miehillä muuten on johtaa naisia harhaan?? Itse ainakaan en siitä rikki mene, jos mies sanoo suoraan, ettei ole kiinnostunut. Siinä säästyisi monelta pähkäilyltä ja murheelta.

Vierailija
26/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mieheni lukea tämän ja hänen mielestään mies ei ole v ain kiinnostunut tai ei halua itse varattuna alkaa pelailemaan vieraiden kanssa.

Vierailija
27/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulle on käynyt noin, niin mies on ollut periaatteessa kiinnostunut, mutta EI kuitenkaan. Hän on saattanut olla varattu tai ei ole muusta syystä halunnut mitään. Alussa flirtti on ollut kivaa, mutta sitten hän on halunnut ikäänkuin vetää takaisin. Joko siksi, että hän ajattelee sun olevan varattu tai sitten siksi, että hän on itse varattu. 

Vierailija
28/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että miestä ahdistaa kiinnostuksenkohteena oleminen ja se välttelee sinua tarkoituksella osoittaakseen että ei ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
29/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ollut sinkku, niin on nyt löytänyt itelleen naisen eikä halua herättää sussa toiveita, vaikka saattoi ollakin aikoinaan kiinnostunut. Näin typerästi itse toimin...

Vierailija
30/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan halua

Vierailija
31/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se

Vierailija
32/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näitäkin on tosiaan kohdalle sattunut minullekin, useita vielä. Ja tosiaan ihan selviä kosketuksia hänen puoleltaan selvin päin jne..Onneksi ei enää tuo biologinen kello tikitä, niin en ole motivoitunut näistä selvää ottamaan, pitäkää tunkkinne. Ja se suoraan kysyminen ei auta mitään, sitäkin olen kokeillut. Oikeastiko jonkun itsetunto kohoaa siitä, jos saa huomiota naiselta kun sitä epätoivoisesti itse hakee?

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 08:51"]

[/quote]

[/quote]

Hahaa, minunkin polulleni on sattunut parikin miestä, jotka ovat "opettaneet" tuon saman.. Mikä ihmeen tarve miehillä muuten on johtaa naisia harhaan?? Itse ainakaan en siitä rikki mene, jos mies sanoo suoraan, ettei ole kiinnostunut. Siinä säästyisi monelta pähkäilyltä ja murheelta.

[/quote]

Vierailija
33/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies on varattu ja koska huomannut, että sinä olet hänen alkuflirtistään  todella innostunut, yrittää viestittää nyt, että peli poikki.

Vierailija
34/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on selvästi huonokäytöksinen ja sivistymätön, älä toki tuhlaa energiaa tuollaisen miettimiseen. Ei täyspäinen mies lakkaa tervehtimästä naista jonka tuntee, vaikka tunnepuolella tapahtuisi mitä muutoksia.

Vierailija
35/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:05"]

Varmaan mies on varattu ja koska huomannut, että sinä olet hänen alkuflirtistään  todella innostunut, yrittää viestittää nyt, että peli poikki.

[/quote]

Näin juuri. Se mies on ollut joko vapaa silloin, kun aloititte flirtin, mutta ei ole enää, tai sitten on ollut jo silloin varattu. Kummassakaan tapauksessa se EI halua seurustella ap:n kanssa ja ap:n pitää nyt vaan uskoa se. Mikään ei ole nolompaa kuin joku pienestä alkuflirtistä ikuiseksi maanvaivaksi jäävä nainen/mies.

Vierailija
36/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä neuvoja. miksi unohtaa jos kiinnostaa? ensi kerralla kysyt kuulumisia ja kerrot omiasi. seuraavalla kerralla pyydät kahville tai jätskille harrastuksen jälkeen, jos hän ei ole maininnut parisuhteestaan (kun itse kerroit kuinka vaikea oli siirtää yksin sohvaa naarmuttamatta lattiaa, tai kerrot muun selvästi keksityn jutun josta käy tyhmemmällekin ilmi sinkkuutesi)...

Vierailija
37/40 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
38/40 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 21:08"]

Sivuaa ikistä mutta silti, jos olet jotain parikymppinen ja mies 35 niin ei ihme ettei ala sua "ahdistella", kuten se muista saattaisi vaikuttaa. Tee aloite, ei muuten selviä.

[/quote]

"niin ei ihme ettei ala sua "ahdistella", kuten se muista saattaisi vaikuttaa."

Mitä tää tarkoittaa?

Vierailija
39/40 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostunut ja yrittää sen 'hienovaraisesti' ilmaista. luultavasti vielä varattu

Vierailija
40/40 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan vinkeistä kaikille. Olen nyt päättänyt, että seuraavan kerran miehen nähdessäni en aio ottaa kontaktia. Olkoot rauhassa mokomakin pässinpää! ;D

Ja kysyjälle tiedoksi, että ihan aikuisia ollaan molemmat (30+), vaikka miehen käytöksestä sitä onkin vaikea uskoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi