Olenkohan raskaana?
Olen tehnyt nyt neljä raskaustestiä neljän viime päivän aikana. Yksi oli sellainen, jossa oli todella haalea viiva, sen näki kun käänteli valoa vasten testiä. Miehenikin näki sen. Sen jälkeen tein Clearbluen viikkonäytöllä olevan testin joka oli negatiivinen. Eilen tein toisenlaisen Clearbluen testin ja sekin oli negatiivinen. Tänään aamulla tein testin, jonka pohja meni vaaleanpunaiseksi ja siihen jäi valkoinen viiva. Ohjeessa sanottiin että pitäisi tulla vaaleanpunainen viiva. Mahdankohan kuitenkin olla raskaana? Minulla on ollut päänsärkyä, huono olo, rintojen aristusta, väsymystä ja vatsakipua. Voihan se tietysti olla että olen kuvitellut oireet tai ne ovat jotain muuta... Kyseessä olisi ensimmäinen lapsemme..
Kommentit (7)
odota viikonlopun yli ja hae maanantaina uusi testi jos vuoto ei ole alkanut sitä ennen.
Tosiaan, unohdin sanoa, että kiertoni on epäsäännöllinen, mutta viime kierrosta katsottuna tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Testit olivat sellaisia, joita pystyi ohjeen mukaan tekemään jo ennen kuukautisten alkua..
Ap
Ei kuulosta siltä. Viivan paikka ei ole viiva. Ja jos pitää tulla vaaleanpunainen viiva, ei vaaleanpunainen tausta ole viiva. Odota nyt päivä tai pari ja kokeile uutta testiä. Jos kuukautiset ovat epäsäännölliset, on se lääkärissä käynnin paikka, vaikka yritystä olisi takana vasta vähän aikaa.
mullakin oli menkat 5pv myöhässä ja nytten onnellisena raskaana 2 negatiivisen testin jälkeen
jospa menet ihan lääkäriin verikokeeseen ja olet tuhlaamatta rahoja raskaustesteihin jostai ei näköjään ole sinulle mitään hyötyä..
Paljonko sulla on kuukautiset myöhässä? Kannattaisi varmaan odottaa muutama päivä ja tehdä sitten uusi testi.