Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita aamuäreydestä kärsiviä?

Vierailija
23.05.2013 |

Meidän perheessä minä ja meidän poika 2v ollaan sitä sorttia, että ensimmäiseen 45m ei uskalla puhua mitään saati ruokaa tarjota.

Jos aamulla on liian vähän aikaa valmistautua, menee karjumiseksi ja itkemiseksi mulla ja pojalla.

Onneksi vanhemmat tytöt ja isäntä on ovat perusmukavia, myös aamuisin. Miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme äreetä ja yks normaali. Mies lähtee vähin äänin töihin melkein heti herättyään. Mä laitan lapset valmiiks. Koitan puhua mahdollisimman vähän ja juoda kahvia mahdollisimman paljon. Stressaannun lisää jos tuntuu että tulee kiire ja myöhästytään. Stressaantuminen tarttuu lapsii ja ei siitä tietenkään mitään hyvää seuraa. Parasta olis jos ehtisin laittaa kaiken valmiiks (ja juoda sitä kahvia) ennenku lapset herää, mutta ne penteleet kuulee heti ku jääkaapin ovi narahtaa. 

Vierailija
2/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen! Mua on ihan turha puhutella heti aamusta. Palataan asiaan aamukahvn jälkeen. Muu perhe ei ole eikä miehelle millään mene jakeluun että mä olen.

Vierailija
4/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen ärsyttää-verbin yleisyydestä avauksissa, täällä on kokopäivä-äreitäkin aika paljon.

Vierailija
5/5 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja lapsi. Ovat äreitä silloin kun verensokerit on alhaalla, eli on nälkä. Kun saavat jotain suuhunsa, loppuu kiukku välittömästi. Joskus se huvittaakin, toisinaan ärsyttää itseäkin.