Onko kellään muulla pihtaavaa miestä?
Sellaista jolle riittää se kun saa seksiä n. 1kertaa kuussa joskus joku kuukausi 2 kertaa. Onko kellään muulla kun aina valitetaan että naiset pihtaa mutta kukaan ei puhu pihtaavista miehistä mitään?
Kommentit (29)
Minulla oli sellainen mies, ei ole enää :)
Juu mut rakastan miestäni ja lapsenkaan takia en halua erota.
Mä saan 1-2 kertaa vuodessa ja sillonkin ukon saa innostumaan ainoastaan jos se on kännissä..tämmöstä ollut päälle 11 vuotta ja mä oln vasta 40v..täytyy olla paljon rakkautta että tätä jaksaa:)
Mullakin oli tuollainen mies, että innostui vain tietyssä humalassa.
Itsetunnonhan se vei ja tappoi mun naiseuden. Onneksi tajusin erota ja nyt olen pikku hiljaa taas alkanut löytää itseäni ja alkanut uskoa, että en olekaan mikään vastenmielinen möykky, johon just ja just voi kassinsa kännissä tyhjentää.
minulla kans tuollainen mies.. lääkkeet vieneet halut, minkäs teet, terveys tietty tärkein
Onko näissä pitkän selibaatin tapaksissa ollut mukana masennusta? Alkoholismia? Muita mt-ongelmia? alhaista testosteronitasoa? potenssi ongelmia?
Ja ovatko teidän miehet aina olleet tuollaisia? Vai olivatko nuorena viriileitä?
Kolmekymppinen mies ihmettelee. Itse annan/saan 4-5krt/vko joka on meidän suuhteessa tällä hetkälle molemmille sopiva määrä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:59"]
Onko näissä pitkän selibaatin tapaksissa ollut mukana masennusta? Alkoholismia? Muita mt-ongelmia? alhaista testosteronitasoa? potenssi ongelmia?
Ja ovatko teidän miehet aina olleet tuollaisia? Vai olivatko nuorena viriileitä?
Kolmekymppinen mies ihmettelee. Itse annan/saan 4-5krt/vko joka on meidän suuhteessa tällä hetkälle molemmille sopiva määrä.
[/quote]
Mun kohdalla oli kyse ihan tietoisesta alistamisesta. Mies tiesi, että rykkään seksistä, joten piti olla monta päivää "kiltti tyttö" ja sitten hän saattoi antaa armosta. Yleensä ei, koska jossain vaiheessa kuitenkin olinkin hänen mielestään käyttänyt väärää äänensävyä, patistanut häntä osallistumaan kotihommiin, katsonut tylsää elokuvaa vaikka hän olisi halunnut katsoa jotain muuta, tullut liian myöhään nukkumaan, mennyt liian aikaisin nukkumaan...
-6-
[/quote]
Ei mun miehellä ainakaan ole mielenterveysongelmia,alkoholismia eikä potenssiongelmia. On normaali työssäkäyvä 36v mies. Ollaan oltu yhdessä yli 7v ja alkuaikoina n. 1,5v oli seksiä paljon mutta sitten se alkoi vähenemään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:03"]
[/quote]
Mun kohdalla oli kyse ihan tietoisesta alistamisesta. Mies tiesi, että rykkään seksistä, joten piti olla monta päivää "kiltti tyttö" ja sitten hän saattoi antaa armosta. Yleensä ei, koska jossain vaiheessa kuitenkin olinkin hänen mielestään käyttänyt väärää äänensävyä, patistanut häntä osallistumaan kotihommiin, katsonut tylsää elokuvaa vaikka hän olisi halunnut katsoa jotain muuta, tullut liian myöhään nukkumaan, mennyt liian aikaisin nukkumaan...
-6-
[/quote]
Kuulostaa todella, todella raskaalta parisuhteelt. Onneksi olet päässyt tuosta miehestä eroon. Ehkä tuo nyt menee tuonne "muita mielenterveys ongelmia" kohtaan, eihän tuolla tavalla käyttäytyvä..
[/quote]
Mun mies on terve 40 v. Ainakin 7 v on ollut hiljaista makkarissa. Toki 1 lapsi saatiin väsättyä, sen jälkeen tahti hidastui entisestään. Nyt seksiä 1-2 krt vuodessa ja sekin aina kännissä. Ei vaan ole niin seksuaalinen mies kuin yleensä, harmi että johdatti mut harhaan suhteen alkuajoilla, silloin kyllä meillä oli villiä menoa.
Voiko testosteroni taso laskea 30 v täytettyään? Voiko sitä nostaa jollain poppa-konstilla takaisin?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:59"]
[/quote]
Mitä tapahtui, miten sait pihtaamisen loppumaan? Vai vaihdoitko äijää?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:54"]
Sellaista jolle riittää se kun saa seksiä n. 1kertaa kuussa joskus joku kuukausi 2 kertaa. Onko kellään muulla kun aina valitetaan että naiset pihtaa mutta kukaan ei puhu pihtaavista miehistä mitään?
[/quote]
Onhan täällä yhtenään näitä naisia, jotka valittavat, kun eivät saa seksiä parisuhteessa.
Hyhhyh mikä sosiopaatti, onneksi tajusit erota! Toivottavasti löydät paremman ja kunnioittavamman miehen.
[/quote]
masennuksesta en tiedä mutta ei ole ainakaan mt-ongelmii eikä potenssi ongelmia koska käsi käy silloinkin kun luulee mun nukkuvan ja se on ällöttävää että tekee sitä mun vieressä. Ennen lapsia en ollut puutteessa vaan sain jopa 5 kertaa päivässäkin. Vastaukset ovat olleet tyyliin: onhan sulla noita vehkeitä tuolla kaapissa ja etköhän sä ole saanut tarpeeksi niitä haleja ym et eiköhän ne riitä.
Tupakoiko nämä haluttomat miehet? Juovatko paljonkin alkoholia? Urheilu minimaalista tai olematonta? Ylipainoa?
Ihmettelen vaan, kun en ole haluttomiin miehiin koskaan törmännyt (aina ovat olleet lajia duracel-kani). Tosin kaikki tupakoimattomia, suht raittiita, hoikkia ja liikunnallisia. Itselleni kelpaisi vähän vähempikin tökkiminen.
Olemme nuoria, ikää 23 ja parisuhdetta takana neljä vuotta. Tilanne ratkaistiin -miehen aloitteesta- sillä että saan käydä ulkopaikkakunnilla vieraissa. Aluksi tilanne oli äärimmäisen hämmentävä, mutta mies ei kysele enkä minä kerro mitä teen ja kenen kanssa.
Kyseessä ei siis ole mikään jokaviikonloppuinen panosessio tuntemattoman kanssa, vaan noin kerran kuukauteen kun lähden viihteelle yms. saatan löytää jonkun hetken leikkeihin. Ymmärrän kyllä, että tämä ei kaikille olisi edes vaihtoehto, meillä toistaiseksi toiminut ratkaisu.
Minulla oli pihtaava mies ja heitin sen mäkeen, en jaksanut enää. Nykyisen miehen kanssa on seksiä päivittäin, ihanaa.
Minunkin mies alkoi pihtaamaan. Ihmettelin sitä muutaman kuukauden. Aina väsytti ja työt stressas ym. selityksiä. Epäilys heräsi ja niinhän sitten selvisi että kyseessä olikin toinen nainen....
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:03"]
[/quote]
-6-
[/quote]
Että oikein tietoista alistamista? Ovatko ne hänen sanansa? Ajattelin vain, että tuossa on pitkälti samoja syitä, miksi MINÄ en halua seksiä mieheni kanssa. Hänenkin on syytä olla kiltti poika, jos haluaa jotain saada. En tee sitä ilkeyttäni! Minulla vain kaikki vähäinenkin paha mieli vaikuttaa todella rajusti seksuaaliseen halukkuutteen. Joskus olen antanut pahasta mielestä huolimatta, mutta sen jälkeen olo on "käytetty" ja kynnys seuraavalle seksikerralle vain nousee. En ole kone, joka toimii tuosta vain nappia painamalla aina, kun miehelle sopii. En saa revittyä romantiikkaa miehen äksyilystä. (Sivuhuomautuksena vielä sanon, että onneksi meillä hommat onnistuu sentään 2-3 kertaa viikossa. Mies toki haluaisi paljon enemmän.)