Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla pihtaavaa miestä?

Vierailija
12.07.2013 |

Sellaista jolle riittää se kun saa seksiä n. 1kertaa kuussa joskus joku kuukausi 2 kertaa. Onko kellään muulla kun aina valitetaan että naiset pihtaa mutta kukaan ei puhu pihtaavista miehistä mitään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:59"]

Onko näissä pitkän selibaatin tapaksissa ollut mukana masennusta? Alkoholismia? Muita mt-ongelmia? alhaista testosteronitasoa? potenssi ongelmia?

Ja ovatko teidän miehet aina olleet tuollaisia? Vai olivatko nuorena viriileitä?

Kolmekymppinen mies ihmettelee. Itse annan/saan 4-5krt/vko joka on meidän suuhteessa tällä hetkälle molemmille sopiva määrä.

[/quote]

Mun kohdalla oli kyse ihan tietoisesta alistamisesta. Mies tiesi, että rykkään seksistä, joten piti olla monta päivää "kiltti tyttö" ja sitten hän saattoi antaa armosta. Yleensä ei, koska jossain vaiheessa kuitenkin olinkin hänen mielestään käyttänyt väärää äänensävyä, patistanut häntä osallistumaan kotihommiin, katsonut tylsää elokuvaa vaikka hän olisi halunnut katsoa jotain muuta, tullut liian myöhään nukkumaan, mennyt liian aikaisin nukkumaan...

-6-

[/quote]

Että oikein tietoista alistamista? Ovatko ne hänen sanansa? Ajattelin vain, että tuossa on pitkälti samoja syitä, miksi MINÄ en halua seksiä mieheni kanssa. Hänenkin on syytä olla kiltti poika, jos haluaa jotain saada. En tee sitä ilkeyttäni! Minulla vain kaikki vähäinenkin paha mieli vaikuttaa todella rajusti seksuaaliseen halukkuutteen. Joskus olen antanut pahasta mielestä huolimatta, mutta sen jälkeen olo on "käytetty" ja kynnys seuraavalle seksikerralle vain nousee. En ole kone, joka toimii tuosta vain nappia painamalla aina, kun miehelle sopii. En saa revittyä romantiikkaa miehen äksyilystä. (Sivuhuomautuksena vielä sanon, että onneksi meillä hommat onnistuu sentään 2-3 kertaa viikossa. Mies toki haluaisi paljon enemmän.)

[/quote]

Passiivis-aggressiiviset ihmiset käyttäytyy noin. Eikä syy titenkään ole koskaan heissä...

Vierailija
22/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pihtaavia miehiä. On vain epähaluttavia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänävuonna ollut seksiä 2x, viimekuussa.

Näin ollut n.7v ajan.

Vierailija
24/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen, kiva mies, mutta laiskanlainen.

Vierailija
25/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:59"]

Onko näissä pitkän selibaatin tapaksissa ollut mukana masennusta? Alkoholismia? Muita mt-ongelmia? alhaista testosteronitasoa? potenssi ongelmia?

Ja ovatko teidän miehet aina olleet tuollaisia? Vai olivatko nuorena viriileitä?

Kolmekymppinen mies ihmettelee. Itse annan/saan 4-5krt/vko joka on meidän suuhteessa tällä hetkälle molemmille sopiva määrä.

[/quote]

Mun kohdalla oli kyse ihan tietoisesta alistamisesta. Mies tiesi, että rykkään seksistä, joten piti olla monta päivää "kiltti tyttö" ja sitten hän saattoi antaa armosta. Yleensä ei, koska jossain vaiheessa kuitenkin olinkin hänen mielestään käyttänyt väärää äänensävyä, patistanut häntä osallistumaan kotihommiin, katsonut tylsää elokuvaa vaikka hän olisi halunnut katsoa jotain muuta, tullut liian myöhään nukkumaan, mennyt liian aikaisin nukkumaan...

-6-

[/quote]

Että oikein tietoista alistamista? Ovatko ne hänen sanansa? Ajattelin vain, että tuossa on pitkälti samoja syitä, miksi MINÄ en halua seksiä mieheni kanssa. Hänenkin on syytä olla kiltti poika, jos haluaa jotain saada. En tee sitä ilkeyttäni! Minulla vain kaikki vähäinenkin paha mieli vaikuttaa todella rajusti seksuaaliseen halukkuutteen. Joskus olen antanut pahasta mielestä huolimatta, mutta sen jälkeen olo on "käytetty" ja kynnys seuraavalle seksikerralle vain nousee. En ole kone, joka toimii tuosta vain nappia painamalla aina, kun miehelle sopii. En saa revittyä romantiikkaa miehen äksyilystä. (Sivuhuomautuksena vielä sanon, että onneksi meillä hommat onnistuu sentään 2-3 kertaa viikossa. Mies toki haluaisi paljon enemmän.)

[/quote]

Passiivis-aggressiiviset ihmiset käyttäytyy noin. Eikä syy titenkään ole koskaan heissä...

[/quote]

Mikä syy?

Vierailija
26/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:00"]

Ei ole pihtaavia miehiä. On vain epähaluttavia naisia.

[/quote]

Tämä jaksaa aina naurattaa. Jos mies pihtaa naisessa on vikaa. Jos nainen pihtaa naisessa on vikaa. Hohhoh miehet eivät siis tee mitään ikinä väärin?

Vierailija
27/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena pihtarimiehen kanssa. Hän mietti sängyssä, mitä äiti ajattelisi, jos tietäisi tekemisemme. Yök.

Vierailija
28/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pihtasi yhdessä vaiheessa suhdetta. Se söi itsetuntoa mielettömästi. Nyt jälkeenpäin olen kuullut, että hänellä oli silloin toinen. En ole maininnut asiasta ikinä mitään, koska itselläkään ei ole puhtaat jauhot pussissa. Nykyään ollaan onnellisia ja seksiäkin on aina, kun jompikumpi haluaa. Ei haluta kaivella vanhoja. Oltiin nuoria ja typeriä.

Vierailija
29/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 30-v mies.

Koen olevani suhteessani enemmän "pihtaava" kuin se, jolta "pihdataan".

Seksielämämme on melko tasaista, n. 1 krt / vko, joskus enemmän, joskus vähemmän. Seksi on ilmeisesti vaimon mielestä ihan tyydyttävää, mutta hän on ilmaissut halunsa, että sitä voisi olla huomattavasti enemmän. Minun puolestani kerta viikkoon voisi olla sopiva seksimäärä.

Haluni ovat vähentyneet muutamia vuosia sitten. Kuntoni on ihan normaali, olen perusterve mies, pieniä vaivoja lukuun ottamatta. Työ ja varsinkin vuorokausirytmit ovat vieneet seksihalut mennessään. Usein "havahdun" loppuviikosta siihen, että en ole ajatellut mitään seksiin viittaavaakaan päiväkausiin. Rutiininomainen elämäni vie mielestäni kaikki sellaiset ajatukset ja "mehut". Paljon pitäisi päivän mittaan ehtiä, eikä vaimon kanssa vehtaaminen käy kyllä yhtään mielessä.

Lauantaisin saunassa seksihalut saattavat sitten iskeä, kun näen vaimon alasti, ja hän tekee ehdotuksia. Usein viikolla hän kyselee seksipäivien perään, ja muistuttaa asiasta. Hän myös pyytelee ja tekee ehdotuksia, joihin en tosiaan useinkaan suostu. Tavallisella arkiviikolla en jaksa, mutta viikonloppuisin yritän panostaa asiaan, samoin lomien aikaan.

Koen tosiaan olevani suhteessa pihtaava mies. Tämä häiritsee minua jonkin verran, ja vaimoa ilmeisesti myös. Kuitenkin ainakin mielestäni seksimme on verratonta edelleen, ja vaimokin pitää asiasta. Joskus kuitenkin asia mietityttää, varsinkin tulevaisuudennäkymät, koska libidoni ei taida olla ainakaan vahvistumaan päin.