Otatko Ikeassa limua vaikka kassalla sanot juovasi vettä ?
On mullakin ajattelun aiheet, mutta olen monta kertaa miettinyt miten Ikeassa voi tavallaan juoda pummilla. Kassalla on koko ajan jonoa, ei ne kassat muista kuka maksoi ja mistäkin ja mitenkään seuraa tilannetta.
Itse en limppaa juo, joten en tee väärinkäyttöä, mutta kuvittelis että väärinkäytön mahdollisuus on aika suuri.
Kommentit (31)
Siis siellä on kyllä välillä niin sikaporukkaa, että ihmetyttää kuinka moiset vanhemmat pystyvät kasvattamaan kunnon kansalaisia. Juomia vedetään kaksin käsin, ja kaikki pöydässä olijat ottaa jäätelön tai pari, vaikka mukana on vain yksi alle 12v. Ihan käsittämätöntä sikailua. Ja lopuksi tietenkin jätetään koko sotku jonkun muun siivottavaksi...
Ei ole tapana varastaa mistään, vaikka mahdollisuus olisi.
En tietenkään. Kyllä sen verran pitää rehellisyyttä ja selkärankaa olla että maksaa sen minkä ottaa.
Enpä ole ikinä siellä vettä tai limppaakaan juonut...
En. Enkä muutenkaan juo limsaa ruuan kanssa
En. Juon vettä jos niin sanon kassalla. Ikessa ruuat ja limut ei ole mitenkään kalliita ja pidän muutenkin varastamista tyhmän ihmisen käytöksenä. En ymmärrä miksi joku hankkisi yhden euron tähden itselleen rikosrekisterin.
En ota limua ja lapsenkin maidosta maksan sen euron, kuten kuuluu.
Helppo olisi varastaa, ei vaan kuulu tapoihin. Hinnat on muutenkin edulliset ja toivottavasti pysyvät sellaisina.
En syö Ikeassa, vaan hyvissä ravintoloissa.
Mä juon aina sitä ihanaa puolukkamehua ja maksan siitä. Tosin en tiedä kuuluuko santsikuppi hintaan, mutta samalla hinnalla olen hakenut useasti lisää juotavaa.