Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Playa del Ingles vai Puerto Rico??

Vierailija
31.07.2008 |

Jos sinulla kokemuksia molemmista tai vaikka toisesta:kehu tai hauku!

Haussa ihan peruslomapaikka.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingles on selvästi isompi. Puerto Ricossa varma aurinko...

Puerto Ricossa kaikki on keskittynyt ostoskeskuksen ympärille, mutta vesipuisto on upea!

Pikkulapsille ehkä Puerto Rico ja bilettäjille Ingles

Vierailija
2/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Ingles parempi valinta. Plus tietty et Kanarialla saa palvelua suomeks ja suomalaista kahvia tms. jos sitä haluaa lomaltaan.

Itse menisin ehdottomasti Ricoon, en voi sietää Kanariansaaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti noista Puerto Rico, jos Kanarialle kestää ylipäätään mennä. Puerto Ricossa on yleensä aurinkoisempaa ja siellä tulee vähemmän kuin Inglesissä. Ilman sitä tuulta Kanariansaaret voisikin olla ihan siedettävä paikka.

niin Ingles parempi valinta. Plus tietty et Kanarialla saa palvelua suomeks ja suomalaista kahvia tms. jos sitä haluaa lomaltaan.

Vierailija
4/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseen: Itsekin menisin lasten kanssa Ricoon. Jos menisin kahdestaan miehen kanssa, valinta olisi Ingles

Vierailija
5/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tienny et Kanarialla on Puerto Ricoa:D Tarkoitin siis sitä, joka on Kuuban lähellä.... No mut enivei, niinkuin sanoin, en voi sietää Kanariansaaria enkä oo siellä koskaan ollu, joten olin väärässä ja myönnän sen=) Mut suosittelisin silti sitä tarkoittamaani Ricoa (tai mitä vaan ei-suomalaisten-massaturismi-kohdetta)

Vierailija
6/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tienny et Kanarialla on Puerto Ricoa:D Tarkoitin siis sitä, joka on Kuuban lähellä.... No mut enivei, niinkuin sanoin, en voi sietää Kanariansaaria enkä oo siellä koskaan ollu, joten olin väärässä ja myönnän sen=) Mut suosittelisin silti sitä tarkoittamaani Ricoa (tai mitä vaan ei-suomalaisten-massaturismi-kohdetta)

Vierailija
7/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan huumeitakin inhota vaikka ei ole kokeillut.

Vierailija
8/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään nimessä suostu menemään sinne=) Yritän ajatella itseäni travellerina, en turistina=)

Vierailija
9/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ole ollut kummassakaan kuin käymässä. Sitä piiiitkää hiekkarantaa on kiva kävellä ja omat riippurinnatkin tuntuvat kovin pystyiltä 85v saksalaisrintojen rinnalla. :)

Minä olen aina pitänyt Las Palmasista, vaikka sielä ei ole niin takuu lämmin kuin etelä saarella, mutta siinä saa kaupunki ja rantaloman samaan hintaan.

Vierailija
10/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siellä 18vuotta sitten,oli ihana pieni paikka.jopa kaksi discoa:) ja ostoskatu.seuraavana vuonna alkoivat rakentamaan vesipuistoa.haluaisin käydä katsomassa ,et miten paikka on suurentunut:)

Vierailija
11/26 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playa del Ingles on biletysmesta. Baaria, ravintolaa, baaria, ravintolaa ja pitkä hiekkaranta. Puerto Rico on taas rinteessä, joka paikkaan rappuset, pieni keskusta-alue, jonka ympärillä kaikki. Lähistöllä todella upea ranta lapsiperheille, Playa del Amadores... Puerto Ricosta pidin itse enemmän, ei niin täynnä pienessä sievässä olevia brittituristeja, ainakaan silloin...

Jos menette lasten kanssa, suosittelen Maspalomasia, Plya del Ingelin vieressä. ... lapsiperheille löytyy kaikki sieltä. Jos kaksin ja bilettämään, on Ingles siihen hyvä. Vesipuistot, huvipuisto, eläinpuistot ym. ovat kaikki ulottuvilla menette mihin tahansa tuolla saarella. Taksit kulkevat loistavasti, ovat edullisia ja luotettavia.. bussit todella edullisia ja niillä pääsee ympäri saarta helposti, yhteydet hyvät.

Hauskaa matkaa aurinkoiselle saarelle! Ai niin, Puerto Rico on siinä osassa saarta, jossa on tilastoitu aurinkoisia päiviä eniten, jos se vaikka vaikuttaa päätökseenne.

ps. tässä linkki loistaville sivuille. Sain itse sieltä paljon tietoa ennen Kanarian matkaa!

http://www.canario.co.uk/

Vierailija
12/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kauempana oleva Puerto Rico on amerikkalaisten massaturismikohde... Onko se sitten jotenkin hienompi asia? Samalla lailla ne siellä örveltävät kuin suomalaiset Kanarialla, ja niitten näkökulmasta se on lähellä.

Vierailija
13/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa, ja oli tosi lämmintä. Eka vko maaliskuuta.

Teimme päiväretken Las Palmasiin joka siis on saman saaren pohjoisosassa, noin tunnin bussimatkan päässä, ja kyllä oltiin ällistyneitä kun huomattiin, että siellä Las Palmasissa lämpötila oli melkein 10 astetta vähemmän kuin Puerto Ricossa!

Oli hyvä, että kuuntelin matkatoimistovirkailijaa joka sanoi, että hän lähtisi Puerto Ricoon koska se on tuohon aikaan aurinkovarmempi kohde.

Ja sitten kun alkuillasta palattiin Puerto Ricoon, siellä oli vielä kuuma, kun Palmasissa oli ollut koko päivän viileä ilma.

Saaren keskellä kun on niitä vuoria, niin se voi tehdä isotkin lämpötilaerot, vaikka molemmat paikat ovat Kanarialla ja samalla saarella vieläpä. Onhan tuolla Palmasissakin hellekuukausina ihan hikikelit, mutta jos menee off-season, silloin on parempi valita paikka akselilta Puerto Rico - Playa del Ingles - Maspalomas tai jopa ihanainen Puerto de Mogan.

Ne ovat siinä ihan peräperää etelärannalla.

Vierailija
14/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään nimessä suostu menemään sinne=) Yritän ajatella itseäni travellerina, en turistina=)

Se, miten matkustat on paljon merkittävämpää kuin missä matkustat. Eli jos sinulla on tietty tapa nähdä maailmaa, miten se tapa muka muuttuu kun menet massaturismikohteseen???

Me ollaan käyty etelässä massakohteissa kaksi kertaa, ja ihan kivan erilaisia ne olivat. Aiemmat kohteet ovat olleet kaupunkilomia, itse järjestettyjä, ja sitten hiljaisempia kohteita esim Itä-Euroopassa ja Venäjällä.

Kun tällaisiin kohteisiin tottunut lähtee etelään, ei sitä silloin tule löhöttyä tuntikausia päivässä biitsillä ja notkuttua baarissa.

Uskon, että eivät kohteet ovat huonoja, on vain tapoja tarkastella niitä. Ylimielisyys ei ole koskaan hyväksi maailmanmatkaajalle. Jopa niissä massakohteissa on historiaa ja alkuperäisiä asukkaita, ja riippuu ihan itsestä minne haluaa mennä ja mitä katsoa. Ei me olla löhötty etelänlomalla meren rannalla kertaakaan, kun ei sellaisesta tykätä. Kyllä sitä lämpöä on ympärillä vaikka katselisi niitä nähtävyyksiä ja istuisi kahviloissa.

Vierailija
15/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta siinä, ettei halua mennä Kanarialle, joka on vaan Pohjoismaisten turistikohde, ei ole mitään pahaa.

Vierailija
16/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinus niistä loputtomista portaista jotka voi olla hankalat jos mukana on pieniä lapsia

Vierailija
17/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit käynyt siellä huomaisit, että itseasiassa siellä on eniten Brittejä ja espanjalaisia, joille se myös on lomakohde...

Vierailija
18/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykättiin.

Vierailija
19/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten matkustat on paljon merkittävämpää kuin missä matkustat. Eli jos sinulla on tietty tapa nähdä maailmaa, miten se tapa muka muuttuu kun menet massaturismikohteseen???

massaturismikohteiden näyttävä välttely on sellaista erikoisuuden tavoittelua, joka kertoo siitä että itseasiassa kokemuksilla ja matkan "sisällöllä" ei ole suurta merkitystä, vaan sillä että voi esiintyä "oikeana" matkailijana :-D

Vierailija
20/26 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli kommenttisi juoni? En ymmärrä. Tiesin toki että esimerkiksi Britit menee Kanarialle lomalle. Mutta en ymmärrä, miksi se tekisi Kanarian saarista jotenkin hienomman paikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi