Playa del Ingles vai Puerto Rico??
Jos sinulla kokemuksia molemmista tai vaikka toisesta:kehu tai hauku!
Haussa ihan peruslomapaikka.
Kommentit (26)
mikä oli kommenttisi juoni? En ymmärrä. Tiesin toki että esimerkiksi Britit menee Kanarialle lomalle. Mutta en ymmärrä, miksi se tekisi Kanarian saarista jotenkin hienomman paikan.
Kyllä britit örveltää x 10 enemmän kuin suomalaiset.
Minä en ainakaan etsi lomakohteestani mitään hienouksia. Miksi lomakohteen pitäisi olla hieno?
18
minkä ihmeen takia se on niin vaikeaa käsittää teille, että jotkut ei vaan halua Kanarialle? En ole tämä henkilö, joka tästä on aiemmin kommentoinut tähän keskusteluun, mutta en mäkään oo ikinä käyny Kanarialla enkä aio mennä. Olin muuten heinäkuun alussa viikon Kroatian rannikolla. Suosittelen.
On myös Gran Canarialla ja sieltä hurauttaa taksilla hetkessä Inglesiin ja helposti myös Puerto Ricoon. Maspalomas on kuitenkin näihin kahteen verrattuna rauhallisempi, uudempi ja siten siistimpi kohde. Maspalomasin vieressä on myös Meloneras, joka on ns. paremman väen kalliimpi paikka; tunnelma ja yleisilme kuin olisi jossain Etelä-Ranskassa tms.
Taksit on Kanarialla todella halpoja, joten pitkin saarta liikkuminen on helppoa ja vaivatonta.
Puerto Ricossa on yksi ihana hotelli, hinta-laatusuhteeltaan aivan loistava, ja sen vuoksi yleensä kallistutaan Puerto Ricoon kun kanarialle lähdetään. Hiihtolomalla taas ollaan tähän kyseiseen hotelliin menossa. Muuten ehkä Americas noin paikkana kokonaisuudessaan on kivempi.
valoa!(matka suunnitteilla marraskuuksi),lämpö,irti arjesta, uiminen, helppo ruoka,ukon ja lasten kanssa rötväily..
Eli emme vaadi sen kummempia "suuruuksia".
Olen sinkkuna ollessani aikoinaan kiertänyt rinkka selässä Aasiaa ja Keski -Amerikkaa ym.maita,vois jopa sanoa nyt että ihan kylliksi asti.Ja nimenomaan hakeutunut sellaisiin paikkoihin missä ei juuri turisteja ollut.
Niimpä nyt meille riittää vallan hyvin Kanaria.Ja rahavarat sallii nyt sinne,Thaimaan kohteet olisi myös kiva tai Dubai,mutta ajattelimme että sinne sitten kun on isommat/vanhemmat lapset.Nyt reilu 2v. ja 3kk.
Käytiin Thaimaassa esikon ollessa 6kk. ja oli mielestämme liian kuuma paikka noin pienelle.
Kiitos vinkeistä, tuo Maspalomas taitaa olla meidän paikka..
ap
ne turisteille rakennetut lomakylät. Siellä voi halutessaan lomailla ihan aidossa kanarialaisessa kylässä jossa ei yhtään muita turisteja.