Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen naisen, jokaon ollut kymmenissä työpaikoissa, eronnut avoliitoistaan neljästi, asunut kahdeksalla eri paikkakunnalla

Vierailija
02.08.2020 |

Ikää vähän päälle 40. Ei yhtään ystävää yli 5 vuoden takaa. Mitä tuosta pitäisi ajatella?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuon tyyppinen ihminen. Kaipaan vaihtelua usein. En jaksa samassa työpaikassa paria vuotta kauempaa. Vihaan sitä pysähtyneisyyden tunnetta, kun jokainen päivä on samanlainen. Joka päivä sama työmatka, samat naamat, samat ruokakaupat, samat lenkkeilymaisemat. Aaapuaaa, kyllästyn kuoliaaksi! Mulla on aina joku projekti menossa. Olen asunut varmaan 14 asunnossa elämäni aikana, ja nyt taas haluaisin muuttaa tästä nykyisestä muualle. Ihmissuhteita on vähän, mutta ne kyllä kestävät yleensä kauemmin. Olen seurustellut nyt saman miehen kanssa 6 vuotta, enkä ole kyllästynyt, tai jos joskus olenkin, niin en silti ole lähdössä mihinkään. Rakastan häntä.

Vierailija
2/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunkirjoittajalla on tekemistä, kun soittelee jokaisen paikkakunnan kirkkoherranvirastoon ja tilaa virkatodistukset. Tulevaisuudessa toki helpottaa, kun saa kaikki tiedot entisestä maistraatista, joka on nykyään joku multimedia- ja digivirasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rasittavalta elämäntyyliltä

Vierailija
4/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko mun äidin?

Vierailija
5/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaihtelusta.

Äitini oli saman työnantajan palveluksessa 40 vuotta, mutta minä olen vaihtanut työnantajaa 2-8 vuoden välein, koska etsin mielenkiintoisia uusia työtehtäviä. 

Vierailija
6/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija osaa irrotella?

Ainakin vaihtelunhaluinen ja elämyshakuinen henkilö on kyseessä, valitettavasti tuntemillani vastaavilla tapauksilla on usein jotain synkkää taustalla.

Vierailija
7/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mulla on kolme eri ammattia, ja olen asunut viidessä eri maassa, työpaikkoja on takana varmasti parikymmentä (koska eri maissa!) Yhtään kertaa en ole ollut naimisssa tosin. Hemmetin hienoa elämää tää on ollut.

Vierailija
8/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo ottanut toisen etunimesi käyttöön, eron jälkeen tyttönimen tai jos et ole ollut naimisissa niin äidin tyttönimen tms? Tuolla pelaamalla saa hyvinkin muutaman identiteetin lisää vanhojen tuttujen karistamiseksi.

Vierailija
9/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö, että työpaikkoja vaihdellaan tällä vuosituhannella?

T. 11 eri koulua, 9 eri paikkakuntaa. Opetusala.

Vierailija
10/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa se että ihmiset vaihtavat työpaikkaa ja muuttavat eri puolille Suomea on hyvinkin normaalia. Aika harva nykyisin on esimerkiksi samassa työpaikassa koko ikänsä.

Vierailija
11/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut alle 5 henkilön kanssa. Ikää minulla on 41. Pisin suhteeni on 3 vuotta. Kaikissa suhteissa, paitsi nykyisessä on menty aina miehen toiveen mukaan. heillä oli kiire saada seksiä, joten painostivat minua. Mitä sellaisesta suhteesta tulee, jossa toista on painostettu? Ei mitään lopulta. Nykyinen mies ei painostanut, vaan jaksoi odottaa yli 6kuukautta. Hän kehuu jatkuvasti kuinka meillä on hyvä suhde siltäkin osin, joten pihtareita haukkuvat voivat vetää sanonko minkä päähänsä...

Olen ollut pätkätöissä lähes koko ikäni. Lukuisia työsuhteita. Aina se olen ollut minä, joka en ole ottanut vastaan jatkoa, tai olen lähtenyt työstä. Kouluttautuneena olen halunnut tunnustella erilaisia työpaikkoja. Työt missä olen ollut, ovat olleet helppoja ja niihin kouluttaa helposti uuden ihmisen. 

Ystävyyssuhteita minulla on useampi. Ne ovat jääneet, joissa ei ole ollut minkäänlaista painostusta tai ikävyyttä mihinkään suuntaan.

Lapsettoman on ollut helppo haahuilla ympäriinsä. Se ei ole satuttanut ketään. Jokainen tekee asioita tyylillään. Jos olisin tullut äidiksi, olisin varmasti lopettanut haahuiluni ja jäänyt pysyvästi johonkin ihan kivaan paikkaan turvatakseni lapselle jonkinlaisen elintason. Omalla kohdalla ei niin väliksi, koska pärjään vähällä.

Antakaa ihmisten tehdä omat valintansa. Onneksi olemme erilaisia. Se ettei jonkun matka näytä samalta kuin muiden, ei tee siitä vääränlaista. Päinvastoin, on ihailtavaa, että uskalletaan olla erilaisia.

Vierailija
12/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ko naisella saattaa olla adhd ?

Kuulostaa minun elämältä.

Vierailija
13/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen, tosin olen ollut avoliitossa vain 2 kertaa. 2 pidempiaikaisen poikakaverin kanssa ei muutettu yhteen. Olen myös asunut neljässä eri maassa. Olen nyt 40.

Viimeiset 8 vuotta olen kyllä ollut samassa työpaikassa ja 5 vuotta asunut samassa kämpässä. Olen ihan kypsä, suunnittelen maan ja työpaikan vaihtoa ensi vuodelle.

Eivät kaikki jaksa jumittaa ja tehdä samaa asiaa 60 vuotta kunnes kupsahtaa pois.

Vierailija
14/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa se että ihmiset vaihtavat työpaikkaa ja muuttavat eri puolille Suomea on hyvinkin normaalia. Aika harva nykyisin on esimerkiksi samassa työpaikassa koko ikänsä.

Ja sen huomaa kyllä heti kättelyssä kuka on ollut samassa työpaikassa liian kauan eli yli 5v :D Elämään kyllästyneitä, kettumaisia, pilkallisia ihmisiä, jotka luo kuppikuntia ja hakemalla hakee ihmisestä ja sanoista virheitä tai syitä pilkata.  Väsyneitä, laiskoja, saamattomia. Näitä oli edellisessä työpaikassani kymmenittäin. Ihan sairas ilmapiiri!

Vierailija
15/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää mitä haluaa.

Vierailija
16/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Nykyisillä pätkätöillä helposti kertyy kymmeniä työpaikkoja, paikkakuntia ja asuntoja.

Mä olen 35, eronnut viidestä avoliitosta, yhdestä avioliitosta, lähtenyt kuudesta vakituisesta työstä, asunut kolmella paikkakunnalla, muuttanut 13 kertaa ja nyt tekisi taas mieli vähän vaihtelua.

En jaksa pitkään olla missään ja kyllästyn helposti. En myöskään pidä tasaisesta arjesta, kyllästyn siihenkin.

Vierailija
17/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella toisista ihmisistä jotain?

Vierailija
18/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin olisi pitänyt tehdä enemmän muutoksia elämässäni, se kaduttaa kun aina jämähdin kaikkeen.

Vierailija
19/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut alle 5 henkilön kanssa. Ikää minulla on 41. Pisin suhteeni on 3 vuotta. Kaikissa suhteissa, paitsi nykyisessä on menty aina miehen toiveen mukaan. heillä oli kiire saada seksiä, joten painostivat minua. Mitä sellaisesta suhteesta tulee, jossa toista on painostettu? Ei mitään lopulta. Nykyinen mies ei painostanut, vaan jaksoi odottaa yli 6kuukautta. Hän kehuu jatkuvasti kuinka meillä on hyvä suhde siltäkin osin, joten pihtareita haukkuvat voivat vetää sanonko minkä päähänsä...

Olen ollut pätkätöissä lähes koko ikäni. Lukuisia työsuhteita. Aina se olen ollut minä, joka en ole ottanut vastaan jatkoa, tai olen lähtenyt työstä. Kouluttautuneena olen halunnut tunnustella erilaisia työpaikkoja. Työt missä olen ollut, ovat olleet helppoja ja niihin kouluttaa helposti uuden ihmisen. 

Ystävyyssuhteita minulla on useampi. Ne ovat jääneet, joissa ei ole ollut minkäänlaista painostusta tai ikävyyttä mihinkään suuntaan.

Lapsettoman on ollut helppo haahuilla ympäriinsä. Se ei ole satuttanut ketään. Jokainen tekee asioita tyylillään. Jos olisin tullut äidiksi, olisin varmasti lopettanut haahuiluni ja jäänyt pysyvästi johonkin ihan kivaan paikkaan turvatakseni lapselle jonkinlaisen elintason. Omalla kohdalla ei niin väliksi, koska pärjään vähällä.

Antakaa ihmisten tehdä omat valintansa. Onneksi olemme erilaisia. Se ettei jonkun matka näytä samalta kuin muiden, ei tee siitä vääränlaista. Päinvastoin, on ihailtavaa, että uskalletaan olla erilaisia.

O

Enpä haluaisi ikinä tutustua sinuun.

Vierailija
20/29 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänelläkin on epävakaa persoonallisuushäiriö. Josta puhe toises ketjus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan