Saan kissanpennun lauantaina - nimiehdotuksia tyttökissalle?
Minulla on yhden kerran aiemminkin ollut kissa. Olen tosi innoissani - ja lapset vielä enemmän.
Kommentit (41)
Tulehan, ap, kertomaan sitten meille, mihin nimeen päädyitte! Toivoo se, joka toivoi, ettei ihmisen nimeä!
Kissalle ei tarvitse miettiä etukäteen nimeä. se tulee kuin itsestään. Mulla kaikki kissat saaneet nimensä ex-tempore, kun niitä on vain katsonut. On vain näyttänyt sen nimiseltä kissalta.
Odota kuninkaallisen vauvan syntymää ja anna sama nimi, jos lapsi on tyttö. Jos lapsi on poika, anna joku muu valitsemasi prinssin nimi.
Siis prinsessan nimi, ei prinssin...
Joku kissanvihaaja alapeukuttaa hyviä nimiä, ja yläpeukuttaa omiaan ja kaltaistensa ehdotuksia ;(
Ap: Lapset valitsivat kissamme nimen ehdotuksistanne: se on Tessa. Molemmista lapsista tämä kuulosti sopivalta nimeltä tämännäköiselle kissalle. Kiitos ehdottajalle.
Kissa on maatiainen. Lyhytkarvainen, värikäs: on oranssia, ruskeata, mustaa ja valkoista. Lisäksi pienikokoinen, mutta poikkeuksellisen pitkähäntäinen (?). Kuvia on nähty, mutta hännästä on mitään vaikea sanoa.
Siksi mainitsin tuon lyhytkarvaisuuden, kun pentuja oli poikueessa neljä, joista kaksi oli pitkäkarvaisia.
Kävin ostamassa tänään kissaa varten kaikki tarvikkeet.
Voi että me ollaan kaikki ihan töpinöissämme!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:37"]
Ap: Lapset valitsivat kissamme nimen ehdotuksistanne: se on Tessa. Molemmista lapsista tämä kuulosti sopivalta nimeltä tämännäköiselle kissalle. Kiitos ehdottajalle.
Kissa on maatiainen. Lyhytkarvainen, värikäs: on oranssia, ruskeata, mustaa ja valkoista. Lisäksi pienikokoinen, mutta poikkeuksellisen pitkähäntäinen (?). Kuvia on nähty, mutta hännästä on mitään vaikea sanoa.
Siksi mainitsin tuon lyhytkarvaisuuden, kun pentuja oli poikueessa neljä, joista kaksi oli pitkäkarvaisia.
Kävin ostamassa tänään kissaa varten kaikki tarvikkeet.
Voi että me ollaan kaikki ihan töpinöissämme!
[/quote] onkohan meidän kissat samasta pentueesta? :D pirkanmaalla? Kuvailit täsmälleen pentueen josta hain oman kissani!
Allah