Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei tueta tarpeeksi työelämässä, joka on eriarvoista

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Päädyin yrittäjäksi ymmärrettyäni, että minun on voitava itse päättää työstäni, sillä minua ei tulla koskaan auttamaan tai suosimaan missään. Olen aina selitys- ja tarkennusvelvollinen kantasuomalaiselle eikä saavutuksiani ja osaamistani uskota. Yrittäjänä en huolehdi työnantajista vaan asiakkaistani, jotka näkevät osaamiseni käytännön kautta – vaikka osa asiakkaistani saattaakin olla alussa skeptisiä nimeni johdosta,” Yaşa kertoo.

Vierailija
2/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Huomaan nimen johdosta olevani aina huonossa asemassa. Byrokratia on helvettiä. Mikään ei näytä luonnistuvan ilman, että kantasuomalainen kaveri on vieressä. Sama asenne näkyy myös työelämässä – kohtaan vähättelyä, minua ei uskota ja kohdellaan kuin lasta”, Yaşa sanoo suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalaiset on tässä etuoikeutettuja. Eivät ymmärrä toisten heikompaa asemaa.

Vierailija
4/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää oikeasti säälin sitä firmaa mikä erehtyy yasan palkkaamaan, luultavasti asiakkaat nostaa oikeusjutun aika nopsaan kun toi sekopää päästetään menemään. Toi kaveri ei kyllä mää supotuksesta läpi

Vierailija
5/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joudu kohtaamaan huonoa kohtelua niin tätä asiaa ei koskaan ymmärrä. Ongelmilta suljetaan silmät ja korvat, kuin että autettaisiin

Vierailija
6/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mää oikeasti säälin sitä firmaa mikä erehtyy yasan palkkaamaan, luultavasti asiakkaat nostaa oikeusjutun aika nopsaan kun toi sekopää päästetään menemään. Toi kaveri ei kyllä mää supotuksesta läpi

Wannadolle tehnyt hommia, kuten ap:lle. Ei osannut rakentaa yritysverkosto sivua. Ukrainalainen teki laatutyötä.

Vierailija
7/7 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö tässä maassa enää kukaan kohta Supo-selvityksestä, koska kaikilla on joku missio ja agenda?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme