Onhan tolla tissit. Eikö oo?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013071117252884_vi.shtml
Mitäs uskallusta tässä silkkitopissa muka on kun rintamus on ihan normaalin näköinen?
Kommentit (18)
Joliella ei voi olla tissejä koska hänen RINNAT ON POISTETTU. Joko kuva on väärennetty tai sitten toimittajat ovat taas kusettaneet meitä.
Huoh, Jolien rinnat ovat poistettu ja tilalle laitettu silikonit. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?
Onhan noi tissit myös suurentuneet entisetään, ihan perussilarit.
Mutta koska kyseessä on Angelina-pyhimys-Jolie, ei se ollutkaan rintojen suurennus vaan jälleen kerran valtavan uhrautuva sankaritarina!!! Ja nyt se Angelina-parka joutuu olemaan ohuessa silkkitopissa tollaisilla tisseillä, how awful :(
Sori,mutta mua on jo vuosia oksettanut tuo Brangelina-kultti.
Jolien rintakudos on poistettu, tilalla silikonit.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:02"]
Mutta koska kyseessä on Angelina-pyhimys-Jolie, ei se ollutkaan rintojen suurennus vaan jälleen kerran valtavan uhrautuva sankaritarina!!! Ja nyt se Angelina-parka joutuu olemaan ohuessa silkkitopissa tollaisilla tisseillä, how awful :(
[/quote]
No tätä just!! Kyllä mä uskon että siltä on kudosta poistettu. Mutta juttu on koko ajan esitetty niin että Angelina on tosiaa joku pyhimys ja vähät välittää ulkonäöstään kunhan terveys säilyy ym. Ja 'itsetunto kohillaan' joojoo.
Tunsin oloni naurettavaksi avatessani tuon uutisen.Siinä oli nainen silareissa musta toppi päällä. Mikä sensaatio?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:04"]
[/quote]
No tätä just!! Kyllä mä uskon että siltä on kudosta poistettu. Mutta juttu on koko ajan esitetty niin että Angelina on tosiaa joku pyhimys ja vähät välittää ulkonäöstään kunhan terveys säilyy ym. Ja 'itsetunto kohillaan' joojoo.
[/quote]
Sä olet lukenut näköjään mitä itse olet halunnut. Kyllä mä olen kokoajan ollut tietoinen, mitä hälle tehdään.
Missä on sanottu, että Angelina ei välittäisi ulkonäöstään? Rinnanpoistoon kuuluu uusien rintojen tekeminen, joko omasta kudoksesta tai silikonista.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:01"]
Huoh, Jolien rinnat ovat poistettu ja tilalle laitettu silikonit. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?
[/quote]
Se kohta jossa rinnat lakkaavat olemasta rinnat kun niiden sisällä on silikonia. Puhuvathan ihmiset myös silikonitisseistä. Jotenkin typerää että nyt pitäisi Jolieta kutsua rinnattomaksi vaikka hänellä silminnähtävästi ne ovat.
Kuka on vaatinut kutsumaan Jolieta rinnattomaksi? Ja on aika suuri ero, laitetaanko silikoni-implantti suurentamaan rintoja kuin poistattaa rintarauhaset ja laittaa tilalle silikonit.
Jos joku amputoi kätensä ja käyttää proteesia, hän ei ilmeisesti ole amputoinut kättään kun molemmat kädet ovat silminnähden tallella.
Tuossa jutussahan annetaan ymmärtää, että rintojen poistamisen jälkeen Jolie on hyvän itsetuntonsa ansiosta ohuessa topissa. No juu, mihin siinä itsetuntoa tarvitaan, onhan hällä sittenkin nuo rinnat?
Tosi omituista kirjoittaa itsetunnosta rintojen poiston jälkeen ja vieressä kuvat suht kookkaista silareista. Ymmärtäisin jutun, otsikoinnin, asenteen paremmin jos kuvissa olisi nainen jolta rinnat olisi poistettu ja tilalla vaan arvet.
Angelinan entiset tissit olivat jo tyhjiin imetyt ja rupsahtaneet. Hyvähän hänen on nyt hymyillä uusissa silareissa. Angelina olisi laittanut silarit ilamn syöpariskiäkin, mutta syöpäriski oli hyvä tekosyy uusiin tisseihin.
[/quote]
Sama. Kertakaikkiaan.
sairaalloisen näköinen luuranko nainen isoilla silareilla. tooosi rohkeaa! lisää vaan lapsia joita kukaan ei ehdi rakastaa ja opettaa.jäk!
tuskin brad pitt mitään lautaa vaimokseen ottaiskaan!
SIIS HALOO.. ja huokaus,, rintojen poistossa on poistettu rintarauhaskudos, ei koko rintaa ja tilalle on laitettu silikonia... rinnat ovat ja näyttävät normaalilta mutta sillä erolla ettei ole rintarauhaskudosta jossa syöpä voi alkaa kasvamaan...