Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan tolla tissit. Eikö oo?

Vierailija
11.07.2013 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013071117252884_vi.shtml

Mitäs uskallusta tässä silkkitopissa muka on kun rintamus on ihan normaalin näköinen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS HALOO.. ja huokaus,, rintojen poistossa on poistettu rintarauhaskudos, ei koko rintaa ja tilalle on laitettu silikonia... rinnat ovat ja näyttävät normaalilta mutta sillä erolla ettei ole rintarauhaskudosta jossa syöpä voi alkaa kasvamaan...

Vierailija
2/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joliella ei voi olla tissejä koska hänen RINNAT ON POISTETTU. Joko kuva on väärennetty tai sitten toimittajat ovat taas kusettaneet meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, Jolien rinnat ovat poistettu ja tilalle laitettu silikonit. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
4/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi tissit myös suurentuneet entisetään, ihan perussilarit.

Mutta koska kyseessä on Angelina-pyhimys-Jolie, ei se ollutkaan rintojen suurennus vaan jälleen kerran valtavan uhrautuva sankaritarina!!! Ja nyt se Angelina-parka joutuu olemaan ohuessa silkkitopissa tollaisilla tisseillä, how awful :(

Sori,mutta mua on jo vuosia oksettanut tuo Brangelina-kultti.

Vierailija
5/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolien rintakudos on poistettu, tilalla silikonit.

Vierailija
6/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:02"]

Mutta koska kyseessä on Angelina-pyhimys-Jolie, ei se ollutkaan rintojen suurennus vaan jälleen kerran valtavan uhrautuva sankaritarina!!! Ja nyt se Angelina-parka joutuu olemaan ohuessa silkkitopissa tollaisilla tisseillä, how awful :(

[/quote]

No tätä just!! Kyllä mä uskon että siltä on kudosta poistettu. Mutta juttu on koko ajan esitetty niin että Angelina on tosiaa joku pyhimys ja vähät välittää ulkonäöstään kunhan terveys säilyy ym. Ja 'itsetunto kohillaan' joojoo.

Vierailija
7/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin oloni naurettavaksi avatessani tuon uutisen.Siinä oli nainen silareissa musta toppi päällä. Mikä sensaatio?

Vierailija
8/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:04"]

[/quote]

No tätä just!! Kyllä mä uskon että siltä on kudosta poistettu. Mutta juttu on koko ajan esitetty niin että Angelina on tosiaa joku pyhimys ja vähät välittää ulkonäöstään kunhan terveys säilyy ym. Ja 'itsetunto kohillaan' joojoo.

[/quote]

Sä olet lukenut näköjään mitä itse olet halunnut. Kyllä mä olen kokoajan ollut tietoinen, mitä hälle tehdään.

Vierailija
9/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu, että Angelina ei välittäisi ulkonäöstään? Rinnanpoistoon kuuluu uusien rintojen tekeminen, joko omasta kudoksesta tai silikonista.

Vierailija
10/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 14:01"]

Huoh, Jolien rinnat ovat poistettu ja tilalle laitettu silikonit. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?

[/quote]

Se kohta jossa rinnat lakkaavat olemasta rinnat kun niiden sisällä on silikonia. Puhuvathan ihmiset myös silikonitisseistä. Jotenkin typerää että nyt pitäisi Jolieta kutsua rinnattomaksi vaikka hänellä silminnähtävästi ne ovat.

Vierailija
11/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on vaatinut kutsumaan Jolieta rinnattomaksi? Ja on aika suuri ero, laitetaanko silikoni-implantti suurentamaan rintoja kuin poistattaa rintarauhaset ja laittaa tilalle silikonit.

Vierailija
12/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku amputoi kätensä ja käyttää proteesia, hän ei ilmeisesti ole amputoinut kättään kun molemmat kädet ovat silminnähden tallella.

Vierailija
13/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jutussahan annetaan ymmärtää, että rintojen poistamisen jälkeen Jolie on hyvän itsetuntonsa ansiosta ohuessa topissa. No juu, mihin siinä itsetuntoa tarvitaan, onhan hällä sittenkin nuo rinnat?

Vierailija
14/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omituista kirjoittaa itsetunnosta rintojen poiston jälkeen ja vieressä kuvat suht kookkaista silareista. Ymmärtäisin jutun, otsikoinnin, asenteen paremmin jos kuvissa olisi nainen jolta rinnat olisi poistettu ja tilalla vaan arvet.

Vierailija
15/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelinan entiset tissit olivat jo tyhjiin imetyt ja rupsahtaneet. Hyvähän hänen on nyt hymyillä uusissa silareissa. Angelina olisi laittanut silarit ilamn syöpariskiäkin, mutta syöpäriski oli hyvä tekosyy uusiin tisseihin.

Vierailija
16/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama. Kertakaikkiaan.

Vierailija
17/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalloisen näköinen luuranko nainen isoilla silareilla. tooosi rohkeaa! lisää vaan lapsia joita kukaan ei ehdi rakastaa ja opettaa.jäk!

Vierailija
18/18 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin brad pitt mitään lautaa vaimokseen ottaiskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi