Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö bikineissä rannalla?

Vierailija
08.06.2013 |

Mites te muut äidit, hävettääkö teitä olla bikineissä rannalla? Kun itseä jotenkin hävettää, vaatteet päällä olen vielä ihan siedettävä, mutta kun on bikinit päällä niin ei jää epäselväksi kellekään riipat tissit tai pötkylä vartalo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä, mutta vituttaa ohuesti vyötärömakkara. Teen sille syksyllä jotain, ei jaksa kesällä kun on kaikki grillijuhlat ja muut. Kyllä se siitä sitten taas. Syksyllä jaksaa paremmin.

Vierailija
2/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäää! En kävelisi bikineissä kaupungilla tai taloyhtiön pihallakaan, niin miks sit rannalla. En olisi rannalla edes tukevissa rintaliiveissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti, mutta vastaan silti että kyllä hävettää. Pari vuotta sitten teininä jopa niin paljon, etten voinut pitää naisten bikinialaosaa, vaan oli pakko olla miesten uimahousut. Häpesin hyllyviä reisiäni niin paljon. Silloin bmi taisi olla 17,9 eli mikään ei voinut oikeasti hyllyä. Mutta syömishäiriötaustaa jne.

Vieläkin hävettää, mutta en anna asian vituttaa ja vaikuttaa elämään enää samalla lailla kuin pari vuotta sitten.

Vierailija
4/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, mut en enää tykkää käydä miehen kaa rannalla. V-tuttaa kun viimeksi oltiin ja joka puolella ylihyviä naisvartaloita biksuissa ja mies hienotunteisuuttaan tuijotti taivaalle ja mä vedin mekkoa päälle. En vertaile tai kadehdi, ihan vaan omaa huonouttani ahdistaa olla siellä vertailun kohteena.

Vierailija
5/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan tuntuu, että kaikki muut naiset rannalla on sinut vartalonsa kanssa eikä mieti sitä yhtään... Musta taas varmaan paistaa kilometrin päähän, että olen tosi epävarma. No, hyvä että mun kaltaisia on muitakin. Eikä oikein auta sanoa, että laihduta, koska siitä ei ole kiinni (bmi on alle 20) mutta vartalon muoto on kamala, isot rinnat roikkuu jne. -ap

Vierailija
6/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Olen juuri laihduttanut 10 kiloa ja sen takia on aina hyvä fiilis, kun laitan päälle minkä tahansa vaatteen. Tämä ilo uudesta olemuksesta kestää varmasti ainakin tämän bikinikauden :) Nuorempana hävetti bikineissä aina, alipainoisenakin.

Vierailija
7/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava eikä hävetä yhtään. Miksi pitäisi? Takuulla jokaikinen teistä vastanneista olisi rannalla kauniimpi kuin minä!

Vierailija
8/8 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. En jaksa stressata. Tiedän, että vielä toiset 5-6 kiloa pois tekisi hyvää, mutta en ole niitä vielä saanut lähdölle. Siinäpä sitten ovat vielä toistaiseksi. Nautin auringosta ja lämpimästä nyt tällaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan