Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun yks kaveri väittää ettei haise

Vierailija
02.08.2020 |

Käy kuulemma kaksi kertaa viikossa suihkussa, ei käytä saippuaa tai shampoota vaan pesee pelkällä vedellä. Haisee k*selle, p*skalle, vanhalle hielle ja eltaantuneelle talille. Miten voisin sanoa hänelle että kyllä sinä haiset loukkaamatta?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti alle 25-vuotiaita

Mistä noin päättelet?

Vierailija
62/67 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että haisenko minä. Kukaan ei ole koskaan mitään sanonut. Käyn kyllä suihkussa aamuisin ennen töihin lähtöä ja käytän pesuaineita, pesen hampaat ja laittaudun ja vaatteet ovat puhtaita. Mutta juon joka ilta vähintään sixpäkin kaljaa (usein enemmänkin) ja poltan puoli askia - askin röökiä. Aamulla en polta enkä työpäivän aikana, enkä juo tietenkään, vaan vasta iltaisin. Haisenko?

Kaikki tupakoitsijat haisevat, vaikka olisivat juuri peseytyneetkin.

Olin entisessä työpaikassani useamman vuoden töissä just noin, että en polttanut aamulla ennen töihin lähtöä enkä työpäivän aikana. Eräissä firman juhlissa sitten tuli kaikille ihan shokkiyllättyksenä, että minä poltan! Ei kuulemma olisi uskonut. Eli joo, varmaan olen sitten haissut ihan hirveästi tupakalle töissä ;)

Tunnen itsekin muutaman tupakoitsijan, joista ei ulospäin uskoisi saati ikinä haista, että polttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että haisenko minä. Kukaan ei ole koskaan mitään sanonut. Käyn kyllä suihkussa aamuisin ennen töihin lähtöä ja käytän pesuaineita, pesen hampaat ja laittaudun ja vaatteet ovat puhtaita. Mutta juon joka ilta vähintään sixpäkin kaljaa (usein enemmänkin) ja poltan puoli askia - askin röökiä. Aamulla en polta enkä työpäivän aikana, enkä juo tietenkään, vaan vasta iltaisin. Haisenko?

Haiset. 

Kaikki tupakoijat haisevat. 

Haisevat, jos polttaa säännöllisin väliajoin. Mutta vaaditaan vähän intiimimpää kanssakäymistä erottamaan satunnainen tupakointi. Vaatteisiin haju tarttuu helpoiten, mutta jos käyttää eri työvaatteita, kukaan ulkopuolinen ei haista mitään.

Vierailija
64/67 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri sanoi, kun juuri tuosta kemikaalikuormasta oli puhe, että kuitenkin muiden ihmisten vuoksi on sitä saippuaa ja deodoranttia hyvä käyttää. Muuten haisee.

Vierailija
65/67 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn joka toinen päivä suihkussa ja hiukset pesen kerran viikossa. En hikoile ja tukka ei rasvoitu. Miksi pitäisi käydä joka päivä suihkussa jos ei haise? Välttelen turhaa kemikaalikuormaa.

Jokainen ihminen hikoilee, et ole mikään lääketieteellinen ihme. Olet juuri tuollainen ylempänä mainittu hajupommi, joka ei itse haista omia oksettavia hajujaan.

Itse asiassa on sairauksia jotka aiheuttavat hikoilemattomuutta.

Itse kärsin tällaisesta sairaudesta ja lämpimät päivät ovat hyvin tuskallisia.

Lämpöhalvaus tulee lämpimänä päivänä aika nopeasti jos kehon jäähdytys (=hikoilu) ei toimi.

Joskus nuorempana kun vielä pystyin liikkumaan paremmin, minulta usein kyseltiin mm. että etkö sä hikoile, miksi sun treenikamppeet ei haise.

Itse en pystynyt sanomaan haisiko ne vai ei, en haistanut niissä mitään hajuja mutta pesin varmuuden vuoksi kun oletin että ne haisee.

Vierailija
66/67 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/67 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijan iho haisee pahalle. Ja hengitys, mutta useimmat tietää sen itsekkin ja yrittävät eliminoida sen. Ihon hajua eivät edes tajua.