Kamala miten tarhatädit puhuvat
lapsista heidän kuullen! "eipä tuokaan poika tuollasella xxx paljon
iloa tuota kenellekään naiselle" kun olimme pottailemassa.
Kommentit (25)
Ja mikähän tarha kyseessä? Kovia ollaan aina kertomaan näitä juttuja mutta sitten kun pyydetään faktoja niin paska tulee housuun..
Parempi vaan, että poika tottuu asiaan jo nuorena. Huonot kortit tuli syntymäjaossa, niin se on sitten forever alone ja naisväen jatkuva halveksunta päälle.
Huhhuh, melkoista porukkaa nuo tarhantädit. Ala-arvoista käytöstä.
Kuka sä sitten olet ellet tarhatäti? :D
Ja joo, eiköhän tää ollu provo. Jos ei niin valitusta johtajalle tuosta hoitajasta ja äkkiä!
Olen 2. vuoden lähihoitaja-opiskelija ja olin 5:n vkn harjoittelujaksolla pk:ssa
ja siellä tosiaankin "hauskana" itseään pitävä hoitaja laukoi tälläisiä.
-ap
Onneksi oma poika on periny isältään ison peniksen niin ei tarvitse moisia juttua miettiä
Tuollaiset jää lapsen alitajuntaan. Jotenkin huono kuva tullut tarhatädeistä, ainakin lto:sta. Hoitajat useammin empaattisia ja mukavia. Lto:t sellaisia pirttihirmuja. Oliko tuokin täti lto?
Muistan kun olin työharjottelussa päiväkodissa, niin aina yksi erivärinen poika sai syyt niskoilleen, vaikka ei ollut edes ollut syyllinen. Mua niin säälitti tuo poika ja yritin huomioida häntä.
Minäkin olen ollut kesätöissä päiväkodissa. Tarhan johtaja inhosi ujoja ja hiljaisia tyttöjä oli avoimen töykeä ja latistava heitä kohtaan. Vanhemmista juoruaminen oli myös tavallista.
Minkä pirun takia alle kouluikäisen pitäisi tuottaa iloa jollekin naiselle?
Kai teit pedofiilistä ilmoituksen?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 12:53"]
lapsista heidän kuullen! "eipä tuokaan poika tuollasella xxx paljon
iloa tuota kenellekään naiselle" kun olimme pottailemassa.
[/quote]
Kuulisittepa mitä pph:t puhuvat, ja niitä ei ole kukaan vahtimassa. Meidän lähipuistossa käy pari, ja toinen kertoilee seksielämästään ja toinen haukkuu lapsia ja heidän vanhempiaan. Sweet. Ennen ajattelin että meidän lapset pph:lle, mutta nämä ja muutkin kuulemani tapaukset ovat kyllä saanet mielen muuttumaan.
Minusta myös oli jotenki sairas kommentti, ei normaali aikuinen huomaa/ajattele pikkulapsista tuollaista!
No jo oli kommentti!
a) hoitajan asia ei ole arvioida lapsia tuolla lailla negatiivisesti, eikä vitsailla lasten kustannuksella ja kuullen
b) hoitajan ei ole asiallista tuijotella hoitolasten kalujen kokoa, se on pedofiilistä meininkiä
c) mitä hemmettiä muka voi päätellä pikkulapsen pilistä, se muuttuu vielä moneen kertaan kasvun myötä
d) seksin tyydyttävyys EI ole kiinni kalun koosta, naisten vitutkin on erikokoisia, joten kaikille ei mahdu sisään iso pippeli, se voi sattuakin (minä kuulun itsekin tähän kategoriaan)
Tuttu kertoi että he "tarhatätit" arvostelee aina lasten isit eli hyvät pisteet tulee jos on komea, seksikäs ja mukava ja muille sitten nauretaan kahvihuoneessa...halvat on huvit ;)
Aika ala-arvoisen kuvan saa näiden juttujen perusteella tarhantädeistä...
Ja tosiaan vanhempien tuloista puhuttiin myös suureen ääneen tai sanottiin
"heillä on äiti kotona, miksi poika koko pvn hoidossa"
-ap683
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 13:22"]
Parempi vaan, että poika tottuu asiaan jo nuorena. Huonot kortit tuli syntymäjaossa, niin se on sitten forever alone ja naisväen jatkuva halveksunta päälle.
[/quote]
Huono.
Hoitajan käytös on epäammattimaista ja asiatonta.
Vaikka hoitja hluaisi olla hauska ja huumorilla, niin kuvastaa hänen kommenttinsa tyhmältä.
Toivottavasti työkaverit eivät mene mukaan tällaisiin sanontoihin. Ilmeisesti tällä hoitajalla on muulloinkin joku "iskulause" sanottavanaan. Olisi hiljaa jos ei mitään järkevämpää.
Missä menee muuten "raja" näissä mediassakin olleissa seksuaalisissa asioissa. Hoitajahan on oikein katsonut lapsen pippeliä koska tiesi koon. Lapsen hyväksikäyttöäkö? Katseleeko hoitaja muidenkin alapäitä ja vertaileeko...joillekin silmiin osuva tuottaakin paljon iloa. Tyhmä ihminen ja sellaisessa työssä.