Olen työelämästä syrjäytynyt enkä meinaa jaksaa
Tylsyyttä olla vaan kotona. Toisilla alkaa taas kaikkea kivaa syksyllä. Mistä voimaa kun vapaaehtoistyö, harrastukset tai uskonto ei auta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, mä taasen oon kateellinen sulle ja kaltaisillesi. Toki varmaan taloudellisesti on tiukkaa ja se on rankkaa. Mutta olen niin loppu tähän raadolliseen työelämään, en jaksa enää yhtään. Ei oo mitään omaa elämää kun kaikki vapaa-aika menee työstä toipumiseen.
Mikset ota rennommin hommassasi?
Kertoisitko että missä hommassa tämä onnistuu? Jos sinulla on tarjota rentoa työtä, jossa on vielä kohtuullinen palkka, niin voin tulla sinulle töihin. Kiire töissä on vaan lisääntynyt tämän 25 vuoden aikana, jona olen työelämässä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, mä taasen oon kateellinen sulle ja kaltaisillesi. Toki varmaan taloudellisesti on tiukkaa ja se on rankkaa. Mutta olen niin loppu tähän raadolliseen työelämään, en jaksa enää yhtään. Ei oo mitään omaa elämää kun kaikki vapaa-aika menee työstä toipumiseen.
Mikset ota rennommin hommassasi?
Kertoisitko että missä hommassa tämä onnistuu? Jos sinulla on tarjota rentoa työtä, jossa on vielä kohtuullinen palkka, niin voin tulla sinulle töihin. Kiire töissä on vaan lisääntynyt tämän 25 vuoden aikana, jona olen työelämässä ollut.
Mä olen ollut yli 30v kotona syrjäytyneenä. ap
AP, sulla olis sentään aikaa ja energiaa tehdä niitä asioita mitä haluat, vaikka just tutustua ihmisiin, harrastaa, osallistua, mitä nyt haluatkaan. Mulla työssäkäyvänä ei ole aikaa ja energiaa kuin työssäkäyntiin ja siitä toipumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nyt lähde aikasi kuluksi keräämään marjoja tai sieniä metsästä? Nuo voi myydä ostajille tahoille (mm. toreilla) verottomasti, ja maksu käteisellä. Ahkera saa kymmeniä euroja päivässä.
Mistä tietäisi mitä sieniä voi syödä et keräis?
Sit pitäis keksiä mistä niitä löytää?
Helpoin tapa nykyään on syöttää Googleen hakusanaksi "Kanttarelli" tai "Herkkutatti" tai "kauppasienet". Sitten pitäisi osata lukea ja ymmärtää lukemansa.
Just joo! :D Ei sellaista "kanttarellia" ole olemassakaan, se on "kantarelli".
Hyvin epärealista, ei onnistu suurimmassa osassa työpaikoista. Päivän sana on tehostaminen, tehostaminen ja tehostaminen. Jos et jaksa, niin sinut irtisanotaan.