Tältä näyttää itsestään huolta pitävä keski-ikäinen äiti! KUVA
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/11/article-2359818-1AC160E9000005DC-722_634x823.jpg
Jestas, mikä nainen! Ikää 44 ja yksi lapsi. Turha sanoa, että ikä ja lapset tuhoaa vartalon...
Kommentit (44)
No hitto, mä pidän itsestäni huolta, olen 2v nuorempi, mutta en näytä tuolta, johtuukohan se siitä, että mulla on yhden sijasta kaksi lasta?
toihan on niinkuin minä kun suonikohjut on photoshopattu ja olen laittanut parin desin silikonit sekä irtolisäkkeen tukkaani.
Miltä hän näyttää muistta kuvissa?
Helena Christensen. Tässä koko juttu ja kuvat:
Kyllä ikä tuhoaa lopulta vartalon.
Nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä! Kiitos tästä avauksesta.
Tietää mitä haluaa, on sinut itsensä kanssa, seksuaalisesti aktiivisimmillaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 13:00"]
Nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä! Kiitos tästä avauksesta.
Tietää mitä haluaa, on sinut itsensä kanssa, seksuaalisesti aktiivisimmillaan.
[/quote]
En ymmärrä tätä ikään liitettävää nainen on parhaimmillaan sen ja tämän ikäisenä. Mielestäni nainen voi olla parhaimmillaan vaikka koko elämänsä, jos vaan on itse itseensä tyytyväinen eikä murehdi jokaista pikku arpea tai selluliittiä yms. Mielestäni nainen on parhaimmillaan silloin kun on sinut itsensä kanssa kaikin puolin :)
Mitä tuohon kuvaan tulee niin kaunis nainen, mutta todennäköisesti kuvaa hieman photoshopattu..
Ap, olet väärässä. Kyllä ikä ennen pitkään tuhoaa vartalon.
Itselläni muutos alkoi 45-vuotiaana, siihen asti minäkin olin oikein simpsakka tapaus. Iho ei enää vaan ole yhtä elastinen ja joustava, vaan menee taipeissa ryppyyn, vaikka mitä tekisi. Ihonalaiset kudokset alkavat vähitellen roikkua. Kiloja karttuu, vaikka söisit yhtä paljon tai jopa hieman vähemmän kuin aiemmin.
Se on pitkälti hormonaalista ja aineenvaihdunnasta kiinni.
Ja yhdeksikkö puhuu reikiä päähänsä. Odotas, kun vaihdevuotesi tulevat, tuloikä on tietysti yksilöllinen, mutta muutokset alkavat jo muutama vuosi ennen kuukautisten loppumista eli yleensä ennen 50 ikävuotta. Sitten huomaat, miten seksuaalisesti halukas olet...
terveisin 47-vuotias
Ikä ja lapset? Ensinnäkään tuo ei ole ikä eikä mikään, toisekseen sanoit että hällä on lapsi, ei lapset. Naama tosin oli karsea ainakin tuossa kuvassa.
Ja geeneillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa... Itse olen nuori ja lapseton ja pidän itsestäni huolta, mutta näytän silti vastenmieliseltä suohirviöltä.
Uskotko ap todella, että kuva on muokkaamaton?
tässä vertailun vuoksi toinen kuva:
http://metro.co.uk/2009/05/28/helena-spotted-without-make-up-or-airbrushing-153319/
Ja rahalla saa korjailtua ulkonäköä tiettyyn ikään asti. Mutta kyllä tuon Helenankin silikoni-rinnat ovat melkoinen näky 20-vuoden kuluttua. Ja kaikenlaisissa hoidoissa voi käydä, jotta iho näyttää hyvältä. Ja kyllä nuo kuvat ovat niin photoshopattuja, että livenä ilman meikkiä tuota naista ei edes tunnistaisi.
Itselläni on neljä lasta, olen 35-vuotias. Pidän itsestäni huolta, ja jokainen lihas erottuu hyvin, mutta ihoni ei silti ole noin upean sileä, kuin Helenalla kuvassa, ei kenelläkään ole. Eikä mieleenikään tulisi ottaa silikoneja, sillä ne jotka todella urheilevat ja pitävät itsestä huolta, eivät halua rintavarustusta tielle. Se, että syö,kuin hiiri ja pysyy hoikkana, ei ole sama asia, kuin itsestään huolta pitäminen. Kateellinen en Helenan vartalosta tippaakkaan ole, vaan lähinnä huvittunut, kuinka vääristynyt käsitys naisista, kauneuskirurgiasta sekä valokuvankäsittelystä arvoisalla Ap:lla on.
Samasta henkilöstä löytyy googlen kuvahaulla bikinikuva uimarannalta. Ei ole tietoakaan noin persikkaisesta ihosta.
Ensinnäkin, toi kuva ei ole vähän käsitelty vaan PALJON.
Toiseksi, yksi lapsi ei vaan tuhoa kroppaa samassa mittakaavassa kuin useampi.
Ja sit vielä noi silikonit...
Jos joku oikeesti kuvittelee, että toi nainen näyttää livenä yhtä hyvältä niin onneksi olkoon :D.
Jos vaikkapa tämännäköinen nainen tulisi vastaan kadulla
http://www.zimbio.com/photos/Helena+Christensen/Paul+Banks/Helena+Christensen+Out+in+NYC/dVwPzMCs-fm
en ajattelisi häntä päivääkään alle 44- vuotiaaksi.
Kauneusteollisuus luo mielikuvia höynäyttää nuoria hyväuskoisia tyttöjä luulemaan, että joillakin kauneustuotteilla saavutetaan ikuinen nuoruus. Totuus on toinen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 13:16"]
Uskotko ap todella, että kuva on muokkaamaton?
tässä vertailun vuoksi toinen kuva:
http://metro.co.uk/2009/05/28/helena-spotted-without-make-up-or-airbrushing-153319/
[/quote]
Silläkin on Martina-viikset
joopajoo... yksi lapsi on aika vähän sekä keholle että arjessa.... Pitää myös tajuta että ihmisten fysiologia on erilainen, toisten kroppa reagoi ihan eri lailla kuin toisten. Yksi lapsi on itsestään huolehtimisen kannalta lähes sama kuin ei ollenkaan lasta... Ihmisillä on myös kovin erilaisia elämäntilanteita.. Ja joidenkin ei tarvitse asettua lihatiskille näytille kokeakseen olevansa hyviä, viehättäviä, ihania..
kuka?