Milloin on sopivaa sanoa miehelle että seksiä on tiedossa vasta hääyönä?
Ensitreffeillä vai myöhemmin? Haluan hätyytellä innokkaimmat seksipellet kimpustani.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mun miehelle heti tutustuttuamme, etten harrasta seksiä vasta kuin hääyönä, mutta suihin voin kyllä ottaa häneltä koska vain, sillä sehän ei ole varsinaisesti seksiä. Ja tämä on TÄYSIN totta!
Mene naimisiin kanssani. Noilla spekseillä jaksan odottaa häitä vaikka maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mun miehelle heti tutustuttuamme, etten harrasta seksiä vasta kuin hääyönä, mutta suihin voin kyllä ottaa häneltä koska vain, sillä sehän ei ole varsinaisesti seksiä. Ja tämä on TÄYSIN totta!
En aio edes kokeilla käsi- enkä suupelejä en ennen häitä enkä niiden jälkeen, mutta seksi kuuluu avioliittoon.
Seksiä vasta hääyönä ja siihen se sitten jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Häiden jälkeen ja varsinkin jos mies on ollut niin kännissä omissa häissään ettei muista siitä mitään.
Tuleva aviomieheni ei ole alkoholisti.
Itse olen antanut ymmärtää asian pikku hiljaa, ellei toinen ole suoraan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Heti, kun olet valmis päättämään suhteesi.
Sinulla ei taida olla kunnioitusta avioliittoa eikä parisuhdetta kohtaan. On ehkä parasta ettet koskaan seurustele tai sitoudu.
Vierailija kirjoitti:
Pihtarista voi paljastua sitten muutakin spesiaalia yllätystä. Kiertäisin kaukaa. Kivikaudelta.
Millä meriiteillä leimaat ihmiset pihtareiksi jos tahtovat odottaa avioliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Työtoveri seurusteli aika pitkään miehen kanssa, jolle kaikki tuli liian myöhään yllärinä. Olivat edellisenä pyhänä käyneet katsomassa jo sopivaa vuokra-asuntoa, mutta viikon kuluttua tuli se pommi sitten, mies purki kihlauksen. He olivat jo tuttuja muitten perheenjäsenten kanssa. Tämä työtoveri oli aivan suunniltaan ja tais olla vähän sairauslomallakin tuon eron takia. Nainen ei ollut suostunut mihinkään sukupuoliseen kanssakäymiseen ennen häitään. Syy selvisi sitten työtovereille kun hän itse kertoi siitä myöhemmin. Kannattaa kertoa tosiaan heti kättelyssä. En minä ainakaan haluasi " ottaa sikaa säkissä " Onhan se jotain erikoisuuden tavottelua , ainakin aika omituista.
Nyt en oikein käsittänyt. Pari oli siis ollut jo siinä vaiheessa, että olivat katselleet yhteistä asuntoa. Ilmeisesti häät olisivat olleet aivan pian. Eihän tuossa ollut mistään sika säkissä -tilanteesta kyse, kun seurustelua oli jo pitkään takana. Kyllä kemiat vaistoaa ilman seksiäkin, tietysti. Aivan naurettavaa toimintaa.
Tuskin toimii, ellei periaate ole sama molemmilla alusta saakka esimerkiksi vakaumuksen takia. Eli kertoisin hyvin varhain, eihän siinä olisi kyse vain seksistä vaan elämänkatsomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "seksi" tässä tapauksessa?
Vuoteen jakaminen, naiminen, rakastelu..onhan näille monta nimeä.
Ei suutelua, hyväilyä, käsipelejä, suuseksiä? Käykö sodomia?
Sodomia? Ennen häitä suutelua ja halailua mutta hääyönä hyväily ja itse akti.
Anaaliseksi. Aiotko näyttäytyä miehelle kuitenkin, vai pidätkö kasvosi hunnutettuina hääyöhän asti?
Olen kiinnostunut pelkästään heteromiehistä, joita ei kiinnosta anaalit, joten sitäkään ei ole tiedossa. Jos viittaat uskontoon, niin en ole muslimi.
Siinä vaiheessa, kun mies ehdottaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tätä hemmetti soikoon alapeukuttaa?
M28
Seksiä vasta hääyönä => Tulee mieleen, että nainen on niin estynyt, että ei tule olemaan hääviä seksiä ikinä.
Voiko nainen olla estoton seksissä eikä omata useita kumppaneita?
Kerro mahdollisimman pian vaan. Viimeistään ensitreffeillä, mutta jos tapaatte toisenne netissä, niin kannattaa kertoa jo ennen tapaamista. Selvä peli heti alussa, eikä tieto tule miehelle yllätyksenä treffeillä.
Kunnioitan suuresti sinunkaltaisia naisia jotka elävät periaatteidensa mukaan, eivätkä ole mukautuneet tämän rappiollisen ajan tapoihin. Toivottavasti löydät miehesi ja te saatte oikein paljon lapsia ja opetatte heille nämä samat arvot mitä te itse noudatatte.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainkaan hullumpi idea pidättäytyä tavallisesta pippeli pimppiin -seksistä. Kaikkea muuta voi tehdä, mutta ei saa laittaa pippeliä pimppiin. Tämä lisää mielikuvitusta ja monipuolistaa sänkypuuhia.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä vasta hääyönä => Tulee mieleen, että nainen on niin estynyt, että ei tule olemaan hääviä seksiä ikinä.
Voiko nainen olla estoton seksissä eikä omata useita kumppaneita?
Odotimme vaimoni kanssa hääyöhön eikä kaduttanut hetkeäkään. Ei jäänyt yhteen kertaan eikä ollut huonoa, vaikka vaimo oli kokematon. Seksi on yhdessä opettelua ja tärkeintä, että on rakkautta ja kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tätä hemmetti soikoon alapeukuttaa?
M28
Normimies inhoaa kun nainen i mee eli miehet kai alapeukuttaa?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainkaan hullumpi idea pidättäytyä tavallisesta pippeli pimppiin -seksistä. Kaikkea muuta voi tehdä, mutta ei saa laittaa pippeliä pimppiin. Tämä lisää mielikuvitusta ja monipuolistaa sänkypuuhia.
Jos seksin haluaa oman vakaumuksen takia jättää avioliittoon, sen pitäisi kyllä koskea kaikkea seksiä - muu olisi itsensä huijaamista ihan samoin kuin eläminen ilman tv:tä mutta ohjelmien katsominen tietokoneella. Ymmärtäisin kulttuurissa, jossa päätöksen tekee joku muu kuin pari itse.
Sitten jos nyt on vain pakkomielteenä säästää immenkalvo hääyöksi, niin mikä ettei, kai? Onko tällaisia ihmisiä oikeasti?
Meillä vaimo (silloinen tyttöystävä) kertoili tuollaista myös, että seksiä vasta hääyönä. Sanoin, että se sopii oikein hyvin ja haen seksin siihen saakka sitten muualta. Mutta sen verran oli mustasukkainen nainen, että aika pian ne haarat aukesivat. Nyt oltu naimisissa jo kohta 20vuotta.
Anaaliseksi. Aiotko näyttäytyä miehelle kuitenkin, vai pidätkö kasvosi hunnutettuina hääyöhän asti?