Milloin on sopivaa sanoa miehelle että seksiä on tiedossa vasta hääyönä?
Ensitreffeillä vai myöhemmin? Haluan hätyytellä innokkaimmat seksipellet kimpustani.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mun miehelle heti tutustuttuamme, etten harrasta seksiä vasta kuin hääyönä, mutta suihin voin kyllä ottaa häneltä koska vain, sillä sehän ei ole varsinaisesti seksiä. Ja tämä on TÄYSIN totta!
Ketkä tätä hemmetti soikoon alapeukuttaa?
M28
Normimies inhoaa kun nainen i mee eli miehet kai alapeukuttaa?
N43
Tokkopa inhoaa, haaveissa ennemminkin.
Neuvoisin kertomaan mahdollisimman alussa. Muutoin suhde voi olla taputeltu.
Vertaisin tuota päätös omaan vasektomiaani. Mikäli nainen on lapseton tai yhtään potentiaalinen lisääntyjä eli alle 40 vuotias, niin olen kertonut heti keskustelun alkuun. Niin selkeä showstopper asia, että reilumpaa kertoa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin kertomaan mahdollisimman alussa. Muutoin suhde voi olla taputeltu.
Jos vietitellessä tai ensitreffeillä ilmenee jotain mistä en pidä päättyy kaikki siihen. Ylläpidän korkeaa tasoa ja jos mies käyttäytyy väärin, niin se oli siinä. Ei sellaisen kanssa tuhlata aikaa.
Ite kerron melkeen heti kättelyssä.
Herttinen! Onko tuollaisia vielä olemassa? Naisen en jaksais olla kyllä en millään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Herttinen! Onko tuollaisia vielä olemassa? Naisen en jaksais olla kyllä en millään ilman.
On ja paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mahdollisimman pian vaan. Viimeistään ensitreffeillä, mutta jos tapaatte toisenne netissä, niin kannattaa kertoa jo ennen tapaamista. Selvä peli heti alussa, eikä tieto tule miehelle yllätyksenä treffeillä.
Kunnioitan suuresti sinunkaltaisia naisia jotka elävät periaatteidensa mukaan, eivätkä ole mukautuneet tämän rappiollisen ajan tapoihin. Toivottavasti löydät miehesi ja te saatte oikein paljon lapsia ja opetatte heille nämä samat arvot mitä te itse noudatatte.
Mitä kunnioitettavaa sinä muka tuollaisessa näet?
Ei hääyönä mitään seksiä jaksa harjoittaa. Voin kokemuksesta kertoa että häät on niin rankka tapahtuma, että kyllä hääyönä nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään toisilla treffeillä. Toivottavasti sama pätee sitten kaikkiin treffikumppaneihin. Ps. provohan tämä tietysti on, mutta olkoon.
Loukkaavaa syytellä provoksi. Tähän mennessä yksikään mies ei ole läpäissyt testiäni.
Toivottavasti ei läpäisekkään. Hääkakun leikkaamisen jälkeen seksi vähenee tai jopa loppuu niin se oli siinä sit. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mun miehelle heti tutustuttuamme, etten harrasta seksiä vasta kuin hääyönä, mutta suihin voin kyllä ottaa häneltä koska vain, sillä sehän ei ole varsinaisesti seksiä. Ja tämä on TÄYSIN totta!
Ei ole lainkaan hullumpi idea pidättäytyä tavallisesta pippeli pimppiin -seksistä. Kaikkea muuta voi tehdä, mutta ei saa laittaa pippeliä pimppiin. Tämä lisää mielikuvitusta ja monipuolistaa sänkypuuhia.
Jos seksin haluaa oman vakaumuksen takia jättää avioliittoon, sen pitäisi kyllä koskea kaikkea seksiä - muu olisi itsensä huijaamista ihan samoin kuin eläminen ilman tv:tä mutta ohjelmien katsominen tietokoneella. Ymmärtäisin kulttuurissa, jossa päätöksen tekee joku muu kuin pari itse.
Sitten jos nyt on vain pakkomielteenä säästää immenkalvo hääyöksi, niin mikä ettei, kai? Onko tällaisia ihmisiä oikeasti?
Höh ja pöh! Naisen ja miehen välillä seksiä ovat vain ne jutut, joiden tuloksena voi olla vauva. Niinpä kukaan ei voi kiistää sitä, ettenkö olisi edelleen neitsyt. Sitäpaitsi on väärin kutsua mua pakkomielteiseksi. Kuulun vanhaan kristittyyn kirkkokuntaan, joka suhtautuu kielteisesti esiaviolliseen seksiin. Elän siis sen oppien mukaan, mutta koska kaikkea hauskanpitoa ei ole kielletty, harrastan suu s eksiä mun miehen kanssa. Koska se on erittäin nautinnollista:)
Ookei. Kai kirkkokuntasi ja puolisosi suhtautuu samalla tavalla myös muuhun avioliiton ulkopuoliseen seksiin? Vieraissa saa panna pyllyyn ja ottaa suihin niin paljon kuin ehtii, kunhan ei pippeli mene pimppiin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainkaan hullumpi idea pidättäytyä tavallisesta pippeli pimppiin -seksistä. Kaikkea muuta voi tehdä, mutta ei saa laittaa pippeliä pimppiin. Tämä lisää mielikuvitusta ja monipuolistaa sänkypuuhia.
Jos seksin haluaa oman vakaumuksen takia jättää avioliittoon, sen pitäisi kyllä koskea kaikkea seksiä - muu olisi itsensä huijaamista ihan samoin kuin eläminen ilman tv:tä mutta ohjelmien katsominen tietokoneella. Ymmärtäisin kulttuurissa, jossa päätöksen tekee joku muu kuin pari itse.
Sitten jos nyt on vain pakkomielteenä säästää immenkalvo hääyöksi, niin mikä ettei, kai? Onko tällaisia ihmisiä oikeasti?
Seksi, josta voi tulla raksaaksi (vaginaalinen ydyntä), on mielestäni selkeästi erikseen erikseen kuin muut tavat tuottaa ja vastaanottaa mielihyvää.
En nähnyt tyttöystävää alasti enkä koskaan nukkunut samassa huoneessa hänen kanssa ennen hääyötä. Hänen uskonsa takia. Hää yönä sitten huomasin että ei ollutkaan neitsyt. Silti vielä naimisissa. Tosi juttu.
Olisi hyvä vihata siinä kohtaa kun aloititte hääkakun. Kuiskutat korvaan jotain ihanan romanttista kuten vaikka että "tänään saat pesää" tai että "illalla nussitaan niin että taju lähtee" niin sulho pysyttelee reippaana ja raittiina siihen asti että performoi tyydyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hääyönä mitään seksiä jaksa harjoittaa. Voin kokemuksesta kertoa että häät on niin rankka tapahtuma, että kyllä hääyönä nukutaan.
Sama kokemus. Uni maittoi. Mutta me oltiin jo "harjoitettu" muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Uni maittoi. Mutta me oltiin jo "harjoitettu" muutaman vuoden.
Meillä ei tule olemaan väsymys ongelmaa, koska karkaamme vihille. Pidetään hääjuhla sukulaisille ja ystäville sitten myöhemmin ja paljastetaan samalla, että olemme jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä vihata siinä kohtaa kun aloititte hääkakun. Kuiskutat korvaan jotain ihanan romanttista kuten vaikka että "tänään saat pesää" tai että "illalla nussitaan niin että taju lähtee" niin sulho pysyttelee reippaana ja raittiina siihen asti että performoi tyydyttävästi.
Kuka käyttää noin karskia ja röyhkeää kieltä. Eropaperit lähtisi heti vireille jos kumpikaan erehtyy puhumaan noin kauheita.
Ettekös te lahkolaiset tapaile toisianne vain omissa piireissänne ja kupletin juoni on molemmille jo etukäteen selvillä? Ei tarvitsisi kiusata meitä pakanoita moisilla hölmöillä lapsellisilla tavoilla ja uskomuksilla.
Huomaathan, että uskonnot ovat ihmisten keksimiä satuja, joiden juoni on täysin muuttunut vuosisatojen kuluessa. Näitä muuttuneita tarinoita on voimakkaasti väritetty ja erilaiset hallusinaatioista tai vaikkapa voimakkaasta narsismista kärsivät poppamiehet ja "kirkonmiehet" ovat kehitelleet näitä satuja tulkitessaan erilaisia sairaita tapoja, joita ihmiset saavat tehdä tai eivät saa. Veikkaan, että et ole edes saanut itse valita, "uskotko" näihin satuihin ja niiden julmiin tulkintoihin, vai et.
Aivan eri asia sitten on, jos olet ihan itse ajatellut ja päättänyt (ilman uskonnon vaikutusta ajatuksiisi), että se olisi tulevaisuutesi kannalta hyvä asia, että seksi astuu kuvioihin vasta avioliiton solmimisen jälkeen. Avioliittokin tosin on vain ihmisen keksimä tapakulttuuri, joka kumpuaa noista saduista, joiden tulkintaa kutsutaan uskonnoiksi.
Ennen vakavampaa seurustelua miehelle tärkeä tieto on kuinka kauan nainen ”pärjää” ilman seksiä.
Jos vuosia ennen liittoa jaksaa odotella, niin kyllä sitten liitossakin jaksaa pihdata vaikka kuinka.
Mies, ota nainen joka tykkää seksistä. Olettaen tietysti että tykkäät itsekkin.
Höh ja pöh! Naisen ja miehen välillä seksiä ovat vain ne jutut, joiden tuloksena voi olla vauva. Niinpä kukaan ei voi kiistää sitä, ettenkö olisi edelleen neitsyt. Sitäpaitsi on väärin kutsua mua pakkomielteiseksi. Kuulun vanhaan kristittyyn kirkkokuntaan, joka suhtautuu kielteisesti esiaviolliseen seksiin. Elän siis sen oppien mukaan, mutta koska kaikkea hauskanpitoa ei ole kielletty, harrastan suu s eksiä mun miehen kanssa. Koska se on erittäin nautinnollista:)