Milloin on sopivaa sanoa miehelle että seksiä on tiedossa vasta hääyönä?
Ensitreffeillä vai myöhemmin? Haluan hätyytellä innokkaimmat seksipellet kimpustani.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ettekös te lahkolaiset tapaile toisianne vain omissa piireissänne ja kupletin juoni on molemmille jo etukäteen selvillä? Ei tarvitsisi kiusata meitä pakanoita moisilla hölmöillä lapsellisilla tavoilla ja uskomuksilla.
Huomaathan, että uskonnot ovat ihmisten keksimiä satuja, joiden juoni on täysin muuttunut vuosisatojen kuluessa. Näitä muuttuneita tarinoita on voimakkaasti väritetty ja erilaiset hallusinaatioista tai vaikkapa voimakkaasta narsismista kärsivät poppamiehet ja "kirkonmiehet" ovat kehitelleet näitä satuja tulkitessaan erilaisia sairaita tapoja, joita ihmiset saavat tehdä tai eivät saa. Veikkaan, että et ole edes saanut itse valita, "uskotko" näihin satuihin ja niiden julmiin tulkintoihin, vai et.
Aivan eri asia sitten on, jos olet ihan itse ajatellut ja päättänyt (ilman uskonnon vaikutusta ajatuksiisi), että se olisi tulevaisuutesi kannalta hyvä asia, että seksi astuu kuvioihin vasta avioliiton solmimisen jälkeen. Avioliittokin tosin on vain ihmisen keksimä tapakulttuuri, joka kumpuaa noista saduista, joiden tulkintaa kutsutaan uskonnoiksi.
En ole lahkolainen, mutta sinulla on nyt väärää satua päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Parempi sanoa heti kättelyssä. t. Mäen Anna
Kylmäse Usko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä vasta hääyönä => Tulee mieleen, että nainen on niin estynyt, että ei tule olemaan hääviä seksiä ikinä.
Voiko nainen olla estoton seksissä eikä omata useita kumppaneita?
Odotimme vaimoni kanssa hääyöhön eikä kaduttanut hetkeäkään. Ei jäänyt yhteen kertaan eikä ollut huonoa, vaikka vaimo oli kokematon. Seksi on yhdessä opettelua ja tärkeintä, että on rakkautta ja kemiat kohtaa.
Niin noinhan se menee, mies ei ole kokematon. Varmaan sen odottelunkin suorittaa jossain naapurin Pirkon sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt tyttöystävää alasti enkä koskaan nukkunut samassa huoneessa hänen kanssa ennen hääyötä. Hänen uskonsa takia. Hää yönä sitten huomasin että ei ollutkaan neitsyt. Silti vielä naimisissa. Tosi juttu.
Mistä sä sen huomasit? Itse menetin neitsyyteni 12-vuotiaana tamponille.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin mun miehelle heti tutustuttuamme, etten harrasta seksiä vasta kuin hääyönä, mutta suihin voin kyllä ottaa häneltä koska vain, sillä sehän ei ole varsinaisesti seksiä. Ja tämä on TÄYSIN totta!
Bill Clinton oli kanssasi samaa mieltä, mutta Hiilary ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä vasta hääyönä => Tulee mieleen, että nainen on niin estynyt, että ei tule olemaan hääviä seksiä ikinä.
Voiko nainen olla estoton seksissä eikä omata useita kumppaneita?
Odotimme vaimoni kanssa hääyöhön eikä kaduttanut hetkeäkään. Ei jäänyt yhteen kertaan eikä ollut huonoa, vaikka vaimo oli kokematon. Seksi on yhdessä opettelua ja tärkeintä, että on rakkautta ja kemiat kohtaa.
Niin noinhan se menee, mies ei ole kokematon. Varmaan sen odottelunkin suorittaa jossain naapurin Pirkon sängyssä.
En suorittanut odottelua vaan odotimme vaimon kanssa yhdessä ja edelleen olen sitä mieltä että oli hyvä päätös.
Juurikin näin, kyse on luterilaisesta ikävänpidosta.
Luterilaisuuden voi korvata millä hyvänsä uskonnolla.
Ikävänpito on vastakohta hauskanpidolle.