Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?

Vierailija
01.08.2020 |

Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.

Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis laihduttamaan ja syömään terveellisesti? Monella ylipainoisella naisella tuntuu olevan geneettinen ahmimishäiriö ja puheet terveellisestä ruokavaliosta menee kuuroille korville. Minä esim. olen monessa liikuntaharrastuksessa mukana ja tämänkin vuoden kesäloma on täyteen buukattu. Veikkaanpa, että emme tulisi hirveästi näkemään, jos elämäntapamme eroavat kovastikin toisistaan. Itse harrastan:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

- kilpa-ammuntaa sm-tasolla

M36

Vierailija
142/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis laihduttamaan ja syömään terveellisesti? Monella ylipainoisella naisella tuntuu olevan geneettinen ahmimishäiriö ja puheet terveellisestä ruokavaliosta menee kuuroille korville. Minä esim. olen monessa liikuntaharrastuksessa mukana ja tämänkin vuoden kesäloma on täyteen buukattu. Veikkaanpa, että emme tulisi hirveästi näkemään, jos elämäntapamme eroavat kovastikin toisistaan. Itse harrastan:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

Ja lisään vielä, että naisille tämä viehättävän kropan hankkiminen on paaaljon helpompaa, kuin meillä miehillä. Ei syö kuin virtahepo ja harrastaa aerobista liikuntaa. Lihaksia ei tarvitse naisella niinkään olla, lihaksikkaasta naisesta taas monet miehet eivät pidä. Juoksijana tulee helposti taas miehellä laihaläski-kroppa, jossa lihaksia ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi käänteinen vastaus..  Olen fitness-elämäntapaa noudattava nainen. Mä oon aina ollut kondiksessa ja saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstä. Mulla on ollut raamikkaita miehiä. Mutta, kyllä mä lopulta rakastuin ylipainoiseen mieheen joka oli yliverto kaikkiin muihin verrattuna. Ykski tuttu nauro mun miehen mahalle, jolloin viimeistään tajusin kuinka sairaita piirteitä näissä hyvinvointipiireissä voi olla. Mun ylipainosella miehellä on sellaista karismaa ja jotain sisältä tulevaa voimaa etten voi olla muuta kuin ylpeä. Haistakaa paska ihmiset jotka takertuvat liikaa jostain ulkoapäin määrättyyn muottiin.

Vierailija
144/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kasvattaa lapsestamme terveen ja urheillullisen. Ylipainoinen nainen on valitettavan huono, ellei epäsopimaton siihen. Olen itse aktiivinen urheilija vapaa-ajallani. Arvostan pitkää ikää, terveitä elämäntapoja, arkiliikuntaa. Lihava nainen harvoin edes kykynee kävelemään portaita ylös hengästymättä.

Tämä tässä näin. Terveelliset elämäntavat, liikuntaharrastukset ja se, että ei ole ahmimishäiriötä, on aivan itsestäänselviä asioita. 

M36

Vierailija
145/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haetaan pitkäaikaista elinkumppania, niin ulkoisilla seikoilla, kuten ulkonäöllä tai painolla, ei ole juurikaan merkitystä.  Toisaalta se, miten ehdokas suhtautuu terveytensä ylläpitämiseen, johon myös painonhallinta kuuluu, kertoo henkisestä kapasiteetista. Psyykkinen yhteensopivuus on välttämötön pitkässä suhteessa, ei siitä muutoin tule mitään.

Millä tavalla kertoo henkisestä kapasiteetista?

Itse olen lukioiästä asti ollut terveysintoilija, luin ja opiskelin valtavasti erilaisia terveysruokavalioita, liikuin, joogasin, ulkoilin ja söin terveysruokaa ortoreksiaan saakka, jopa mehupaastoilin, vihermehut tuli tutuiksi, alkoholia en nauti. Olin hoikka. Silti sairastuin syöpään. 

Syövän jälkimainingeissa olen lihonut. Elämäntavat ovat edelleen terveelliset mutta kehoni hormonit ovat muuttuneet.

Olen huomannut että syöpä usein katsotaan omaksi syyksi kun on elänyt epäterveesti. Taidan olla todella monen mielestä epäkelpo. Eipä siinä, jatketaan yksineloa. Turha mennä tinderiin. Yksin kävin syövän läpi ja yksin jatkan.

Vierailija
146/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kasvattaa lapsestamme terveen ja urheillullisen. Ylipainoinen nainen on valitettavan huono, ellei epäsopimaton siihen. Olen itse aktiivinen urheilija vapaa-ajallani. Arvostan pitkää ikää, terveitä elämäntapoja, arkiliikuntaa. Lihava nainen harvoin edes kykynee kävelemään portaita ylös hengästymättä.

Minä olen harrastanut tänään liikuntaa 4 tuntia. Ruokana olen syönyt linssikeittoa, salaatteja, smoothieta. Illaksi perunaa ja kikhernepihvejä. Mites sun päivä mennyt?

T. lihava

Vierailija
147/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

Ja lisään vielä, että naisille tämä viehättävän kropan hankkiminen on paaaljon helpompaa, kuin meillä miehillä. Ei syö kuin virtahepo ja harrastaa aerobista liikuntaa. Lihaksia ei tarvitse naisella niinkään olla, lihaksikkaasta naisesta taas monet miehet eivät pidä. Juoksijana tulee helposti taas miehellä laihaläski-kroppa, jossa lihaksia ei ole. 

Elämäsi on niin täyteen buukattu ettei naisella ole tilaa.

Liikuntaharrastukseni poikkeavat ehkä liikaa eli minusta ei olisi seuraa tapahtumiisi.

Vierailija
148/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

Yritän koko ajan laihduttaa mutta mikään ei auta. En ahmi. Olen syönyt aina terveellisesti, salaatti maistuu paremmin kuin sipsit. En juo, en polta, en syö herkkuja. 

Vaellus olisi ihanaa, olen aina haaveillut siitä mutta yksin en osaa. Pyöräilyä ja hiihtoa rakastan myös, juoksu olisi myös ihanaa mutta terveys ei kestä enää. Tanssia harrastan 14 tuntia viikossa, opetan ja esiinnyn. Mullakin on seuraavat vuodet buukattu tanssin tiimoilta erilaisia koulutuksia ja vähitellen esiintymisiäkin. 

N37 100 kg

Vierailija
149/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että lapsen terveys ja urheilullisuus ei ole kiinni ainoastaan kasvatuksesta. 

Vierailija
150/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harrastanut tänään liikuntaa 4 tuntia. Ruokana olen syönyt linssikeittoa, salaatteja, smoothieta. Illaksi perunaa ja kikhernepihvejä. Mites sun päivä mennyt?

T. lihava

Oletko vasta aloittanut elämäntapamuutoksen? Aamulla meni noin puolitoista tuntia kuntosalilla, ruoaksi syön ihan normaalia kasvisruokaa.

Vierailija
151/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

Yritän koko ajan laihduttaa mutta mikään ei auta. En ahmi. Olen syönyt aina terveellisesti, salaatti maistuu paremmin kuin sipsit. En juo, en polta, en syö herkkuja. 

Vaellus olisi ihanaa, olen aina haaveillut siitä mutta yksin en osaa. Pyöräilyä ja hiihtoa rakastan myös, juoksu olisi myös ihanaa mutta terveys ei kestä enää. Tanssia harrastan 14 tuntia viikossa, opetan ja esiinnyn. Mullakin on seuraavat vuodet buukattu tanssin tiimoilta erilaisia koulutuksia ja vähitellen esiintymisiäkin. 

N37 100 kg

Teet nyt jotain väärin. Olethan käynyt lääkärin pakeilla mittaamassa veriarvot kuten kilpparit jne?

M36

Vierailija
152/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kertoo se että ap mainitsee ensimmäisenä korkeakoulutuksen ja viimeisenä 100kg painon ja mt-ongelmat, ja nekin vasta kysyttäessä tarkemmin.

Koska te naiset opitte ettei korkeakoulutus ole mikään ihmevaltti joka tekee teistä parisuhdemielessä tasokkaampia?

Ei se mene niin että "olen korkeakoulutettu" ja saman tien miesten silmät ovat lautasina että vau nyt on mielenkiintoinen nainen ja puhutaan kovasta tasosta, oho. Päin vastoin.

Koska korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia kuin "vain" amikset. Ovat mukamas, ah, niin sivistyneitä. Elävät harhassa. Kaikki korkeasti koulutetut ovat elitistejä, jotka katsovat amiksia alas päin. Siksi luulevat, että koulutus tekee heistä parempia ja haluttavia markkinoilla.

Eivät suinkaan ole.

Olen itse korkeakoulutettu, samoin kuin naisystäväni. Kumpikaan meistä ei katso ketään alaspäin koulutustason perusteella.

Mutta nämä pariutumisongelmaiset naiset joilla on koulutus, työ ja asunto kunnossa mutta ei "mielenkiintoista miestä" - kovin usein avaavat treffi-ilmoituksensa mainitsemalla ensimmäisenä koulutustason. Ei ole vain niin ettei koulutustaso ole miesten silmissä niin kiinnostava asia kuin nämä naiset toivoisivat, vaan on myös niin että sen asettaminen kaiken muun edelle on useimmille turn-off.

Totta kai naisten kannattaa mainita heti alkuun akateemisesta koulutuksestaan. Sillä saa heti alkuu karsittua pois ne miehet, joille naisen korkeampi koulutus on ongelma.

Moni korkeasti kouluttautunutkin ajattelee ettei se koulutus välttämättä ole niin olennaista ihmisessä. Ei sitä tarvi salailla vaan siitä voi tietysti jutella vaikka tavatessa. Mutta jos koulutustaan tuo heti esille niin kyllä se minustakin antaa kuvan että mainostaa sitä ja ehkä kuvittelee olevansa jotenkin muita fiksumpi tms. Tai sitten tulee tunne että on jotenkin epävarma ja kokee olevansa heikoilla, niin sillä koulutuksella yrittää saada arvostusta.

Mitä asioita ihminen saa tuoda heti esille? Ja mikä taas on mainostamista ja itsensä parempana pitämistä? Saako vaikka urheilullisuuden ottaa heti esiin ilman että mainostaa? Jos saa, miksi? Entäs jos lukee paljon?

Vierailija
153/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen mies kirjoitti:

En ottaisi. Vaikeaa uskoa, että sillä ylipainoisella naisella olisi samanlaiset elämäntavat kuin minulla. Vaikka ajatukset kävisivät miten yhteen, miten sitten yhteiset tekemiset?

Olen hoikka nainen. En ole tippaakaan urheilullinen, inhoan kaikenlaista liikuntaa, rakastan mm. sipsiä ja pizzaa, vietän vapaa-aikani mieluiten netflixin ääressä. Sopivatko elämäntapani sinulle? Minähän olen hoikka.

Vierailija
154/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi, koska en vain fyysisesti syty ylipainoisille naisille. Muodokkuus on hyvä, mutta jopa vaatteet päällä näkyvä ylipaino ei sytytä.

Missä menee raja? Onko liikaa jos on 169 cm, 66 kg ja pieni pömppö-maha?

utelias

Vierailija
155/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuri osa miehistä kuuntelee vittuilua ja valitusta hoikalta naiselta mieluummin kun elää ylipainoisen mukavan naisen kanssa.

Vierailija
156/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi varmaan niin erilaiset elintavat, että tuskinpa ottaisin.

Aikamoista spekulointia. Todennäköisesti löytyy hoikkia naisia joiden elintavat eroaa sinun omista enemmän kuin tiettyjen ylipainoisten.

Olipa yksinkertaisen ihmisen kommentti. Se että on (vaikka paljonkin) hoikkia epäterveellisesti eläviä, ei poista sitä seikkaa, että ylipaino kertoo hyvin usein epäterveellisistä elintavoista. Eli eihän kukaan ole tässä väittänyt, että hoikka = ihmisellä terveelliset elintavat.

Ohis

Vierailija
157/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

Unohdit mainita, että olet vapaaehtoisesti lapseton ja haet samanhenkistä naista.

Vierailija
158/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

N37 100 kg

Teet nyt jotain väärin. Olethan käynyt lääkärin pakeilla mittaamassa veriarvot kuten kilpparit jne?

M36

Älä ala tuon kanssa jankkaamaan, se on täällä aina uhriutumassa kun ei muka koskaan laihdu jne.. Aina kun ihmiset antaa hyväntahtoisia vinkkejä, joita hän saattaa kysyäkin, ne ei kelpaa. Aloitti jo kun oli N36

Vierailija
159/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vaellusta

- pyöräilyä

- juoksua

M36

N37 100 kg

M36

Älä ala tuon kanssa jankkaamaan, se on täällä aina uhriutumassa kun ei muka koskaan laihdu jne.. Aina kun ihmiset antaa hyväntahtoisia vinkkejä, joita hän saattaa kysyäkin, ne ei kelpaa. Aloitti jo kun oli N36

Tämä on monen lihavan yksi ongelma. Alkaa selittelyt "no ei nämä asiat ole niin simppeleitä" tai "olisikin niin yksinkertaista".

Vierailija
160/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kertoo se että ap mainitsee ensimmäisenä korkeakoulutuksen ja viimeisenä 100kg painon ja mt-ongelmat, ja nekin vasta kysyttäessä tarkemmin.

Koska te naiset opitte ettei korkeakoulutus ole mikään ihmevaltti joka tekee teistä parisuhdemielessä tasokkaampia?

Ei se mene niin että "olen korkeakoulutettu" ja saman tien miesten silmät ovat lautasina että vau nyt on mielenkiintoinen nainen ja puhutaan kovasta tasosta, oho. Päin vastoin.

Koska korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia kuin "vain" amikset. Ovat mukamas, ah, niin sivistyneitä. Elävät harhassa. Kaikki korkeasti koulutetut ovat elitistejä, jotka katsovat amiksia alas päin. Siksi luulevat, että koulutus tekee heistä parempia ja haluttavia markkinoilla.

Eivät suinkaan ole.

Olen itse korkeakoulutettu, samoin kuin naisystäväni. Kumpikaan meistä ei katso ketään alaspäin koulutustason perusteella.

Mutta nämä pariutumisongelmaiset naiset joilla on koulutus, työ ja asunto kunnossa mutta ei "mielenkiintoista miestä" - kovin usein avaavat treffi-ilmoituksensa mainitsemalla ensimmäisenä koulutustason. Ei ole vain niin ettei koulutustaso ole miesten silmissä niin kiinnostava asia kuin nämä naiset toivoisivat, vaan on myös niin että sen asettaminen kaiken muun edelle on useimmille turn-off.

Itse tulkitsen että ilmoittamalla koulutustasonsa nainen kertoo, mitä toivoo mahdolliselta kumppaniltaan.

Joillakin mehillä on jatkuvasti tarve jankuttaa, miten vähän heille merkitsee naisen koulutus. He ovat niitä jotka pohjimmiltaan ajattelevat että nainen ei kuulu mihinkään vaativaan ja vastuulliseen asemaan.

Höpön löpön.

Asia ei liity tuohon millään tapaa, vaikka ehkä haluaisitkin ajatella niin.

Et vain halua hyväksyä ettei tutkintotodistus tee naisesta kiinnostavampaa. Olisi totta kai mukavaa jos tekisi: suoritat parikymppisenä korkeakoulututkinnon ja "varmistat" loppuiäksesi itsellesi aseman korkeatasoisena partnerina. Mikäs sen mukavampaa!

Mutta kun ei se mene noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä