Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?

Vierailija
01.08.2020 |

Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.

Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?

Kommentit (236)

Vierailija
121/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kertoo se että ap mainitsee ensimmäisenä korkeakoulutuksen ja viimeisenä 100kg painon ja mt-ongelmat, ja nekin vasta kysyttäessä tarkemmin.

Koska te naiset opitte ettei korkeakoulutus ole mikään ihmevaltti joka tekee teistä parisuhdemielessä tasokkaampia?

Ei se mene niin että "olen korkeakoulutettu" ja saman tien miesten silmät ovat lautasina että vau nyt on mielenkiintoinen nainen ja puhutaan kovasta tasosta, oho. Päin vastoin.

Koska korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia kuin "vain" amikset. Ovat mukamas, ah, niin sivistyneitä. Elävät harhassa. Kaikki korkeasti koulutetut ovat elitistejä, jotka katsovat amiksia alas päin. Siksi luulevat, että koulutus tekee heistä parempia ja haluttavia markkinoilla.

Vierailija
122/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko painat/pituus? Ylipaino voi tarkoittaa mitä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kertoo se että ap mainitsee ensimmäisenä korkeakoulutuksen ja viimeisenä 100kg painon ja mt-ongelmat, ja nekin vasta kysyttäessä tarkemmin.

Koska te naiset opitte ettei korkeakoulutus ole mikään ihmevaltti joka tekee teistä parisuhdemielessä tasokkaampia?

Ei se mene niin että "olen korkeakoulutettu" ja saman tien miesten silmät ovat lautasina että vau nyt on mielenkiintoinen nainen ja puhutaan kovasta tasosta, oho. Päin vastoin.

Koska korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia kuin "vain" amikset. Ovat mukamas, ah, niin sivistyneitä. Elävät harhassa. Kaikki korkeasti koulutetut ovat elitistejä, jotka katsovat amiksia alas päin. Siksi luulevat, että koulutus tekee heistä parempia ja haluttavia markkinoilla.

Eivät suinkaan ole.

Olen itse korkeakoulutettu, samoin kuin naisystäväni. Kumpikaan meistä ei katso ketään alaspäin koulutustason perusteella.

Mutta nämä pariutumisongelmaiset naiset joilla on koulutus, työ ja asunto kunnossa mutta ei "mielenkiintoista miestä" - kovin usein avaavat treffi-ilmoituksensa mainitsemalla ensimmäisenä koulutustason. Ei ole vain niin ettei koulutustaso ole miesten silmissä niin kiinnostava asia kuin nämä naiset toivoisivat, vaan on myös niin että sen asettaminen kaiken muun edelle on useimmille turn-off.

Vierailija
124/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Pitää laihduttaa ensin ja sitten katson yleisen lookin. Jos ei miellytä, katson jotain toista tilalle.

Aika ajoin muutamia tapauksia aina tulee vastaan eli joku lihava iskee silmää, mutta katseella torjun ja sitten niiku katsellaa osoitan kanankoivet ja nek​ruperseen että mitä hel​vettiä, sit niille tulee joku raivarijakso joksikin aikaa, sit alkaa laihdutus. Ei kyllä sekään auta jos naama on vain ruma, sori!

Vierailija
125/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mulla ole käyttöä ylipainoiselle puolisolle kun on jo sopusuhtainen ihanuus naisystävän.

Vierailija
126/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät suinkaan ole.

Olen itse korkeakoulutettu, samoin kuin naisystäväni. Kumpikaan meistä ei katso ketään alaspäin koulutustason perusteella.

Mutta nämä pariutumisongelmaiset naiset joilla on koulutus, työ ja asunto kunnossa mutta ei "mielenkiintoista miestä" - kovin usein avaavat treffi-ilmoituksensa mainitsemalla ensimmäisenä koulutustason. Ei ole vain niin ettei koulutustaso ole miesten silmissä niin kiinnostava asia kuin nämä naiset toivoisivat, vaan on myös niin että sen asettaminen kaiken muun edelle on useimmille turn-off.

Juuri näin.

Naiset alapeukuttavat koska haluaisivat uskoa että kun teet läksysi kiltisti, sinut palkitaan ja olet niiden muutaman vuoden ansiosta loppuelämäsi ajan mielenkiintoisempi ja haluttavampi.

Mutta ei se mene niin.

Vierailija
127/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, paljonko ylipainoa on? On aivan eri asia olla lievästi ylipainoinen esim. bmi 26 kuin merkittävästi tai sairaalloisesti ylipainoinen

Vierailija
128/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisihanteeni on hieman pyöreä. Eli jos sitä ylipainoa on huomattavasti, niin passaisin. Mutta sopivassa määrin se on plussaa. Pääasia on, että naisen kroppa tällöin on (minun mielestäni) tasapainoinen. Eli rinnoissa ja takapuolessa on myös pyöreyttä. Ja että nainen kantaa itsensä itsevarmasti. Pidän tällaista kroppaa kaikkein seksikkäimpänä. Tämä korostuu varsinkin seksin yhteydessä. Hoikkia ja urheilullisia naisia on ihan kiva katsella, mutta he eivät seksuaalisesti minua niinkään sytytä. Mikä on vähän nurinkurista, koska itse olen kropaltani urheilullinen.

Ja nyt jos joku kysyy mikä on liian ylipainoinen, niin sitä on mahdoton määritellä. Riippuu naisesta ja kokonaisuudesta. Sanotaan, että BMI 30 on usein oikein hyvä. Minulle BMI 35 alkaa olla usein jo liikaa.

Eli AP:n kysymykseen, ottaisin oikein mielelläni puolisokseni ylipainoisen naisen. Kunhan ei mene ääripäähän.

Kuvaukseen sopivia naisia on todella vähän, ja he ovat kaikkia nuoria. Vanhemmilla massaa alkaa kertyä enemmän vatsaan ja yläkroppaan, vaikka he olisivat päärynä/tiimalasivartaloisia.

Ani harva suominainen näyttää BMI 30 painossa "tasapainoiselta".

No, minun tasapainoisen määritelmän mukaisia kyllä oman kokemuksen mukaan on. Olen ollut jonkunlaisessa suhteessakin kolmen tällaisen naisen kanssa, vaikka en ole erityisesti etsinyt. Mutta puhuin toki ihanteesta, en tietenkään aseta vaatimusta, että joku tietty kropan malli olisi edellytys parissuhteelle, jos siis muuten kemiat toimivat.

Halusin vain tuoda esille sen, että ihanteellinen vartalomalli voi olla myös jotain muuta, mitä ollaan ehkä yleisesti pidetty esteettisesti optimaalisena, koska aloituksesta välittyi minulle kuva siitä, että ylipaino olisi ikään kuin automaattisesti "vika".

Vierailija
129/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se, miten ehdokas suhtautuu terveytensä ylläpitämiseen, johon myös painonhallinta kuuluu, kertoo henkisestä kapasiteetista. Psyykkinen yhteensopivuus on välttämötön pitkässä suhteessa, ei siitä muutoin tule mitään.

"Kun haetaan pitkäaikaista elinkumppania, niin ulkoisilla seikoilla, kuten ulkonäöllä tai painolla, ei ole juurikaan merkitystä."

On niillä ainakin minulle erittäin suuri vaikutus.

Vierailija
130/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki poika elämä. Ai niin, et pysty.

Vierailija
131/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se, miten ehdokas suhtautuu terveytensä ylläpitämiseen, johon myös painonhallinta kuuluu, kertoo henkisestä kapasiteetista. Psyykkinen yhteensopivuus on välttämötön pitkässä suhteessa, ei siitä muutoin tule mitään.

"Kun haetaan pitkäaikaista elinkumppania, niin ulkoisilla seikoilla, kuten ulkonäöllä tai painolla, ei ole juurikaan merkitystä."

On niillä ainakin minulle erittäin suuri vaikutus.

Ajattelisin myös noin että juuri pitkäaikaisessa suhteessa noilla seikoilla on merkitystä. Joku yhden illan juttu tai tapailu jonka ei odota johtavan mihinkään on sitten asia erikseen. Minusta parisuhdetta tavoittelevan ylipainoisen naisen/miehen kannattaa yrittää laihtua. Se kumppanin etsintä toki voi tapahtua myös siinä laihduttamisen ohella, eli en tarkoita että ylipainoisena ei saisi edes haaveilla tapailusta tai puolisosta.

Vierailija
132/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pullukat yleensä jonku hullun aina löytää

Vierailija
133/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät suinkaan ole.

Totta kai naisten kannattaa mainita heti alkuun akateemisesta koulutuksestaan. Sillä saa heti alkuu karsittua pois ne miehet, joille naisen korkeampi koulutus on ongelma.

Vierailija
134/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi rahaa niin miksi ei

Vierailija
135/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-seksuaalimiehille varmaan ideaali kumppani kun ei muut miehet yrittäisi iskeä tai varastaa.

Vierailija
136/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät suinkaan ole.

Totta kai naisten kannattaa mainita heti alkuun akateemisesta koulutuksestaan. Sillä saa heti alkuu karsittua pois ne miehet, joille naisen korkeampi koulutus on ongelma.

Moni korkeasti kouluttautunutkin ajattelee ettei se koulutus välttämättä ole niin olennaista ihmisessä. Ei sitä tarvi salailla vaan siitä voi tietysti jutella vaikka tavatessa. Mutta jos koulutustaan tuo heti esille niin kyllä se minustakin antaa kuvan että mainostaa sitä ja ehkä kuvittelee olevansa jotenkin muita fiksumpi tms. Tai sitten tulee tunne että on jotenkin epävarma ja kokee olevansa heikoilla, niin sillä koulutuksella yrittää saada arvostusta.

Vierailija
137/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät suinkaan ole.

Itse tulkitsen että ilmoittamalla koulutustasonsa nainen kertoo, mitä toivoo mahdolliselta kumppaniltaan.

Joillakin mehillä on jatkuvasti tarve jankuttaa, miten vähän heille merkitsee naisen koulutus. He ovat niitä jotka pohjimmiltaan ajattelevat että nainen ei kuulu mihinkään vaativaan ja vastuulliseen asemaan.

Vierailija
138/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli XS kun tapasimme, nyt L. Rakastan häntä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

139/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin, lähettäkää yksi tänne heti! Ylipainon lisäksi pitäisi kyllä sitten olla myös todella runsas rintavarustus ja hyvin leveä takamus. Painoa maksimissaan 500 kg. Jään odottamaan innolla yhteydenottojanne!

Vierailija
140/236 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kasvattaa lapsestamme terveen ja urheillullisen. Ylipainoinen nainen on valitettavan huono, ellei epäsopimaton siihen. Olen itse aktiivinen urheilija vapaa-ajallani. Arvostan pitkää ikää, terveitä elämäntapoja, arkiliikuntaa. Lihava nainen harvoin edes kykynee kävelemään portaita ylös hengästymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan