Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?

Vierailija
01.08.2020 |

Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.

Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma  kun ylipainoiset eivät viitsi tehdä mitään oman hyvinvointinsa eteen. Lääkityksiä ja leikkauksia löytyy nykyään jos haluaa painoa pudottaa. Yhtä tärkeää on ruokailutottumusten muuttaminen terapian avulla sekä liikkuminen. Kuntosalilla ja kävelemällä on mahdollista päästä kuntoon jos haluaa. 

Miehenä en haluaisi missään tapauksessa puolisoksi naista joka harrastaa vain syömistä ja juomista. Liikunta on todella tärkeää vaikka ei mitään maratonia haluaisi juosta. Mutta jospa ne ylipainoiset löytävät hyvää seuraa McDonalds ravintolassa tai jossain vastaavassa paikassa.

Olen ylipainoinen, harrastan päivittäin liikuntaa, käyn salilla ja kuntoni on erinomainen. Olen muutenkin aktiivinen ihmisenä, eihän paino kuntoa kerro. Tietysti jos on oikeasti lihava, mutta ylipainoinen voi olla vaikkei se juuri ulospäin edes näkyisi.

terveyden kannalta paras painoindeksi 25-27 bmi tästä oli joku tutkimuskin jossain.

Höpöhöpö todellisuudessa sellaista asiaa kuin terveellinen ylipaino ei ole olemassakaan. Se heikentää aina terveyttä.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005216736.html

Vierailija
222/236 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hassu aloitus; ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi.

(Miksi muuten ei kysytä ottaisitko ylipainoisen miehenpuolisoksesi?)

Kun nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia on naisista 35% ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia  on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Mistä siis jokaiselle löytyy puoliso joka ei olisi ainakin ylipainoinen jos ei lihava?

Kun ajatellaan että kaksi kolmasosaa aikuisista on parisuhteessa ja hyvin moni etsii kumppania? 

Väkisinkin siinä ylipainoiset ja lihavat pariutuvat, ainakin oman alkeellisen käsityskykyni mukaan.

Selittäkääpä te viisaat miten tämä nyt sitten oikein menee....?

Ja onko aloituksen tarkoitus siis sivuuttaa miesten ylipaino- ja lihavuusongelma  pikkuseikkana? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo 16:sta vuotta sitten

Vierailija
224/236 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otinkin mutta lähti persettä jakamaan. Jätin.

Vierailija
225/236 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff, millään muilla luettelemillasi asioilla ei ole merkitystä jos kroppa ei ole timmissä kunnossa.

Kroppa on ensimmäinen asia mitä katson naisessa.

Hitsi. Painoin vielä pari kuukautta sitten ihan normaalin 58kg. Olen nyt ylipainoinen 60kg.

Harmi, kun meillä ei nyt sit natsaa.

Vierailija
226/236 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski on seurausta masennuksesta tai jostain muusta pääviasta. se on varoitusmerkki, jota kannattaa noudattaa ja pysyä kaukana ongelmakasasta

Vierailija
227/236 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff, millään muilla luettelemillasi asioilla ei ole merkitystä jos kroppa ei ole timmissä kunnossa.

Kroppa on ensimmäinen asia mitä katson naisessa.

Hitsi. Painoin vielä pari kuukautta sitten ihan normaalin 58kg. Olen nyt ylipainoinen 60kg.

Harmi, kun meillä ei nyt sit natsaa.

kilo kuussa. parin vuoden päästä olet 84kg

Vierailija
228/236 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jo. Ongelma ei ole ylipaino vaan se, että kun ylipainon takia paikat menee hajalle. Minun pitäisi joka päivä hoivata aikuista naista, kun itse ei saa mitään aikaiseksi korjatakseen ongelmaa. Pikkuhiljaa alkaa loppumaan omat voimat, kun omakin terveys reistailee.

Vierailija
229/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
230/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko lyhyen miehen puolisoksesi?

Vierailija
231/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko lyhyen miehen puolisoksesi?

Olen 170 cm, kyllä miehen pitäisi olla ainakin saman pituinen.

Vierailija
232/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läski on seurausta masennuksesta tai jostain muusta pääviasta. se on varoitusmerkki, jota kannattaa noudattaa ja pysyä kaukana ongelmakasasta

Juuri näin.

Vierailija
233/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaan vähä ja hyvä naama nii sitte, pakko sen naisen olla kuitenkin sellainen, että kehtaa ylipäänsä yhdessä olla ulkona.

Vierailija
234/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin jo. Ongelma ei ole ylipaino vaan se, että kun ylipainon takia paikat menee hajalle. Minun pitäisi joka päivä hoivata aikuista naista, kun itse ei saa mitään aikaiseksi korjatakseen ongelmaa. Pikkuhiljaa alkaa loppumaan omat voimat, kun omakin terveys reistailee.

Eli olet itsekin ylipainoinen vai voiko terveys muka reistailla ihan normaalipainoisellakin?

Vierailija
235/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mielummin kuin laihan, todellakin.

Vierailija
236/236 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ei tietysti tule kyseeseen, vai kuinka? Onhan se kamalaa jos jotain joutuu telemään itsensä eteen, saati sitten toisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän