Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?
Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.
Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?
Kommentit (236)
Olipas hassu aloitus; ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi.
(Miksi muuten ei kysytä ottaisitko ylipainoisen miehenpuolisoksesi?)
Kun nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia on naisista 35% ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Mistä siis jokaiselle löytyy puoliso joka ei olisi ainakin ylipainoinen jos ei lihava?
Kun ajatellaan että kaksi kolmasosaa aikuisista on parisuhteessa ja hyvin moni etsii kumppania?
Väkisinkin siinä ylipainoiset ja lihavat pariutuvat, ainakin oman alkeellisen käsityskykyni mukaan.
Selittäkääpä te viisaat miten tämä nyt sitten oikein menee....?
Ja onko aloituksen tarkoitus siis sivuuttaa miesten ylipaino- ja lihavuusongelma pikkuseikkana? Miksi?
Otinkin mutta lähti persettä jakamaan. Jätin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff, millään muilla luettelemillasi asioilla ei ole merkitystä jos kroppa ei ole timmissä kunnossa.
Kroppa on ensimmäinen asia mitä katson naisessa.
Hitsi. Painoin vielä pari kuukautta sitten ihan normaalin 58kg. Olen nyt ylipainoinen 60kg.
Harmi, kun meillä ei nyt sit natsaa.
läski on seurausta masennuksesta tai jostain muusta pääviasta. se on varoitusmerkki, jota kannattaa noudattaa ja pysyä kaukana ongelmakasasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff, millään muilla luettelemillasi asioilla ei ole merkitystä jos kroppa ei ole timmissä kunnossa.
Kroppa on ensimmäinen asia mitä katson naisessa.
Hitsi. Painoin vielä pari kuukautta sitten ihan normaalin 58kg. Olen nyt ylipainoinen 60kg.
Harmi, kun meillä ei nyt sit natsaa.
kilo kuussa. parin vuoden päästä olet 84kg
Menin jo. Ongelma ei ole ylipaino vaan se, että kun ylipainon takia paikat menee hajalle. Minun pitäisi joka päivä hoivata aikuista naista, kun itse ei saa mitään aikaiseksi korjatakseen ongelmaa. Pikkuhiljaa alkaa loppumaan omat voimat, kun omakin terveys reistailee.
Ottaisitko lyhyen miehen puolisoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko lyhyen miehen puolisoksesi?
Olen 170 cm, kyllä miehen pitäisi olla ainakin saman pituinen.
Vierailija kirjoitti:
läski on seurausta masennuksesta tai jostain muusta pääviasta. se on varoitusmerkki, jota kannattaa noudattaa ja pysyä kaukana ongelmakasasta
Juuri näin.
No jos on vaan vähä ja hyvä naama nii sitte, pakko sen naisen olla kuitenkin sellainen, että kehtaa ylipäänsä yhdessä olla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Menin jo. Ongelma ei ole ylipaino vaan se, että kun ylipainon takia paikat menee hajalle. Minun pitäisi joka päivä hoivata aikuista naista, kun itse ei saa mitään aikaiseksi korjatakseen ongelmaa. Pikkuhiljaa alkaa loppumaan omat voimat, kun omakin terveys reistailee.
Eli olet itsekin ylipainoinen vai voiko terveys muka reistailla ihan normaalipainoisellakin?
Jep. Mielummin kuin laihan, todellakin.
Laihdutus ei tietysti tule kyseeseen, vai kuinka? Onhan se kamalaa jos jotain joutuu telemään itsensä eteen, saati sitten toisten.
Höpöhöpö todellisuudessa sellaista asiaa kuin terveellinen ylipaino ei ole olemassakaan. Se heikentää aina terveyttä.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005216736.html