Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?

Vierailija
01.08.2020 |

Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.

Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?

Kommentit (236)

Vierailija
81/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin läski kuin joku ällöttävä sometyrkky. En voi ymmärtää miehiä jotka ottavat jotain maisatorppia, mutta kai meitäkin on niin monenlaisia.

Vierailija
82/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Riippuu tietysti kasvoista, vartalon muodoista ja siitä, että mihin se rasva pakkautuu.

Esim. tältä näyttävä nainen viehättää kovasti.

Kaunis, kurvikas ja hedelmällisen näköinen 😘

https://i.pinimg.com/originals/9f/5b/d1/9f5bd1639e5ac3f279407056d9ca76c…

Jos sanotaan että joku pitää ylipainoisesta naisesta, se tarkoittaa pääsääntöisesti juurikin tuota.

Jos kroppasi ei näytä tuolta, sitten on harvassa miehet jotka siitä ylipainosta pitävät.

Ihan samalla tavalla jos minä miehenä lihoisin, olisin pallovatsainen mutta muuten laiha (plus lyhyt). Kuinka moni teistä naisista pitää sellaisesta mieskropasta? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, kyllä se lihavuus jo kertoo että jotai häikkää on ajattelussa ja varmaan tulevaisuudessa vielä enempi.

Vierailija
84/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pariudutaan omantasoisten kanssa eli lihavat pariutuu keskenään ja normaalipainoiset pariutuu keskenään. Rumat pariutuu keskenään ja hyvännäköiset pariutuu keskenään.

Myös rikkaat pariutuu keskenään sekä köyhät pariutuu keskenään.

Minä olen hiukan ylipainoinen mies ja en ole mikään rikas vaan keskituloinen joten minun omaa tasoa on siis hiukan ylipainoinen ja keskituloloinen nainen.

Tietenkin haluaisin hyvännäköisen ja normaalipainoisen naisen mutta sellaista tuskin saan.

Mitään lihavaa ja rumaa naista en huoli.

Vierailija
85/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi korkeakoulutus on yksi "perusasia" muiden joukossa? Luulen että keskimäärin miehet ottavat mieluummin normaalipainoisen korkeakouluttamattoman kuin lihavan korkeakoulutetun.

Tosin et taida itse pitää duunaria minkäänlaisessa arvossa, vaikka tienaisi enemmän kuin sinä.

Vierailija
86/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutus ei kiinnosta minua ja voisin ehkä ottaa pyöreänkin naisen jos muuten menee yksiin. Ei kuitenkaan sairaalloisen lihavaa.

Kuten ylhäällä joku mainitsikin, ennemmin ottaisin hoikan duunarin kuin lihavan korkeakoulutetun. Olen itse normaalipainoinen ja korkeakoulutettu. Naiset on huvittavia joskus tuon koulutus vouhotuksen kanssa, ei me miehet sitä oikeasti mietitä kun naisia tapaillaan :)

M36

Vierailija
87/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä pitää olla sporttinen kroppa.

Vierailija
88/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi korkeakoulutus on yksi "perusasia" muiden joukossa? Luulen että keskimäärin miehet ottavat mieluummin normaalipainoisen korkeakouluttamattoman kuin lihavan korkeakoulutetun.

Tosin et taida itse pitää duunaria minkäänlaisessa arvossa, vaikka tienaisi enemmän kuin sinä.

Juu näin varmasti matalasti koulutetut miehet tekevät. 

Vierailija
89/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakee seuraa netistä, kannattaa aina lisätä tuoreet ja totuudenmukaiset kuvat itsestään.

Vierailija
90/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos on valmis parantamaan elämäntapojansa. Itsekin siinä onnistuin, joten voisin hänen niin halutessaan auttaa siinä.

Läski on vain energiavarastoa, se ei ole mikään pysyvä tila jos haluaa muutosta.

Vierailija
91/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutus ei kiinnosta minua ja voisin ehkä ottaa pyöreänkin naisen jos muuten menee yksiin. Ei kuitenkaan sairaalloisen lihavaa.

Kuten ylhäällä joku mainitsikin, ennemmin ottaisin hoikan duunarin kuin lihavan korkeakoulutetun. Olen itse normaalipainoinen ja korkeakoulutettu. Naiset on huvittavia joskus tuon koulutus vouhotuksen kanssa, ei me miehet sitä oikeasti mietitä kun naisia tapaillaan :)

M36

Olen itse treenattu hoikka, korkeakoulutettu ja hyvin tienaava nainen (olen paljon muutakin mutta mennään keskustelun hengessä) ja mun kokemus sinkkuajoilta on se, että monelle koulutetulle miehelle toden totta ON tärkeää naisenkin koulutus ja työssäkäynti. Ei kannata puhua kaikkien suulla. Sinulle ehkä niillä ei ole merkitystä mutta monelle muulle on.

Vierailija
92/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Olen itse treenattu hoikka, korkeakoulutettu ja hyvin tienaava nainen (olen paljon muutakin mutta mennään keskustelun hengessä) ja mun kokemus sinkkuajoilta on se, että monelle koulutetulle miehelle toden totta ON tärkeää naisenkin koulutus ja työssäkäynti. Ei kannata puhua kaikkien suulla. Sinulle ehkä niillä ei ole merkitystä mutta monelle muulle on.

Samoja kokemuksia. Nämä ei niinkään ole tulleet esiin Tinder-treffeillä, kun jo aloituskeskustelussa on käyty läpi ammatit ja koulutus. Mutta kun sinkkuaikoina olin iltaa istumassa tyttöporukalla, niin kyllä niissä ”tasokkaammissa” miesseurueissa nousi aika äkkiä puheeksi koulutustaustat nimenomaan miesten puolelta. Tyttötrio jolla kävimme usein ulkona oli ekonomi, dippainssi ja juristi, ja kun tämä tuli ilmi niin miesten suhtautuminen muuttui silminnähden. Joskus tätä naureskeltiinkin tyttöjen kanssa ja toisaalta ihmeteltiin, miten paljon arvostavampaa kohtelua saatiin kun kerrottiin taustamme. Joskus tuli ihan suoraan kommentti että ”no huh, pelkäsin että oot joku kampaaja”, mitä en sinänsä siis pidä hyvänä asiana. Mutta kyllä oman kokemuksen mukaan myös monille miehille merkkaa koulutus kun ollaan kumppanin haku mielessä. Toki olimme kaikki myös normipainoisia, ehkä näitä keskusteluja ei olisi edes käyty jos olisimme olleet lihavia, ken tietää.

Vierailija
93/236 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huonoja kokemuksia lihavista naisista, että ei enää.

Vierailija
94/236 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on jonkinverran ylipainoinen. Oli sitä jo seurustelun alussa. Minua ei haittaa yhtään. Rakastan hänen pehmeää vartaloaan. Muutoinkin hän kuvastaa aloittajan kuvailua todella hyvin.

Vierailija
95/236 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa, hankkiudu eroon ylipainosta. Mikäli se on sinulle niin vaikeaa etkä pysty syömistäsi hillitsemään vaikka yrität ei ylipaino ole se ongelma.

Vierailija
96/236 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pienellä varauksella ottaa. Mediassa on ollut paljon kuvia ennen ja jälkeen 30 kg laihdutuksen ja ihan uskomattomia kisuja on niistä pullukoistakin paljastunut. Laihdutus voisi olla vaikka meidän yhteinen projekti ja sillä tavalla minäkin saisin puolison johon ei muuten mahkuja olisi :) 

-kiltti mies 31v

97/236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen urheilullinen hoikka pitkähkö mies. Vaimo taas kyhyenläntä maailman kaunein pullukka. Eli kyllä otin, enkä kadu hetkeäkään. 🥰🥰

Vierailija
98/236 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten entinen ylipainoinen, jolla on löysää nahkaa vatsan ja reisien seuduilla? Olen mielenterveysongelmani selättänyt ja 30 kg laihduttanut, nyt 170/65 mitoissa ja vaatteet päällä näytän jo ihan mukavalta. Hirvittää vaan ottaa vaatteita pois miesten edessä ja asiaa on vaikea ottaa puheeksi etukäteen, tyyliin ”en ole sitä miltä näytän”. Että onko karsea huijaus, jos alan tapailla jotakuta ja olenkin entinen läski?

Vierailija
99/236 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teistä kannattaisi esim. deittiprofiilissa hienostuneesti ilmaista ylipaino? Ettei se nyt olisi se tärkein juttu kuitenkaan, mutta etten kävisi turhaan deiteillä jos painoni on ongelma jo lähtökohtaisesti.

-ap

Laitat profiiliin yhden (rehellisen) kokovartalokuvan itsestäsi ilman kuvamuokkausta, niin siitähän kaikki käy ilmi niille, joilla asialla on merkitystä.

Vierailija
100/236 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme luuloa että kaikki ylipainoiset olisi sohvaperunoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme