Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pudotti tänään pommin: ei tiedä rakastaako

Vierailija
10.07.2013 |

Mieheni kertoi tänään aivan yllättäen, että jopa viimeinen kokonainen vuosi on hänen mielestään sujunut huonosti. Olen kuulemma muuttunut. Suurin muutos on se, että olen jatkuvasti vihainen. Tämä on osin totta, elämäntilanteeni on ollut rankka, ja mies on saanut siitä toki kärsiä. Myönnän tehneeni usein väärin.

Kuultuani uutisen olen itkenyt hysteerisenä koko illan. Mies on maailmani, elämäni rakkaus. Hän lupasi miettiä jatkoa ja ilmoittaa sitten haluaako erota.

Pelkään tuon mietinnän tulosta nyt itku kurkussa. Mitä voin tehdä??

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:17"]

minun ex-mieheni teki tuon saman, ilmoitti vain että ei rakasta ja että haluaa erota eikä mikään mitä tekisin muuta asiaa. Kuulemma vuoden pohtinut asiaa eikä minulle sanaakaan.

Jälkikäteen käynyt ilmi että kaiken takana oli toinen nainen.

[/quote]

Mulla täysin sama juttu.. itse sain vielä lapsen tuona aikana ja kun ipana oli 8kk vanha niin yksi päivä vaan ilmoitti että lähtee.. tuli aika puun takaa..

Vierailija
62/64 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 23:06"]

Tuo on kyllä tosi itsekästä ihan yht'äkkiä sanoa toiselle, että ei rakasta enää. Asioista pitäisi puhua silloin, kun niille on mahdollista tehdä jotain. Tuossa vaiheessa asia tulee niin isona shokkina, että se lamauttaa täysin ja se jo kuulostaakin siltä, että kaikki on loppu ja tunne on lopullinen.

[/quote]

Asiat on miten ne kerrotaan. 

[/quote]

Tämä on niin totta! Jos toinen ei kuuntele, niin ihan sama mitä sanoo, miten sanoo...

Mun eksälle lähtöni ja pahoinvointini suhteessa tuli suurena yllätyksenä. Olin sanonut, että se juo meidän onnemme. Hankin elämän, harrastuksia, ystäväviä. Ja koska mä en ole tyhjänpuhuja, niin ilmoitin lopulta löytäneeni asunnon.

Silloin hän sinnitteli kolme päivää juomatta. Onneksi ratkesi sitten, oli kaikilla helpompaa kuin kuivahumalassa sinnittelevä mies. Raittiudesta ei ole saanut kiinni, mutta onpahan onnellisempi juoppo nykyään, kun akka ei koko aikaa nalkuta ja katso pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 12:02"]

Pakko puuttua tuohon, etteikö rakkaus voisi loppua. Ehkä se ei aina varsinaisesti lopu, mutta muuttaa muotoaan ajan kuluessa. Itsellä pikässä parisuhteessa kävi näin, kaikki oli hyvin, mitään ongelmia ei ollut. Romanttinen rakkaus vain oli muuttunut vuosien varrella tiiviiksi ystävyydeksi, jota se on tänäkin päivänä.

Tämä ex on paras ystäväni, minulle erittäin rakas ja tärkeä ihminen, mutta ei romanttisessa mielessä. suhteen päättäminen oli vaikea, mutta oikea päätös kummallekin, yhdessä jatkaminen olisi ollut totuuden kieltämistä ja uskon, että ajan myötä molemmat olisivat katkeroituneet intohimon puuttuessa. Typerää väittää, etteikö näin voisi käydä, vaikka siitä ei omakohtaista kokemusta olisikaan.

[/quote]

Ehkä kysymys onkin just siitä, että puuttuu siihen tapahtumakulkuun jo ennen kuin ollaan siinä pisteessä, että rakkautta ei enää ole, tai se on jo muuttanut muotoaan. Koska ei se yhdessä yössä tapahdu, vaan tapahtumien suuntaa on mahdollista muuttaa.

Ihan jo sen vuoksi voin sanoa näin, koska mulla on mieheni kanssa oma seksielämämme ja intohimon määrä roihahtanut aivan uudelle tasolle tänä kesänä, 10 v suhteen jälkeen. Tähän asti aiheesta on ollut aina vaikea puhua, ja seksielämä on ollut takkuista ja hankalaa. Olemme tehneet töitä asian eteen, ja nyt toimii. Tuntuu niin ihanalta tämä asia.

Vierailija
64/64 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo ei oo rakkaus