Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla kuivauskaappi aina ihan täynnä?

Vierailija
26.06.2013 |

En tiedä miksi meidän kuivauskaappi on aina ihan täynnä, aina kun avaa oven niin joku kulho putoaa päähän. Miksen saa sitä tyhjennettyä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä astiat siellä. Turha niitä on paikasta toiseen siirrellä.

Vierailija
2/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole.  Siellä on kuivumassa harvoin mitään.  Tiskikone pesee ja sieltä kaikki suoraan kaappeihin kun ovat kuivuneet. Vain muutama käsintiskattu on kuivauskaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä täynnä, tyhjennän siinä vaiheessa, jos on iso tiski, eikä muuten mahdu. Käyttöastioita en muuten siirtele kaapista toiseen. Tiskaan käsin.

Vierailija
4/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säilytän osaa astioita kuivauskaapissa ja nyt on mukitilanne se, että ne eivät mahdu. Pitäisi tässä ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa osa mukeista pois käytöstä. Kunhan tää kuumuus hellittää. ;)

Vierailija
5/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kuivauskaappia. Astiat suoraan koneesta astiakaappeihin, ja käsintiskattavat kuivataan pyyhkeellä.

Vierailija
6/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun ei ole kuivauskaappia.

Vierailija
7/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, sama vika! Ikävin kotityö on mun mielestä kuivauskaapin tyhjentäminen, koska siellä on semmoista roinaa, jota säilytetään hankalassa paikassa (esim. pakasterasiat, jotka asuvat yläkaapissa) tai jolla ei ole varsinaista kotia.

Vierailija
8/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns työlista jokaiselle päivälle ja kerran viikossa tyhjennän ko kaapin. Aina löytyy tyhjennettävää. JOs ei olisi työlistalla olisi ihan tukossa.

Vierailija
9/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on vain jotain miehen käsintiskaamia muovikippoja tms. Ja sitten kun jotain tarttis käyttää niin ne on niin hemmetin ällön rasvakalvon peittämiä ettei sieltä viitsi ottaa. Minä en niihin ole juuri kantaa ottanut kun ei mun järjestelyjä täällä suvaita, itse se määrää miten kaappinsa sekoittaa. Keittiön kaapeista kun löytyy muutenkin tavaraa jota voisi haudata vaatehuoneen perälle, eikä mikään ole järjestelty niinku että yhdessä kaapissa olisi vain yhdenlaista tavaraa.

Vierailija
10/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aina lataa sen täyteen ja antaa astioiden olla siellä, minusta se on ärsyttävää. Tyhjennän sen aina kun laitan sinne jotain kuivumaan, vaikka siellä olisi vaan kaksi kattilaa tms.

Vierailija
11/11 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiskikone, ja silti kuivauskaappi on täynnä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi