Naiskehonrakentaja nauttii päivittäin siemennestettä – uskoo tehoavan koronaan: "Minulla ei ole ollut flunssaa vuosiin"
Aikamoinen typykkä :o
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/f5b3f631-7b3b-46d6-9c89-2e65…
Kommentit (45)
Kuulostaa aika hullulta. Mutta toisaalta tarkemmin mietittynä voihan tuo väite jossain määrin olla tottakin koska se miehen siemennestehän sisältää jonkin verran miehen ruokavaliosta saatuja ravintoaineitakin.
Mikä hemmetti noita toimittajia vaivaa? Miksi jatkuvasti tehdään tällaisia juttuja?
Onhan se ravintorikasta, syököön niin usein kun haluaa, mutta miksi siemennesteen syönnistä on kaikille mainostettava? Ja uskoisin että samat ravintoaineet saa aika helposti jostain muualtakin.
Eihän siinä tehoaineena ole kuin sinkkiä, jota saa myös monipuolisesta ruuasta riittävästi. Mielummin käyttäisin kasvonhoidossa siemennestettä.
Minulla ei ole flunssaa koskaan, vaikka olen ollut selibaatissa jo yli viisitoista vuotta enkä ole käynyt kättelyetäisyyttä lähempänä yhtään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti noita toimittajia vaivaa? Miksi jatkuvasti tehdään tällaisia juttuja?
Ovat etätöissä menettäneet todellisuudentajunsa kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan: "Mies nuoli vaimonsa menkat vuoden aikana ei sairastunut anemiaan".
Nytkö tämä löysi tiensä Suomenkin mediaan? Youtubessa ollut jo vuosia tämä nainen Tracy Kiss. Kaunis nainen alunperin, mutta pilasi ulkonäkönsä silikoneilla, törröhuulilla ja tatuoinneilla. Selvästi huonon itsetunnon paikkaamista ja julkisuuden hakua. Kuitenkin osaa puhua järkeviäkin asioita videoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Turha juttu tosiaan ja eipä tuo ole kehonrakennusta nähnytkään.
Jospa hän on siitä harvinainen kehonrakentaja, että ei käytä hormoneja.
Miten tämän markkinoisi omalle vaimolle? Saisin pisteitä olemalla hyvä mies, kun annan hänen joka aamu lutkuttaa ihmenesteet suuhunsa. Ja nielisi joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Olevinaan vegaani ja nauttii siemennestettä.
Vegaaneilla on yleensä t-paita jossa on teksti "EAT PUSSY IT'S VEGAN".
Joten tottakai se semen on myös vegan.
Onko mammat kokeilleet?