Voiko 31v mies olla oikeasti kiinnostunut 22-vuotiaasta nuoresta naisesta?
Ollaan tavattu juhannuksena. tuntuu että mies on se innokkaampi.
Kommentit (9)
Mies etsii yleensä kokematonta naista (nykyään tässäkin joudutaan olemaan suhteellisuudentajuisia, ts. mies etsii siis melko kokematonta naista). Helpommin tämä onnistuu katselemalla nuorempia, esim. juuri tuollaisia parikymppisiä tyttöjä. Siinä se salaisuus.
Parhaimmille ja onnekkaimmille on tarjolla palkintona neitsytvaimo. Useimmille ei.
Kukaan tuntemani yli 30 -vuotias aikuinen mies ei katsele parikymppisiä teinejä. 22 -vuotias todellakin on teini 31 -vuotiaan silmissä.
Ei 31 -vuotias mies etsi parisuhdetta 22 -vuotiaasta tytöstä, vaan jotain ihan muuta. Valitettavasti.
Onpas täällä kolmekymppisiä miehiä nyt liikenteessä.
kyllä eihä tuossa oo mittää ikäeroa 31 v on kyl luonteeltaan ja muutenkin ok -olemaan 22vuotiaan kans
Käy kiinni - vähintään saat ihanaa seksiä kokeneemman miehen käsittelyssä ja mies hetken levähdyksen hullun ex-eukkonsa täyttämästä elämästään!
Lilleri lalleri laudalla makasi. Yhtä paljon järkeä kuin näissä Ikiksen keskusteluissa.
avomieheni on juuri 31-vuotias, itse taas olen 22-vuotias. Mies oli innokkaampi aloittamaan suhteen ja on kohdellut minua kuin kukkaa kämmenellä. Ehdotti ensimmäisenä yhteen muuttoa ja suhde on vankalla pohjalla.
Omilla vanhemmillani on 6 vuotta ikäeroa, joten en koe tätäkään ikäeroa ongelmaksi.