Ärsyttää kainot, sievistelevät naiset!
Ujoja ihmisiä siedän, se on ihan eri lajityyppi, kuin nämä sievistelijät!
Kommentit (4)
mua ärsyttää enempi sellaiset, jotka näyttää värkkinsä koko maailmalle. ;b
Mitä ap pidät sievistelynä?
Minä en pidä sievistelynä sitä, että ei puhu rivoja tai pukeudu paljastavasti, se on kunkin oma tyyli- ja makuasia.
Minusta sievistely on sellaista, että ei uskalleta puhua asioista oikeilla nimillä tai kehdata kertoa mistään omista ongelmista, vaan pidetään yllä sellaista pikkuporvarillista ja keinotekoista julkisivua. Järkytytään, jos joku nauraa remakasti tai suuttuessaan kiroaa, ollaan korostetun "hienokäytöksiä" samalla, kun puukotetaan henkisesti ja sievistelevä hymy naamalla toisia selkään.
Eli sellaiset ihmiset ovat minustakin ärsyttäviä.
Juuri tuollaista tarkoitin, puit ajatukseni sanoiksi. ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 15:06"]
Mitä ap pidät sievistelynä?
Minä en pidä sievistelynä sitä, että ei puhu rivoja tai pukeudu paljastavasti, se on kunkin oma tyyli- ja makuasia.
Minusta sievistely on sellaista, että ei uskalleta puhua asioista oikeilla nimillä tai kehdata kertoa mistään omista ongelmista, vaan pidetään yllä sellaista pikkuporvarillista ja keinotekoista julkisivua. Järkytytään, jos joku nauraa remakasti tai suuttuessaan kiroaa, ollaan korostetun "hienokäytöksiä" samalla, kun puukotetaan henkisesti ja sievistelevä hymy naamalla toisia selkään.
Eli sellaiset ihmiset ovat minustakin ärsyttäviä.
[/quote]
joo, sama. eivät ole saaneet kyrpää kunnolla. ei se järvikään soutamalla kulu.