Läskin kanssa suhteeseen...?
Olen tavannut naisen, joka on alle nelikymppinen ja kiloja on vuosien mittaan kertynyt aivan liikaa. Haluaisin antaa suhteellemme mahdollisuuden, vaikka pelottaakin mennä tuollaiseen tilanteeseen. Nainen kantaa painoaan mukanaan, vaikkakin kokee olevansa valmis uuteen suhteeseen. Kaikki suhteessamme ensisuudelmasta lähtien ovat olleet minulle vastenmielisiä painonsa vuoksi ja olen hyvin varautunut. Yrittää kuitenkin parhaansa mukaan antaa ja ajattelee paljon minun tunteitani, varoo loukkaantumasta. En voi olla häpeämättä hänen ulkonäköään enkä toisaalta osaa olla ajattelematta, että kehtaanko näyttäytyä tuollaisen kanssa? Onko täällä ketään, joka olisi kokenut samaa? Uuden kumppanin näkökulmia? m38
Kommentit (15)
Jätä se nainen jollekin toiselle miehelle, joka oikeasti rakastaa hänen persoonallisuuttaan, pliis!
Itse voit sitten yrittää hommata itsellesi jonkun tosi seksikkään bimbon, joka tykkää vain isosta munastasi ja hurmaat hänet älylläsi muutenkin:)
Please, säästä tuo nainen suhteelta. Sinä et tule muuttamaan asennettasi ja nainen todennäköisesti ei laihdu simpsakaksi, eli sinä kärsit hänen ylipainostaan ja hän sinun kasvavasta häpeän- ja vastenmielisyyden tunteista ja todennäköisesti jatkossa vittuilusta.
Voisitko löytää jonkun, jonka voisit hyväksyä sellaisena kuin on, kaikkine vikoineen ja puutteineen?
Älä ihmeessä mene suhteeseen jota et näköjään pysty hyväksymään vaan hän hävettää ja jopa kaksin ollessa inhottaa (suudelmat vastenmielisiä) sinua!
Mieti nyt sitä naistakin, kuinka kamalaa olisi jos hän tietäisi nuo sinun ajatuksesi! Eiköhän lähtisi ihan itse kävelemään, jos kertoisit.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:31"]
En voi olla häpeämättä hänen ulkonäköään enkä toisaalta osaa olla ajattelematta, että kehtaanko näyttäytyä tuollaisen kanssa? [/quote]
Tämä virkehän on ihan väärin muodostettu. Toisaalta -sanan pitäisi johtaa muuhun kuin saman asian ilmaisuun eri tavalla. En varmaan jaksaisi kuunnella juttujasi pitkän aikaa.
Jos nainen ei ole mielestäsi viehättävä, niin sitten ei ole. Ei se siitä mihinkään muutu. Lopeta suhde ja etsi itsellesi sopivampaa seuraa.
Kuulostat varsinaiselta helmeltä. Mitä tuo nainen voittaa kiloissa, sinä häviät älyssä.
Jos kaikki ensisuudelmasta alkaen on tuntunut vastenmieliseltä, niin miksi ihmeessä haluat antaa suhteelle mahdollisuuden?
Jos kaikki ensisuudelmasta lähtien on ollut vastenmielistä niin miksi harkitset edes jatkoa?? Eikös parisuhteen perusidea oo ihan se päinvastainen..
Voi elämä! Kukahan pelastaisi tuon naisen sinun kaltaiseltasi mieheltä. Miksi olet ylipäänsä hänen kanssaan aloittamassa suhdetta tai tapailet häntä, jos hän on niin vastenmielinen ja "nolo"? Etkö uskalla olla yksin vai mikä ongelmasi on? Jos itse olet kerta niin suuri lottovoitto, että sinulla on varaa tuon naisparan ulkonäköä haukkua ja hävetä, niin mikset ole jonkun simpsakan pimun kanssa?
Herätkää nyt kommentoijat, ap:han on selvä trolli. Älkää ruokkiko ;).
Olipa kekseliäästi kopioitu ja muokattu "Lesken kanssa suhteeseen..?" -aloituksesta tämä teksti. Kiitos vain siitä.
em. aloituksen ap
Eikö sellainen sanonta ole, että "Läskin syli on lämpöinen"
Ota hyvä mies positiivisempi asenne!
Ylipainossa on riittävästi ongelmia naiselle. Typerä mies olisi jo ihan liikaa.
"Läskin syli on lämpöinen"
Hyi olkoon mikä sanonta. Kuulostaakin typerältä.
Ei mulla muuta.