Järkky miten kauheilta ihmiset näyttää nukkuessaan :/
Kommentit (15)
Eipäs vaan ihanilta, aidoilta ja oikeastaan, tosi hellyttäviltä.
Heh, britit ihmettelevät miten nuo venäläiset nukkuvat niin pienissä sängyissä ja huoneetkin ovat minimaalisia. Kommenteista päätellen..
Britit on viimeisiä joiden kannattaa ihmetellä muitten asumista - itse asuvat kylmissä ja vetoissa vanhoissa höskissä! Dailymail on muuten paikallisten persujen ja roskaväen lehti, kannattaa muistaa se aina noita kommentteja lukiessa!
Ihania kuvia, jotenkin seesteisiä ja rauhoittavia. Tuli hyvä mieli.
Rauhallisia kuvia. Taidanpa mennä nukkumaan.
Minulle tuli kyllä ihan sama tunne, että tosi ahtaita sänkyjä!!
En lukenut kommenntteja ensin....
Minäkin tykkäsin. Mutta omituista kun kellään ei ole peittoja päällä - mitä piehtaroijia nämä oikein ovat...?
Mutta miksi noin monilla on samanlainen lattia? Ja suurin osa nukkuu sohvasängyissä? Onko noi tuotu samaan paikkaan nukkumaan? Ja miksi kuvaaja seisoo tikkailla? Nukkuuko noi ihmiset oikeasti ja joku seisoo tikkailla ja kuvailee?
kuvista päätellen venäläiset asuu tosi ahtaasti
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 01:21"]
Britit on viimeisiä joiden kannattaa ihmetellä muitten asumista - itse asuvat kylmissä ja vetoissa vanhoissa höskissä! Dailymail on muuten paikallisten persujen ja roskaväen lehti, kannattaa muistaa se aina noita kommentteja lukiessa!
[/quote]
Mutta eivät kai sentään nuku sohvassa tai noin 80cm leveissä sängyissä?
Minusta noissa kuvissa oli jotain aika hienoa tunnelmaa, ei järkkyä ollenkaan. Ihmiset näyttävät nukkuessaan niin ihanan viattomilta ja rauhallisilta.