Ärsyttää! Avautumista (netti)deittailusta. Kertokaa pimeimpiä lyhyesti.
Siis eieieie! En lähde enää koskaan treffeille! Tässäpä mun deittisaldoa viime ajoilta:
- Piereskelevä mies. Haisi rutolta.
- Mies, jonka mielestä kaikki mitä sanoin, oli tyhmää. Mikään keskustelunaihe ei ollut tarpeeksi älykäs, mutta hän ei myöskään itse halunnut tuoda esiin sellaista aihetta, josta haluaisi keskustella. Tiuski ja pyöritteli silmiään. Mun tarjoama viini kyllä maistui.
- Mies, joka ei uskaltanut puhua treffeillä mitään.
- Pari selvästi masentunutta miestä.
- Useampi yli kolmekymppinen mies, jolla ei ollut minkäänlaista kokemusta nasista eikä seurustelusta.
- Mies, joka alkoi ekoilla treffeillä puhua talon ostamisesta yhdessä.
- Erittäin hyvätuloinen mies, joka tietäen että olen pienituloinen, vei kalliiseen ravintolaan ja pisti mut maksamaan oman laskuni.
- Kaapissa oleva homo.
Luulenpa, että tää deittailu oli nyt mun osalta tässä. Mites teillä?
Kommentit (24)
Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin 2:lla:
- naisia, jotka olettaa pääsevänsä elämään siivelle. Loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jos edes vähän vitsailen siihen suuntaan, ettet vain rahan takia haluaisi suhteeseen...
- ikuisia laihduttajia, jotka etsii sporttista miestä. Harrastaa muka säännöllisesti yhtä sun toista hikiliikuntaa, kumma kyllä jos ei näy kropassa...
- papupatoja jotka ensimmäisen puhetulvan tauottua kysyy, että miksi sä oot noin hiljaa...
- treffi-ilmoituksessa lukee ensimmäisenä ja isoilla kirjaimilla, ettei hae seksiseuraa. Kuitenkin ekoilla treffeillä sortuu sänkyyn. Eihän se väärin ole...
- wannabe-akateemiset, joilla ehkä on se akateeminen koulutus mutta elämäntyyli ja kiinnostuksen kohteet kuin maalaisjuntilla
- mielenterveysongelmaisista ja hihhuleista puhumattakaan...
...ei ole helppoa löytää helmeä siitä kirjavasta joukosta, mitä on tarjolla.
Hah sain niin hyvät naurut tästä ketjusta :DDD:DDD Monet noista tyypeistä kolahtaa ihan täysin. Hauskaa kuvailua :D Oon itse tavannut ihan käsittämättömän monta hämärää tyyppiä deittaillessa. Täällä vähän tarinaa niistä: http://www.furnituredeal.us/sata-ja-yksi-vaaraa-deittikumppania/
Ai jee, mä olin ihan unohtanut nuo ilahduttavat alastonkuvat!
Yhdessä oltiin kyllä ajeltu alakerta muuten, mutta koivet olivat karvaiset kuin olisi ollut villahousut jalassa...
Ja ihme painostus tuo, että kyllä olet nirso. Kyllä sulle joku toinen kelpaa. No niin kelpaa. En anna säälistä. Ja niin suurta kirjoa noissa miehissä ei ole ollut, että uskoisin jonkun kykenevän tarjoamaan jotain aivan ällistyttävän erilaista.