Tekosyysi sille miksi et lähtenyt tänään kaljakelluntaan Vantaanjoelle?
Kommentit (39)
Koska olen iltavuorossa duunissa.
Eikö tuota hommaa voisi lailla kieltää.
Monilla meni tunteisiin pelkkä kysymys. :D
Vantaa on liian kaukana että viikonloppuvapailla viitsisin lähteä sinne. Uimataitonikaan (tai ehkä pikemminkin kuntoni) ei ole niin hyvä että viitsisin ottaa riskiä.
Todellisten urpojen ja junttien juttu.
Ai se on menossa nyt. Ei kiinnosta kännääminen, eikä mutalätäkössä uiskentelu. Voisin kuitenkin lähteä pienelle pyörälenkille katsomaan, miten ihmiset tekevät itsensä idiooteiksi.
Mieluummin kaljakellun omalla sohvalla. Kuten nyt teenkin.
Ei kiinnosta kaljakellunta eikä viruslinkojuhlat.
Se riittäköön, että olen keksinyt sen.
Zinc
Siellä kännissä örvelletään ja 2viikon kuluttua kymmenillä/sadoilla on korona.
Koska alkoholistit ja minä tuhoamme toisiamme lähikontaktissa. Liian lähelle tullessaan alkoholia käyttävä saa yllättävän nenäverenvuodon.
Vierailija kirjoitti:
Se riittäköön, että olen keksinyt sen.
Zinc
Suostun.
En tiennyt, että se oli nyt. Aikaisempina vuosina olen ollut töissä, nyt olen koiravahtina tampereella.
Se vesi on saastunutta. Sinne on kiva pulahtaa bakteerien sekaan <3
Turpasaunaa kirjoitti:
Koska alkoholistit ja minä tuhoamme toisiamme lähikontaktissa. Liian lähelle tullessaan alkoholia käyttävä saa yllättävän nenäverenvuodon.
Alkoholia käyttävä ei ole automaattisesti alkoholisti.
Urpot örveltää tuossa läheisellä rannalla, jos haluan sellaista nähdä plus olen eläissäni juonut n. 2 kaljaa ja kaljakittarit useimmiten urpoja. Ei pahalla.
Mielestäni se on hauska juttu. Tai oli silloin alkuaikoina. Siinä on liikaa lieveilmiöitä ja sen imago on siirtynyt kellumisesta kaljan puolelle. Lieveilmiöt pilaavat hauskan jutun.
Koska vedessä on ulostebakteereja..