Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitetaanko elintaparemontti yhdessä?

Vierailija
01.08.2020 |

Kuka mukana? Kyllästynyt ylipainoon. Sinänsä syön terveellisesti eli kaduttava ei paljon ole. Energiaa vaan tulee liikaa, syön varmasti liikaa. Liikun myös paljon jo valmiiksi enkä käytä alkoholia. Minulla on ollut kilpirauhaskasvain ja kilpirauhasen leikkaamisen jälkeen tuli paljon painoa lisää, vaikka ennen sitä olin normaalipainoinen. Laihdutus on nyt todella hankalaa, mutta yritetään! Sinänsä ärsyttää myös ympäristö, tuon tämänpäiväisen sisätautilääkärin avautuminen. Vastaaviin olen paljon törmännyt. Helppoahan se on, niin kauan kun on hoikka ja terve ja voi syödä sen mitä kuluttaa. Voi olla myös hoikan ihmisen geenit. Myös liikkuminen mukavaa hoikkana. Minäkin olin todella hyväkuntoinen ja helposti normaalipainoinen ennen kasvainta. Kasvaimen jälkeen sain tietysti korvaushoitohormonin, mutta minulla oli vaikea saavuttaa tasapainoa lääkityksessä, usein todettiin vajaatoimintaa. Puolessa vuodessa tuli 10 kiloa. Mutta näin koronasyksyn saapuessa ja monen asian ollessa kiellettyä, laihtuminen ja kevyt ruoka voisi olla kiva juttu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaparemontti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla