Vierailija

Ootteko törmänneet ihmisiin, jotka syyttää jotain epämääräistä tahoa, jos asiat ei mene heillä putkeen? Ja usein silloinkin, kun itse ovat sössineet ja sählänneet.

Törmäsin taas yhteen tollaseen tyyppiin. Uikutti miten aina juuri hän on se jonka kivat jutut menee pieleen. Vtustako hän päättelee ettei muillakin mene?

Yhyy yhyy, en päässyt leffaan kun myöhästyin bussista. Miksi mä oon aina se, jolle käy näin? No mietippä sitä. Vinkvink: niin kuka oli se, joka siitä bussista myöhästyi?

Kommentit (10)

Vierailija

Olen tavannut ja kyllä ärsyttää. Heillä ei tule mieleen että muillakin on ongelmia, kaikki eivät vain jää vellomaan niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo niin rasittavaa seuraa, jos aina menee kaikki huonosti, eikä mikään ole oma vika. Vellotaan vain epäonnistumisissa ja syytellään muita. Teki viimeksi mieli sanoa yhdelle tutulle, etten yhtään ihmettele, että mies vaihtoi uuteen. Erosta mitä vatvoi on noin seitsemän vuotta! Eikä ollut mitenkään keskustelun aiheena, tyyliin puhuttiin pitäisikö värjätä tukka punaiseksi, niin tämä yksi alkaa surkuttelemaan, että sillä uudella naisella oli punainen tukka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on ajatusten amerikanmalli yksilön oma vika ja ansaitsee kohtalonsa jos ei kykene aina kaikkeen...

Tietenkään kukaan ei kykene kaikkeen. Selvähän se. Mutta suurin osa ihmisistä osaa elää sen asian kanssa muita ja elämää syyttelemättä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on ajatusten amerikanmalli yksilön oma vika ja ansaitsee kohtalonsa jos ei kykene aina kaikkeen...

Tietenkään kukaan ei kykene kaikkeen. Selvähän se. Mutta suurin osa ihmisistä osaa elää sen asian kanssa muita ja elämää syyttelemättä

Miten sinä sen muka tiedät, tunnet ehkä muutaman naapurinperan ja marin, mutta maailma on paljon laajempi ja ihmisiä miljoonia. Tuo on vain sellaista omien ajatusten ihannointia jolla nostat omaa häntääsi, koska olet pieni ihminen etkä kestä konflikteja

Vierailija

No jos myöhästelee ja valittaa pikkuasioista ja omista mokistaan, niin onhan se rasittavaa. Itse olen vihainen kohtalolle sekä mm. järjestelmälle, joka ei pystynyt/edes pyrkinyt rankaisemaan ihmisiä, jotka vahingoittivat minua. Olen vihainen siitä, että minut on kasvatettu uskomaan hyvinvointivaltioon ja luottamaan toisiin, vain huomatakseni ettei se kannata. Täällä on tapana, että lyötyjä lyödään lisää ja lisää. Ei siinä ole mitään ilahduttavaa.

Vierailija

Maailmassa on paljon ihmisiä joille tapahtuu koko ajan pahaa käsittämättömiä määriä. Ihan ilman omaa syytä. Tajuan, että siitä katkeroituu, mutta aina ei ole sitä yhtä tahoa jota voisi syyttää, joten ei siitä ole kuin haittaa itselle.

Maailmankaikkeus kun ei välitä. Jos tupakoitsija saa keuhkosyövän ja valittaa, että aina hänellä on huono tuuri, niin... en tajua. Noitakin on tullut nähtyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on paljon ihmisiä joille tapahtuu koko ajan pahaa käsittämättömiä määriä. Ihan ilman omaa syytä. Tajuan, että siitä katkeroituu, mutta aina ei ole sitä yhtä tahoa jota voisi syyttää, joten ei siitä ole kuin haittaa itselle.

Maailmankaikkeus kun ei välitä. Jos tupakoitsija saa keuhkosyövän ja valittaa, että aina hänellä on huono tuuri, niin... en tajua. Noitakin on tullut nähtyä.

Juuripa noin. Maailmassa tapahtuu paljon kamalia asioita ja silti joku kehtaa valittaa pikkuasioista. Tietämättään ehkä jopa ihmiselle joka on kokenut ne pahemmat asiat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat