Miksi yli 30 -vuotiaat vihaavat parikymppisiä?
Kaikki tuntemani yli kolmekymppiset pitävät parikymppisiä pelkkinä kakaroina, suhtautuvat ylimielisesti ja kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin. Miksi?
Kommentit (9)
Ikis parka,sun elämäsi on niin kovaa :)
Monta asiaa tietävätkin. Mutta ainakin itse pyrin pitämään suuni supussa. Mulla on parikymppinen lapsi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:17"]
Monta asiaa tietävätkin. Mutta ainakin itse pyrin pitämään suuni supussa. Mulla on parikymppinen lapsi.
[/quote]Miten suhtautuisit, jos lapsesi alkaisi seurustella yli kolmekymppisen miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 19:17"]
[/quote]Miten suhtautuisit, jos lapsesi alkaisi seurustella yli kolmekymppisen miehen kanssa?
[/quote]
Anna mä arvaan, sä ehdotat mustamaalauskampanjaa netissä...
Elämänkokemuksen puute, jota vain vuodet voivat tuoda, on se juttu, mitä sulla ei ole. Se on ihan fakta, että varmaan tietävätkin aika lailla enemmän asioita mitä itse tiedät. Aivan samalla tavalla 50-vuotiaat tietää enemmän kuin kolmikymppiset jne.
Voiko 20v tyttönen olla yhtä haluttava kuin 30v kaunis nainen?
20-25 -vuotiaan nuori on vielä hyvin altis kaikille viihdykkeille.
Nykyajan nuoret naiset ovat sitten kamalia. - Johon kopsattu jonkun toisen johonkin toiseen kirjoittama kokemus, ei vaivauduttu edes siirtämään pilkkuja tai vaihtamaan konjuktioita.
Parikymppiset naiset ovat lapsellisia, ylimielisiä ja koppavia. -
Naiset: miehen etsiminen alle 25 -vuotiaana on turhaa. -
Nainen on miesten mielestä parhaimmillaan 25+.
Voiko 21 -vuotias olla fiksu ja mielenkiintoinen? -
Parikymppiset tytöt ovat naiveja ja nirppanokkia. -
Miten saisi 21 -vuotiaan nuoren naisen iskettyä? -
20-25 -vuotiaana nuori on vielä hyvin altis kaikille viihdykkeille. Jo toinen samalla otsikolla.
Ja nää kaikki etusivulla. MY GOD, mä en tiiä mitä sä oot tänään vetäny, mutta mä haluun sitä samaa!
Ikis, se varmaan johtuu siitä että nämä sun kaverit on myös mt-puolen asiakkaita.
Hei taas nainen 18v. Olet näemmä jälleen linjoilla.
Ei se, että tunne tuollaisia ihmisiä, tarkoita, että yleisesti olisi noin. Ikävää:(