Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan nuoret naiset ovat sitten kamalia.

Vierailija
09.07.2013 |

Minä (34v) kävin eräässä helsinkiläisessä merkkiliikkeessä äitini (66v) kanssa, ja kun äiti katseli siinä tuotetta ja kokeili peilin edessä miltä näyttää, niin kaksi noin 20v. tyttöä seisoivat siinä hieman kauempana minun vieressäni kun eivät tietenkään tajunneet että vanhempi nainen on minun äitini.

Toinen osoitti äitiäni, sanoi todella ynseään ja katkeraan, ärsyttävän narisevaan äänensävyyn toiselle, että "mitä tollaset vanhat kääkät ostelee tollasia kalliita, vittu ne kuolee kuitenkin kohta!" ja toinen vastasi laiskan oloisesti, myös narisevalla äänellä että "niinpä, nuokin näyttäis paremmalta meillä nuoremmilla kuitenkin!". Katsoin heitä ja sanoin: "Muistakaa että tekään ette pysy ikinuorina ja teistäkin tulee joskus vanhoja, mitä siihen sanotte". Tytöt muljauttelivat silmiään, lähtivät pois eivätkä ymmärtäneet edes hävetä!

Että tällaisia käytöshäiriöisiä nuoria täällä, joilla kiero kuva vanhenemisesta. Äitinsä ja mummonsa olisi varmaan ollut ylpeä heistä? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 

Vierailija
2/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nykyajan naiset, eivät kaikki.

Tosin eipä ole mikään uusi asenne vanhemmilta, keski-ikäisiltä naisilta. Kyllä niin paljon vähätellään nuorempia ettei ole tosikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo palstan yleisen mielipiteen, kun aloitusviesti on saanut noin monta yläpeukkua. 

Vierailija
4/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hellsinskiläisten ominaisuus, joten ei kannata ehkä kuitenkaan yleistää koskemaan kaikkia tuon ikäisiä.

Vierailija
5/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan "nuorempi" ei käytä termiä "meille nuoremmille" ja kiroile samassa lauseessa. Tuo "me nuoremmat" kuulostaa joltain mustavalkoiselta suomifilmiltä. Hyvä yritys ap, mutta ensi kerralla vähän lisää tarkkuuttaa niin siitä se lähtee!

Vierailija
6/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin onhan tytöt olleet aika epäkohteliaita :( Vähän kunnioitusta pitäisi löytyä vanhempia (ja kaikkia kanssaihmisiä) kohtaan. Mutta ootko ihan varma, että ne tytöt oli täysi-ikäisiä? Kuulostaa enemmän joltain 16-vuotiaiden puheilta.

Vierailija
7/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi parikymppistä käyttäytyy huonosti, niin miksi pitää heti ajatella, että kaikki ovat sellaisia? Suurin osa nuorista naisista on normaaleja, fiksuja ihmisiä. 

Vierailija
8/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee varmaan aika suuri osa päivästä kun keksit näitä juttujasi.

Suurin osa nuorista on todella fiksuja. Se törkein ja epäkohteliain kansanosa löytyy keski-ikäisistä ihmisistä ja vähän sitä vanhemmista, jotka ovat sitä meltä, että nuorten pitää

likipitäen nuolla vanhempien ihmisten kengänpohjat ansaitakseen edes ihmisarvon.

Nuorille saa puhua miten vaan, saa etuilla, arvostella, nuoret eivät saa istua bussissa, vaan paikka pitäisi antaa täysin terveelle 50-vuotiaalle. Nuoret eivät saa edes nauraa ja jutella .

Niin ja minä olen itse 49 v nainen. 

Vierailija
9/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyajan" vanhemmissakaan ihmisissä ei aina ole kehumista, muistakaa se. Turha yleistää tiettyjä ikäryhmiä jos osa käyttäytyy tietyllä tavalla.

Vierailija
10/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaatekaupassa työskennelleenä huomasin, että suurin osa epäkohteliaista ja ylimielisistä asiakkaista olivat keski-ikää hipovia naisia. Mitä kertoo tämä sitten..

Vierailija
11/11 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja nuoret vain heijastavat sitä millaisia me vanhemmat olemme. Jonkun av-mamman penskat ne siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän