Parikymppiset tytöt ovat naiveja ja nirppanokkia.
Vaikka kuulostaa kliseiseltä, niin kauneus ei ole vain ulkoista. Näin raakasti yleistäen. Siinä 25 jälkeen nainen on parhaimmillaan, jos ajatellaan sisäistä ja ulkoista kauneutta noin kokonaisuutena. Parikymppinen tyttö usein ei ole vielä sisäisesti kaunis. Itsevarma, mutta ei koppava nainen joka pitää itsestään huolta myös fyysisen kunnon suhteen on kuumaa kamaa. Näin siis reaalielämässä.
Kommentit (16)
Jumankautsi, nelikymppiset vasta alkaa hirveitä ollakin. Niillä on mielipiteitä ja ne ei jaksa olla hiljaa kaiken edessä!
Ja tajuutteko että suurin osa kulttuurielämästä on just näiden keski-ikäisten maksamaa?
Auta armias, kun nelikymppinen nainen pääsee "viihteelle"! Sillä on rahaa, aikaa ja se tietää mitä tahtoo, siinä jää moni jalkoihin. Puhumattakaan siitä, että jossain vaiheessa aletaan vaatia 'palvelua'!
*puistatus* nuoruus saa sentään paljon anteeksi, mutta aikuinen nainen...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 15:23"]
Voi luoja mitä pikkumoukkia! Jotenkin tuntuu siltä että tuollaisia vapaapeltokasvatusnuoria on vain Suomessa, muissa maissa vanhempia/vanhuksia sentään kunnioitetaan!
[/quote]
Sitä saa mitä tilaa, jos halveksuu nuorempiaan ei edes ansaitse muiden kunnioitusta. Muutenkin, kunnioitus pitää ansaita, ei se mikään oletus ole. Normaali asiallinen käytös kaikkia kohtaa luonnollisesti pitää olla.
Ikis, se on "naiivi". Siinä on kolme I:tä.
Näin vinkiksi seuraavaa toppaa varten.
Niinhän on aina ollut, sama koskee nuoria miehiäkin. Ihmisen kasvu kun ei pysähdy siihen täysikäisyyteen, vaan me opitaan ja kehitytään ihan koko elämämme ajan.
Jossain ikäkriisissäkö sä ap olet, kun tällaisia jaksat jauhaa.
Onks Ikiksellä kesäloma, kun tuntuu että viimeaikoina on jaksanu vääntää näitä aloituksia aika tiuhaan?
Kaksvitoset naiset on kyllä vielä aika rasittavia kaakattajia, vasta kolmekymppisenä naiset rupee olemaan siedettäviä.
Parikymppiset naiset ovat niin rasittavia. Sisäisestä kauneudesta ei tietoakaan.
Antaa heidänkin olla ja elää. Suurin osa heistä kasvaa vielä, ja minä taas toisaalta pidän siitä heidän tunteenpalosta ja tietynlaisesta aitoudesta :)
Itsekin olin varmaan aika kamala, mutta selvisin kuitenkin hengissä - ja lähipiirini myös.
Tulee sellainen olo ap:sta, että hän ei parikymppisenä ollut mikään kaunotar ja nyt kolmekymppisenä on jo katkeroitunut nuoremmilleen :D
Ei voi olla nuori ja samaan aikaan persoonallisuudeltaan viehättävä. Näin se vain on.
Minä (34v) kävin eräässä helsinkiläisessä merkkiliikkeessä äitini (66v) kanssa, ja kun äiti katseli siinä tuotetta ja kokeili peilin edessä miltä näyttää, niin kaksi noin 20v. tyttöä seisoivat siinä hieman kauempana minun vieressäni kun eivät tietenkään tajunneet että vanhempi nainen on minun äitini.
Toinen osoitti äitiäni, sanoi todella ynseään ja katkeraan, ärsyttävän narisevaan äänensävyyn toiselle, että "mitä tollaset vanhat kääkät ostelee tollasia kalliita, vittu ne kuolee kuitenkin kohta!" ja toinen vastasi laiskan oloisesti, myös narisevalla äänellä että "niinpä, nuokin näyttäis paremmalta meillä nuoremmilla kuitenkin!". Katsoin heitä ja sanoin: "Muistakaa että tekään ette pysy ikinuorina ja teistäkin tulee joskus vanhoja, mitä siihen sanotte". Tytöt muljauttelivat silmiään, lähtivät pois eivätkä ymmärtäneet edes hävetä!
Että tällaisia käytöshäiriöisiä nuoria täällä, joilla kiero kuva vanhenemisesta. Äitinsä ja mummonsa olisi varmaan ollut ylpeä heistä?
Kaksikymppisenä sitä on tyhmänylpeä, minäkeskeinen eikä ajattele asioita fiksusti (ostellaan enemmän materiaa kuin oikeasti tarvitaan) ja parisuhteessa mustasukkainen ja vertaa itseään koko ajan muihin.
Kolmekymppisenä sitä vakavoituu kun kuvittelee että on aikuinen ja tietää kaiken, silti on epävarma ja vertaa itseään muihin.
Näin nelikymppisenä kroppa alkaa valahtamaan mutta terve itsetunto sensijaan noussut taivaisiin :) En siis haluaisi enää olla kaksi- tai kolmekymppinen tänä päivänä.
Neljäkymppiä on kyllä hyvä ikä. Itsetunto ok, eikä jaksa narista turhista. Kroppaki ihan ok tai sitten vaan on armollisempi suhde siihen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:01"]
Minä (34v) kävin eräässä helsinkiläisessä merkkiliikkeessä äitini (66v) kanssa, ja kun äiti katseli siinä tuotetta ja kokeili peilin edessä miltä näyttää, niin kaksi noin 20v. tyttöä seisoivat siinä hieman kauempana minun vieressäni kun eivät tietenkään tajunneet että vanhempi nainen on minun äitini.
Toinen osoitti äitiäni, sanoi todella ynseään ja katkeraan, ärsyttävän narisevaan äänensävyyn toiselle, että "mitä tollaset vanhat kääkät ostelee tollasia kalliita, vittu ne kuolee kuitenkin kohta!" ja toinen vastasi laiskan oloisesti, myös narisevalla äänellä että "niinpä, nuokin näyttäis paremmalta meillä nuoremmilla kuitenkin!". Katsoin heitä ja sanoin: "Muistakaa että tekään ette pysy ikinuorina ja teistäkin tulee joskus vanhoja, mitä siihen sanotte". Tytöt muljauttelivat silmiään, lähtivät pois eivätkä ymmärtäneet edes hävetä!
Että tällaisia käytöshäiriöisiä nuoria täällä, joilla kiero kuva vanhenemisesta. Äitinsä ja mummonsa olisi varmaan ollut ylpeä heistä?
[/quote]Juuri tuollaisia kaikki parikymppiset naiset ovat.
[/quote]Niin tyypillinen parikymppinen. Ei tuon ikäinen osaa vielä käyttäytyä.
[/quote]
Voi luoja mitä pikkumoukkia! Jotenkin tuntuu siltä että tuollaisia vapaapeltokasvatusnuoria on vain Suomessa, muissa maissa vanhempia/vanhuksia sentään kunnioitetaan!