Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi 21 -vuotiaan nuoren naisen iskettyä?

Vierailija
08.07.2013 |

t. mies 33v 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia miehiä kiinnostavat nuoret ja puhtaat naisenalut. Neitsytvaimo se on kautta aikain ollut ylivoimaisesti se halutuin vaimotyyppi. Kuka ihme haluaa lastensa äidiksi naisen, jonka suussa on käynyt yli viisikymmentä sukuelintä?

Sinänsä siis kolmekymppisen miehen kiinnostus parikymppisiin tyttöihin on erittäin ymmärrettävää ja luontevaa. Toivottavasti lykästää.

Vierailija
2/26 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 20:53"]

No miten niitä naisia nyt isketään? Ihan normaalisti. Ja ihan paskaa se ettei nuoria naisia kiinnostaisi vanhemmat miehet, itse olen 20-vuotias, saisin kyllä oman ikäistäkin seuraa ihan riittämiin mutta seksikkäin ja vetävin mies on minun mielestäni siinä 30+ iässä. Enkä todellakaan etsi elättäjää itselleni, aikuiset miehet vain vetoavat ihan eri tavalla kuin lapselliset oman ikäiset. Itseasiassa kaikkein eniten olen käynyt kuumana erääseen minua 20 vuotta vanhempaan, ja jos tämä tulisi iskemään olisin sulaa vahaa, enkä todellakaan ainoa ikäiseni ole joka näin kokee. :D

Eli tsemppiä yritykseen ap! ;)

[/quote]

Juurikin näin, voisi olla omasta näppiksestäni! :) ei parikymppisten poikien näkemykset, mielipiteet ja elämä oikein jaksa kiehtoa. Kun lapsia en tule miehelle tekemään, niin ei sitäkään ongelmaa sitten. Miehet vanhenee kuin viini, naiset kuten maito, valitettavasti. Paitsi Sean Connery, joka vanhenee kuten skottiviski.

Minäkin ihastuin taannoin ihan korviani myöten aivan upeaan 40+ mieheen, ja 23 on siis itsellä ikää. Mies oli mielettömän hauska, vieläkin hymyilyttää kun niitä tarinoita muistelee, karismaattinen ja pitänyt itsensä kunnossa. Ansiotasostaan en ihmeemmin tiedä, vaikka varmasti enemmän kuin minä, opiskelija. Normaalisti mulla ei ole mitään ongelmaa flirttailla ja iskeä, mutta tässä kohtaa meni tämäkin vamppi syvästi hiljaiseksi enkä saanut ulos kuin typerää sönkötystä. *syvä huokaus*

Kyllä sellainen oikeasti tasokas aikuinen mies, jolla on vientiä aikuisten naisten keskuudessa, saa parikymppisenkin. Jotkut meistä ei vaan viiti tapella miehen huomiosta uusinta änäriä tai World of Warcraftia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 -vuotiaat nuoret "naiset" eli tytöt ovat vielä lapsia. 

Vierailija
4/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS! Mulla on ollu kauhee ikävä! <3

Vierailija
5/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:02"]

21 -vuotiaat nuoret "naiset" eli tytöt ovat vielä lapsia. 

[/quote]Ei ole, kyllä niiltä jo pillu ja tissit löytyy.

Vierailija
6/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En ihmettelisi, vaikka mies sekaantuisi pienempiinkin lapsiin. 

Vierailija
7/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohje,  joka pätee kaikenikäisiin täysikäisiin naisiin:

MONEY TALKS, PUSSY WALKS

Vierailija
8/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Nainen 18v, olet joukossamme taas :)

Vierailija
9/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:39"]

Hyi. En ihmettelisi, vaikka mies sekaantuisi pienempiinkin lapsiin. 

[/quote]Mistä ihmeestä tällainen ajatus?

Vierailija
10/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:42"]

[/quote]Täh?

Vierailija
11/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet Onnelaan ja oot pukeutunut merkkivaatteisiin, mielellään ranteeseen iso ja kalliin näköinen kello.

Tarjoat pari drinksua ja olet kauheen kiinnostunut nuoren naisen opinnoista, kerrot olevasi johtavassa asemassa ja ajavasi isoa sekä kallista autoa.

Siinä se.

Vierailija
12/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet kiinnostunut 21 -vuotiaasta? Etkö saa oman ikäistä aikuista naista? Tai edes yli 25 -vuotiasta. Parikymppiset tytöt ovat itsekeskeisiä ja tyhmiä, viettävät kaiken aikansa ryyppäämällä teinibaareissa. Mistä kuvittelit voivasi keskustella tuollaisen keskenkasvuisen tyttösen kanssa? 

Vierailija
13/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:52"]

Miksi ihmeessä olet kiinnostunut 21 -vuotiaasta? Etkö saa oman ikäistä aikuista naista? Tai edes yli 25 -vuotiasta. Parikymppiset tytöt ovat itsekeskeisiä ja tyhmiä, viettävät kaiken aikansa ryyppäämällä teinibaareissa. Mistä kuvittelit voivasi keskustella tuollaisen keskenkasvuisen tyttösen kanssa? 

[/quote]

Vastaaja on näköjään sitä yli 25-vuotiasta kansankynttiä-osiota? Ehkä mies haluaa juuri sinun kaltaisten kitkerien käppyröiden takia nuorempaa naista itselleen?

N39

Vierailija
14/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä ikiiiis! Anna palaa! :)

p.s sulla ei mielikuvitus ainakaan näissä aloituksissa lopu. Käyttäisit luovuutesi johonkin hyödylliseen ja tuottavaan.

Vierailija
15/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, miten exäs iski tän nykyisen nuoren naisystävänsä? 

Vierailija
16/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:42"]

[/quote]Täh?

[/quote]

Tällä palstalla ja kaks'plussalla on häirikkö joka kirjoittelee jatkuvasti erilaisia tarinoita joiden päähenkilöinä on 18-21v. nainen/mies ja tällä on sitten vastavasti 29-33v. seurustelukumppani. Välillä tyyppi esittää tarinan naista tai kuten tässä miestä. Tarinat vaihtelee, välillä ollaan suhteessa, välillä kysellään iskuvinkkejä. Välillä miehellä on lapsia, välillä niitä ollaan vasta tekemässä. Tyyppi haluaa huomiota, on tehnyt näitä aloituksia jo ainakin vuoden verran, sekä täällä että kaks'plussalla. Sillä on aina sama teinimäinen tyyli josta se jää kiinni. Niin ja se peukuttaa alaspäin ne viestit joissa se tunnistetaan :) Siitä tietää tasan varmasit että nainen 18v:n se siellä taas tarinoi. No, onhan se viihdettä itsellekin kun pongaa näitä aloituksia. Tosin voi vaan ihmetellä miten joku oikeasti jaksaa samasta asiasta provoilla jo yli vuoden?

Vierailija
17/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:08"]

Tosin voi vaan ihmetellä miten joku oikeasti jaksaa samasta asiasta provoilla jo yli vuoden?

[/quote]

Ai miten jaksaa provoilla kohta vuoden? No, henkilö on pakkomielteinen, ihan oikea mt-potilas. Siksi jaksaa. Normaali ihminenhän ei jaksaisi. Ikävää, että sitä ei saada bannattua.

Vierailija
18/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse 20-v. niin yli 30 v. miehet tuntui vanhalta kuin taivas, saati sitten 40 v. Itseasiassa herätti aina epäilyksiä tyttöjen kesken jos joku vanhempi äijä pörräili nuoria naisia naurattamassa rantaroleksit ja kultakäämit kaulassa. Hahhhaaaaa, säälittäviä.

Vierailija
19/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:22"]

Kun olin itse 20-v. niin yli 30 v. miehet tuntui vanhalta kuin taivas, saati sitten 40 v. Itseasiassa herätti aina epäilyksiä tyttöjen kesken jos joku vanhempi äijä pörräili nuoria naisia naurattamassa rantaroleksit ja kultakäämit kaulassa. Hahhhaaaaa, säälittäviä.

[/quote]Miksi ihmeessä 21 -vuotiaan ja 33 -vuotiaan suhteessa ei voi olla kyse aidosta rakkaudesta? 

Vierailija
20/26 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Keskustella? Ei kait ap juttukaveria etsi :D Varmaan ihan muut mielessä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi