Voi T, ikävä sua. Sulla alkoi loma ja nyt vain odotan koska tuut palstalle.
Kommentit (85)
Tuomo on päässyt kaakaopiiraan makuun. Ei enää palstamammoihin vilkaisekaan. Minä sen mahallani tiesin ennakkoon kun hänen silloisen japanilaisen tyttöystävän näin. Mutta nyt on siis menossa afrikkateema.
En nyt paljasta enempää oikea T kyllä tunnistaa itsensä. Voi purjevene sentään!!!!
Timi Taavetti, Taavi, Taneli, Tapani, toimi, Tomi?
Tuuli ja Tommi ne yhteen soppii...
Vierailija kirjoitti:
En nyt paljasta enempää oikea T kyllä tunnistaa itsensä. Voi purjevene sentään!!!!
Itsensä tunnistus perustuu mihin?
Minä olen T eli ap ja asun Turussa ja kaipailen miestä jonka etunimi alkaa T-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen T eli ap ja asun Turussa ja kaipailen miestä jonka etunimi alkaa T-kirjaimella.
Terveisii naapuripitäjästä. T.T
Kertokaa minkälainen teidän T on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virallisesti vasta huomenna mutta täällä nyt olen.
T.TomiMoi Tomi. Miksi oot niin ihana?
En osaa sanoa.
T.Tomi
Terhi ja Tommi ne yhteen soppii huomenna mennään pussauskoppiin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virallisesti vasta huomenna mutta täällä nyt olen.
T.TomiMoi Tomi. Miksi oot niin ihana?
En osaa sanoa.
T.Tomi
Haluatko, että kerron sulle?
Minäkin odotan erään T-miehen tapaamista. Emme ole nähneet viikkoihin, koska olemme lomailleet. Hän on pitkä, hoikka, hyvännäköinen, älykäs, menestynyt. Hyvä huumorintaju. Itsepäinen ja ehkä jonkinlaista taipumusta mielensä pahoittamiseen. Herkempi kuin haluaa näyttää. Ei tiedä, mitä haluaa elämältä ja kokee siitä stressiä. Odottaa vielä kohtaavansa unelmiensa kauniin, herttaisen, fiksun naisen, jonka kanssa muuttaa pois stadista, rakentaa talon ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin odotan erään T-miehen tapaamista. Emme ole nähneet viikkoihin, koska olemme lomailleet. Hän on pitkä, hoikka, hyvännäköinen, älykäs, menestynyt. Hyvä huumorintaju. Itsepäinen ja ehkä jonkinlaista taipumusta mielensä pahoittamiseen. Herkempi kuin haluaa näyttää. Ei tiedä, mitä haluaa elämältä ja kokee siitä stressiä. Odottaa vielä kohtaavansa unelmiensa kauniin, herttaisen, fiksun naisen, jonka kanssa muuttaa pois stadista, rakentaa talon ja perustaa perheen.
Oletko ihastunut häneen?
Olen ihastunut T-mieheen, mut se ei tykkää musta.
Ensimmäinen vai toinen nimi?