Voiko 20v tyttönen olla yhtä haluttava kuin 30v kaunis nainen?
Yhdenkään miehen tuskin tarvitsee miettiä vastausta kahta kertaa.
Kommentit (17)
Ihmeellistäm mutta minä en useinkaan erota onko joku nainen 20v vai 30v :O Nykyisin naiset pitää huolta itsestänsä.
Olen pistänyt merkille, että 30-vuoden iässä nainen on parhaimmillaan(ns.seksikkäimillään) sinne 40-vuoteen asti.
He ovat itsevarmoja, eivät lapsellisia, ylimielisiä ja koppavia, kuten 20-vuotiaat. 30-vuotiaista huokuu seksikkyys kaikessa, mitä he tekevät.
- yhden miehen mieltymys ja kokemus
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:30"]
Olen pistänyt merkille, että 30-vuoden iässä nainen on parhaimmillaan(ns.seksikkäimillään) sinne 40-vuoteen asti.
He ovat itsevarmoja, eivät lapsellisia, ylimielisiä ja koppavia, kuten 20-vuotiaat. 30-vuotiaista huokuu seksikkyys kaikessa, mitä he tekevät.
- yhden miehen mieltymys ja kokemus
[/quote]Totta. Kaikki parikymppiset ovat ylimielisiä ja koppavia.
Toivottavasti ei kun mä oon 30v. ja mun miehen työpari on 20v. tyttönen :D :D
Hei ikis, se parikymppinen voittaa mennen tullen kolmikymppisen, rupsahtaneen exän. Eihän se muuten olisi exä...
Oman kokemuksen mukaan ei. Nyt, kun olen 30 ja risat, neljä lasta synnyttäneenä, miehet 20-40 vee tulevat pyytämään tapaamista/ numeroa jne. huomattavasti enemmän, kuin silloin, kun olin 20-vuotias. Miehenikin kehuu, että olen vain kaunistunut ja näytän seksikkäämmältä iän myötä. Eikä painoni ole muuttunut ollenkaan vuosien varrella.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:41"]
Oman kokemuksen mukaan ei. Nyt, kun olen 30 ja risat, neljä lasta synnyttäneenä, miehet 20-40 vee tulevat pyytämään tapaamista/ numeroa jne. huomattavasti enemmän, kuin silloin, kun olin 20-vuotias. Miehenikin kehuu, että olen vain kaunistunut ja näytän seksikkäämmältä iän myötä. Eikä painoni ole muuttunut ollenkaan vuosien varrella.
[/quote]Näin juuri. Kuka nyt 20v pikkutyttöä jaksaa, kun on kolmekymppinen aikuinen nainen tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:36"]
Toivottavasti ei kun mä oon 30v. ja mun miehen työpari on 20v. tyttönen :D :D
[/quote]Sulla ei oo huolen häivää. Miehes tuskin sentään pedofiili on?
20v on pikkulapsi, 30v aikuinen nainen. Eihän niitä voi edes verrata!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:54"]
20v on pikkulapsi, 30v aikuinen nainen. Eihän niitä voi edes verrata!
[/quote]
Ai oikein pikkulapsi. :O Outoa että Suomen laki antaa pikkulasten mennä naimisiin ja saada lapsia.
30 vuotias nainen on jo nuoruuden kauneutensa menettänyt vanha täti, jolla seksuaaliarvoa voi olla jäljellä max 5 vuotta, mikäli huolehtii itsestään ja omaa hyvät geenit.
No riippuu kai kenen silmillä katsoo. ihan hassu kysymys!
20-25 -vuotiaan nuori on vielä hyvin altis kaikille viihdykkeille.
Nykyajan nuoret naiset ovat sitten kamalia. - Johon kopsattu jonkun toisen johonkin toiseen kirjoittama kokemus, ei vaivauduttu edes siirtämään pilkkuja tai vaihtamaan konjuktioita.
Parikymppiset naiset ovat lapsellisia, ylimielisiä ja koppavia. -
Naiset: miehen etsiminen alle 25 -vuotiaana on turhaa. -
Nainen on miesten mielestä parhaimmillaan 25+.
Voiko 21 -vuotias olla fiksu ja mielenkiintoinen? -
Parikymppiset tytöt ovat naiveja ja nirppanokkia. -
Miten saisi 21 -vuotiaan nuoren naisen iskettyä? -
20-25 -vuotiaana nuori on vielä hyvin altis kaikille viihdykkeille. Jo toinen samalla otsikolla.
Ja nää kaikki etusivulla. MY GOD, mä en tiiä mitä sä oot tänään vetäny, mutta mä haluun sitä samaa!
Hahhah, voi herranjesta. Kyllä huomaa, että keski-ikäisiä kammottaa ajatus siitä, että miehensä saattaisivat pitää nuorempaa ja näpsäkämpää parempana vaihtoehtona ulkoisesti, ja kenties myös sisäisesti.
Jokaista kaksikymppistä on aivan turha leimata lapselliseksi - Itse olen kuullut kolmekymppisiltä sellaisia typeryyksiä, joita nuoremmilta ei koskaan kuulisi. Kolmekymppisenä kun on jo ehtinyt turtua ja jumiutua tapoihinsa ja suurin osa on taantunut hihii-kutikuti-junttihuumorisivustojen vallottavaan antiin.
Katkeruutta ketju täynnä.
Voi.