Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen vaginassa ei tuntoa?

Vierailija
09.07.2013 |

joku kehtasi väittää suomi24:ssa että naisen vaginassa ei ole tuntoa.  :0

mulla ainakin on, paneminen tuntuu ihan sairaan hyvältä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaginassa ei oikein ole sellaista pintatuntoaistia, mutta seinämiin kohdistuvaa painetta se tuntee kyllä vallan mainiosti.

Vierailija
2/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:32"]

Naisen vaginassa ei oikein ole sellaista pintatuntoaistia, mutta seinämiin kohdistuvaa painetta se tuntee kyllä vallan mainiosti.

[/quote]

paskat. kyllä mä ainakin tunnen kun g-pistettä hierotaan. ja tuntu muuallakin tosi hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tosiaan ole, paitsi siinä suuaukolla. Paneminen tuntuu minustakin hyvältä, mutta ne tuntoaistimukset tulee siitä suuaukon seudulta sekä siitä että klitoris saa hierontaa työntelyliikkeen myötä.

Vierailija
4/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:40"]

Mulla ei tosiaan ole, paitsi siinä suuaukolla. Paneminen tuntuu minustakin hyvältä, mutta ne tuntoaistimukset tulee siitä suuaukon seudulta sekä siitä että klitoris saa hierontaa työntelyliikkeen myötä.

[/quote]

mulla on ihan erilailla. pano tuntuu makeimmilta vaginan takaosassa.

Vierailija
5/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä kohdissa on tuntoa, tämäkin varmaan yksilöllistä. G-piste, vaginan pohjukka, joillekin voi olla kohdunnapukka arka, ym. jne. 

Vierailija
6/6 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:32"]

[/quote]

paskat. kyllä mä ainakin tunnen kun g-pistettä hierotaan. ja tuntu muuallakin tosi hyvältä.

[/quote]

Mutta eikö g-pistettäkin pidä hieroa niin, että siihen kohdistuu jonkin verran painetta? Jos sitä g-pisteen kohtaa hivelee esim. jollain vanupuikolla, en usko että sitä juuri tuntee. Sitä minä tarkoitin PINTAtuntoaistin puuttumisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan