Kotiäidistä rakastajattereksiko?
Olen naimisissa oleva, kahden kouluikäisen lapsen äiti. Mieheni on minua hieman vanhempi, hyvin työorientoitunut ja välillä kovin poissaoleva perheemme arjesta.
Avioliittomme on arkisissa asioissa toimiva, viihdymme kyllä mieheni kanssa keskenämmekin, mutta mitään suurtaa huumaa välillämme ei ole vajaaseen kymmeneen vuoteen enää ollut. Seksiä on vähintään kerran viikossa ja se on ihna tyydyttävää, toki aika arkista ja itse kaipaisin siihen hieman lisää mausteita. Ja niitä olen välillä ehdottanutkin saamatta oikein innostunutta vastakaikua.
Nyt kuitenkin kävi ilmi, että kovasti itseään uskollisena ja tunnollisena miehenä pitävä puolisoni kärähti seuranhakuilmoituksista, joissa hän haki itselleen seksiseuraa.
Itse olen pariin otteeseen ihastunut vahvasti avioliiton ulkopuolella ja miettinyt seksisuhteen aloittamista, mutta aina perääntynyt siitä syystä, että olen ajatellut mieheni myös kunnioittavan tehtyä uskollisuuslupausta.
Nyt olen toki rikki ja pahoillani siitä, että en riitä miehelleni, mutta toisaalta minun täytyy myöntää, että en minäkään ole oikein täysyin tyytyväinen tilanteeseen.
Mitä siis teen. Erota en halua, koska lapsilla on ehjä ja onnellinen koti. Meillä ei ole riitoja eikä mitään muitakaan isoja ongelmia. Rakkaus on laimentunut ehkä turhan harmaaksi, mutta kuitenkin välitämme kovasti toisistamme.
Olen keskustellut mieheni kanssa asiasta ja hän on edelleen sitä mieltä, että heän ei hyväksy pettämistä ja on hakenut vain jännitystä elämään verkon välityksellä. En ehkä tuota ihan nyt usko, vaan luulen että tilaisuus tekee miehestä kuin miehestä varkaan. Ja naisesta myös.
Minulla on työkaverina naimisissa oleva miesystävä, jolle kerroin tapauksesta ja hän ehdotti suoraan, että aloittaisin seksisuhteen hänen kanssaan. Mies saa sukat pyörimään jaloissani pelkällä katseella, joten luulen että lakanoiden välissäkin voisi olla mukavaa.
Mitä siis tehdä. Ero ei tule kysymykseen. Hyvää seksiä haluan ja sitä olisi nyt tuvallisesti tarjolla. Mies on naimisissa, ei aio erota, eikä ole uhka omalle parisuhteelleni.
Jotenkin kovasti ja lapsenomaisesti haluttaisi maksaa miehelle samalla mitalla takaisin, tokikaan hänelle ei mahdollisesta suhteesta kertoisi yhtään mitään. Itselleni vain hakisin nautintoa, samaa mitä hänkin on hakenut jo vuosikausia.
Porvoossa kotiäideilläkin on työkavereita :)