Olen syntynyt kultalusikka suussa...
Kommentit (70)
Voisiko joku ystävällisesti lopettaa nuo "kiva" kommentit. t. oikea ap
täst sun alottamasta ketjusta paistaa omahyväsyys läpi. Kiva!
Kuule, jos mullakin olisi rahaa, niin taatusti olisin antanut lapsilleni paljon enemmän mitä ne on saaneet.
Me ollaan melko persaukisia, ei ne ole saaneet paljoakaan.
Mutta hienoja lapsia niistä siltikin on tullut. Kukin tavallaan.
Itse mä en välitä, enkä oikeastaan ole välittänyt ikinä rahasta yhtään. Ehkä mä olisin sitä saanutkin, jos olisi todella halunnut, mutta en ole edes halunnut.
Sä olet ollut onnekas ja nauti siitä :)
Hmmm okei. Jotenkin suomalaiset ovat kyllä vähän hissukka kansaa... Jos jollain on jotain mitä toisella ei, niin ei varmasti näytetä sitä ja ihmisiä jotka vaikkapa avoimesti kertovat hyvästä taloustilanteesta tai että duunissa menee hyvin niin nyökytellään vieressä mutta seläntakana kyllä puhutaan että miten se kehtas sen ääneen sanoa... Eikä kukaan varmasti kovin pitkälle jaksa omahyväisiä ihmisiä mutta liika kainostelukaan ei ole hyväksi. Yksi hyvä esimerkki on, että kaverini (kuten minäkin) pääsee Helsinki-Vantaalla loungeen, muttei ikinä mene sinne ettei kukaan vaan kuvittele että tuo kyllä luulee itsestään vähän liikoja... -ap
Taidatkin olla sama tyttö,joka taannoin esiintyi TV-ohjelmassa,jossa tehtiin asuntokaupat.. Herttainen nuori nainen! :-)
Ketä mahdat tarkoittaa, itse en ole ainakaan tehnyt tv:ssa asuntokauppoja :) -ap
62, huomasin nyt vasta kommenttisi. Olen etuoikeutettu, koska olen varakas mutta olen varma että sinun lapsesi ovat ihan yhtä onnelllisia kuin minä, onnellisuutta ei mitata rahassa tai tavaroissa. Multa on monesti kysytty, että tuoko raha onnea. Ei tuo. Raha helpottaa toki elämää, tekee siitä vähän rennompaa, antaa tilaisuuden moniin juttuihin joista monet vain haaveilevat, siis tuo kivaa lisää elämään. Mutta onnellisuutta sillä ei saa. Ehkä hetkittäistä hyvän olon tunnetta mutta yleensäkin onnellisuus rakentuu ihan muista jutuista.
Ahaa, nyt hoksasinkin ketä Kasperiinaa tarkoitit :)
Hyvä. Kuulostat tervejärkiseltä ja fiksulta. Moni lusikka suussa syntynyt ei hahmota sitä itse tai ajattele tai myönnä.
Toivon sinulle kaikkea hyvää. Olet kohtelias ja hyvätapainen.
Ap, olet säälittävä. Miksi 25 v lapseton ihminen, jolla on varaa parempaankin ajanvietteeseen kuin vauvapalstallaroikkumiseen, tekee täällä? Etilmeisesti tee kuitenkaan vaikutusta statuksellasi kaverpiirissäsi, kun täytyy täällä päteä.
Ja ei, en ole kateellinen. Mulla on kaikkea mitä haluan, 5 lastakin.
Ei minun täydy päteä mitään, ihan ajankulukseni tämän tein. Vai luuletko että jokaikinen päivä juoksen cocktai-kutsuilla, illallisilla, purjehdin, ja golffaan jne.? Ei. Kyllä minullakin on hetkiä, jolloin ei ole oikein mitään tekemistä ja siksi tämä. -ap
Isäs/palvelijas varmaan pesee sut suihkussa, vaihtaa siteesi, pyyhkii perCsi, on gynekologisi jne.
Mull on sentään ELÄMÄ, jolle annan enemmän tunnearvoa kuin jollekin hilavitkuttimelle!
Yrittikö äitisi tehdä lusikalla aborttia mutta epäonnistui niin että lusikkakin jäi kohdun sisään?
Luin että olen synnyttänyt kultalusikka suussa...