Olen syntynyt kultalusikka suussa...
Kommentit (70)
Oho miten nämä viestit oikeen menee... -ap
Ottaako päähän kun et syntynyt platinalusikka suussasi niin kuin minä, Hanna ja Angelina Jolie?
Miten se lusikka sinne kohtuun joutui? Mutsiko nielaisi sen.
Ai kun olen syntynyt kultalusikka suussa? Sitä, että olen saanut suurinpiirtein kaiken mitä olen keksinyt toivoa, minkään eteen ei ole oikein tarvinut tehdä töitä ja muutenkin olin lapsena kunnon kermaperse suoraan sanottuna... -ap
Huono provo. Unissas olet syntynyt kultalusikka suussa Westendiin 300 neliön taloon jossa isi osti avo-Bemarin 18-vuotispäivänä ja kesäviikonloput vietettiin rapukekkereitä ja seilattiin sadantonnin Swan-purjeveneellä.
Todellisuus: Kontulan lähiössä, 50 neliöisessä kämpässä kasvanut jolla ei varaa edes uuteen Ladaan? :D
Oikeasti rikkaat eivät tänne yksinhuoltajamammapalstalle kirjoittele, joten aika väsynyt aloitus.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:30"]
Haluatko kysyä jotain? :)
[/quote]
ja sitten heräsit unestasi, mitä tapahtui?
Hehe tehän sen tiedätte :D Olisi kiva nähdä ilmeenne, kun näkisitte vaikkapa kotini :) -ap
Miksi toiset haluvat tehdä töitä, vaikka rahaa on kuin roskaa ja miksi sinä et olettavasti halua, kun sanot ettei ole tarvinnut?
Oletko tehnyt mitä töitä tai mitä opiskeluja elämässäsi. Mitä harrastat. Mitä on rakkain tavarasi. Entä arvokkain. Oletko muru.
Teen lyhyttä päivää isäni yrityksessä. Työ pitää minut järjissäni! Pakko arkipäivässä on olla joku rytmi ja jotain tekemistä, ainakin minulla :) Sen takia sitä työtä teen, yksinkertaisesti tylsistyisin muuten.
Tunnen kyllä itseni etuoikeutetuksi, kun ei tarvitse tehdä 8-16 päivää, voin itse päättää työaikani ja pitää vapaapäiviä ja ottaa lomaa tarvittaessa.
-ap
Olen käynyt lukion, sen jälkeen lähdin reissaamaan ja näkemään maailmaa kavereiden kanssa. Olin lukioaikana myös vuoden vaihdossa.
Harrastan juoksua, pelaan välillä tennistä, rakastan käydä taidenäyttelyissä ja matkusteleminen on ihanaa. Poikaystävän ja minun yhteinen harrastus on surffaus.
Rakkain tavara on isoäidiltä saatu sormus joka kulkee sormessani koko ajan. Arvokkain yksittäinen tavara on varmaankin merkkilaukku ( ei mikään mauton lv-veska ) tai jokin design huonekalu. Lisäksi on paljon tavaroita jolla on paljon tunnearvoa. En ole muru. -ap
Heh, en kirjoittanut viestiä 25 :) -ap
Lainaa mulle sitä lusikkaas. :) Mä oon syntyny paskalapio persuksissa.