Olen syntynyt kultalusikka suussa...
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 23:17"]
Teen lyhyttä päivää isäni yrityksessä. Työ pitää minut järjissäni! Pakko arkipäivässä on olla joku rytmi ja jotain tekemistä, ainakin minulla :) Sen takia sitä työtä teen, yksinkertaisesti tylsistyisin muuten.
Tunnen kyllä itseni etuoikeutetuksi, kun ei tarvitse tehdä 8-16 päivää, voin itse päättää työaikani ja pitää vapaapäiviä ja ottaa lomaa tarvittaessa.
-ap
[/quote]
Mä taas tunnen itseni etuoikeutetuksi kun mulla on unelma-ammatti jota olen saanut tehdä, pystyn elättämään itseni sillä ammatilla, tunnen olvani merkityksellinen työni kautta, seison omilla jaloillani ja olen ottanut vastuun itsestäni. Siis pärjään ihan itse. Sitä kokemusta ei kermaperseet saa, koska se on lähtökohtaisesti deletoitu. On ihan eri asia leveillä toisten rahoilla ja täyttää merkityksetön elämänsä kaikenmaailman pintakiiltoskeidalla, kuin nähdä vaivaa unelmiensa eteen ja saada kokea miten ne ihan omat siivet kantaa.
Kahvinkeitin (minulla kahvikone) - Jura
Liesi ja uuni - En tiedä :D mistä sen näkee? Ei tuossa lue mitään...
Tv - Samsung smart tv
Blenderi - Philips
Läppäri - Macbook
Puhelin - iphone femma
Olohuoneen valaisin - Kartell
Keittiön pöytä - Muurame
-ap
29, ymmärrän sinua :) Varmasti mahtavaa olla ammatissa jonka eteen on tehnyt duunia ja tehdä työtä josta nauttii (nautin ja tykkään minäkin omastani). En ole ehkä duunin eteen nähnyt paljoa vaivaa, mutta on asioita joiden eteen olen tehnyt todella paljon töitä ja joista olen ylpeä. -ap
Oho, leivänpaahdin kohta jäi välistä... Leivänpaahtimeni olen raahannut Italiasta Suomeen enkä tiedä sen merkkiä. -ap
Lähtisitkö telttailemaan leirintäalueelle?
Millaisista ilmaisista asioista nautit?
Käytkö kirpputoreilla?
Mitä teet vanhoille vaatteillesi?
Oletko aina huoliteltu av:n tapaan: karvaton häpy, kainalot, jalat ja kädet; meikki aina päällä, kampaus ja laitetut kynnet
Mitkä olivat harrastuksesi lapsena?
Oliko sinulla koulussa paremmat käytöstavat kuin luokkakavereillasi?
Mitä kirjaa suosittelet?
Mitä tarkoittaa että on syntynyt kultalusikka suussa? Ehkä sitä, että vanhemmat ovat pärjänneet omillaan ja tehneet töitä :D
Voisin lähteä telttailemaan, tykkään uusista kokemuksista :) Tosin en välttämättä kovin montaa päivää viihtyisi luonnon armoilla.
Nyt kun alkaa miettimään, niin aika harva asia on ilmaista. Tykkään Suomen ilmastosta ja lenkkipoluista kesäisin.
En käy kirpputoreilla.
Vanhoja vaatteita annan hyväntekeväisyyteen. Pyrin tosin ostamaan laadukkaita, kestäviä ja ajattomia vaatteita jotka näyttävät hyvältä pitkään.
En nyt ihan 24/7 ole täydessä tällingissä, mutta tykkään kyllä laittautua ja olla huoliteltu.
Harrastin lapsena pianon soittoa, maalausta ( olin jossain maalauskerhossa ) ja kilparatsastin.
Uskallan väittää että minulla oli paremmat käytöstavat mitä esim. luokkalaisillani lapsena! Se ei tosin välttämättä varallisuudesta johdu, meillä on kotona aina korostettu ja opetettu hyviä käytöstapoja.
Heh minulta ei kannata kirjavinkkejä kysellä... Olen aika laiska lukemaan, ja jos luen jotain niin se on yleensä kevyttä hömppää :) Viimeisin kirja minkä luin, oli the Help eli Piiat. Se oli hyvä! -ap
Kerropa näiden omistamiesi tuotteiden merkki (ja malli):
kahvinkeitin
liesi ja uuni
tv
leivänpaahdin
blenderi/tehosekoitin
läppäri
puhelin
olohuoneen valaisin
keittiön pöytä