Kannattaako antaa mahdollisuutta miehelle, josta ei ole kiinnostunut?
Yks tämmönen tunnusti mulle, että olis ihastunut minuun. Itse en ole tuntenut häneen ikinä mitään vetoa, vaikka olen tavallaan tuntenut hänet monta vuotta. Ollaan siis moikattu aina kun ollaan jossain törmätty tai sitten harvoin nähty samassa kaveriporukassa.
Ulkonäöltään ei sykähdytä, eikä muutenkaan erityisemmin. Ihan perusmukava tyyppi, jota en tosin edes tunne kovin hyvin. Kannattaisiko katsoa ja tutustua?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 21:39"]
Ei kannata. Kun jo nyt tiedät, ettei sytytä, miksi näyttäisit vihreää valoa ja sitten kohta sanoisit, että ei sittenkään.
[/quote]
Niinpä... Ajattelin, että jos kuitenkin yrittäisin tutustua häneen paremmin, niin olisiko mitään mahdollisuutta, että vielä kiinnostuisinkin hänestä? Onko sellainen edes mahdollista, jos tällä hetkellä en tunne mitään vetoa?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 21:39"]
Ei kannata. Kun jo nyt tiedät, ettei sytytä, miksi näyttäisit vihreää valoa ja sitten kohta sanoisit, että ei sittenkään.
[/quote]
Niinpä... Ajattelin, että jos kuitenkin yrittäisin tutustua häneen paremmin, niin olisiko mitään mahdollisuutta, että vielä kiinnostuisinkin hänestä? Onko sellainen edes mahdollista, jos tällä hetkellä en tunne mitään vetoa?
[/quote]On.
Mä en ollut yhtään kiinnostunut mun puolisostani silloin kun tavattiin, mutta niin vaan rakastuttiin, kun mies uskalsi lähestyä enkä heti tyrmännyt ;) Eri juttu kuitenkin ehkä teidän tapauksessa kun olette kuitenkin tunteneet pidempään (edes jollain tasolla).
Käykää kahvilla ja anna tunti ajastasi, ei se paljoa ole. Jos ei sittenkään nappaa yhtään, niin voitte jatkaa helposti vanhaan tapaan.
Jos ette tunne erityisen hyvin, niin voihan se olla, että miehenkin ihastuminen laantuu, jos treffit eivät sujukaan. Nämä ovat kahdenkauppoja ja olen itsekin vähäisellä tuntemisella ollut pitkäänkin ihastunut tyyppeihin, joiden kanssa ei lopulta ole ollut minkään sortin kemiaa ja homma on lopahtanut siihen. Sanoisin, että parempi katsoa kuin katua. :)
Itse en ole koskaan ihastunut tuntemattomaan tai huonosti tuntemaani ihmiseen. Katsoisin kortit!
No minä annoin mahdollisuuden miehelle, jota kohtaan tunsin samalla tavoi kuin ap tuota miestä.
Nykyään olla naimisissa ja meillä on kaksi lasta =)