Jos tapaat baaritiskillä miehen joka sanoo olevansa lentäjä Finnairilla, alatko heti epäillä ja tentata tätä vai ajatteleko vain ”just, niin varmaan”?
Millaisilla kysymyksillä pyrit pääsemään puheiden pitävyydestä selville kuitenkin niin, ettei mies tajua että epäilet hänen puheitaan?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa Finnairin lentäjä tai ei niin minua ei kiinnosta ammatti. Minuun ei tee vaikutusta ammatti(nimikkeet)
Pääasia on että käy töissä ja elättää itsensä.Vielä parempi olisi, jos ei kävisi töissä lainkaan ja eläisi silti (pääomatuloilla). Olisi kaikki maailman aika minulle 😍
Oletko läheisriippuvainen? Etkö osaa elää ja olla yksin vai miksi haluat, että joku mies on beibisittaamassa sinua koko ajan? En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, hyi.
Omituiset vaihtoehdot. Epäilenkö vain ajattelenko "juu, niin varmaan"? Eikö ole mahdollista, että en lähtökohtaisesti pidä ihmisiä valehtelijoina?
Vierailija kirjoitti:
Finsikin lentäjät ovat korona takia lomautuksilla - ja pitkää. Luultavasti häipyisin. Sen lisäksi tenttaisin tosi tarkkaan löytyykö alko-ongelmaa.
Tämä - kiitos ja hei!
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä olisi jykevä leuka niin vaivautuisin kysymään mihin alaan erikoistunut lääkäri hän on, minulle kelpaa vain jykeväleukaiset lääkärilentäjät.
Eikö Sipilä kelpaisi sinulle? Jykeväleukainen poliitikko-DI-lentäjä. Tehnyt myös julkisia lentonäytöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa Finnairin lentäjä tai ei niin minua ei kiinnosta ammatti. Minuun ei tee vaikutusta ammatti(nimikkeet)
Pääasia on että käy töissä ja elättää itsensä.Sama juttu. En usko, että kummankaan ammatit tulisivat edes jutun aiheeksi nopeasti, vaan jos juttu loistaisi, niin puhuisimme ihan muista asioista.
En ole ollut ikinä kiinnostunut muiden ihmisten ammateista tai koulutuksista, vaan ihminen niiden takana arkielämässä on se, josta kiinnostun. Ehkä tämä asia tulee jo siitäkin, että teen työtä senioreiden kanssa ja heidän kanssaan en juttele ammateista tai koulutuksista, vaan ihan kaikesta muusta. N46
Näin minullakin. Miehen arkitekemiset ovat ne, jotka määrittävät enemmän. Olen työssäni aivan erilainen kuin ystävieni ja perheeni kanssa.
Miksi ihmiset kyselee toistensa ammateista? Minä en ainakaan kertoisi omaani eikä kiinnostaisi toisenkaan ammatti.
En tenttaisi mitään, veisin hänet miesten vessaan ja imettäisin paksua qulliani hänellä.
Hommojajan ne kaikki finskin ukot ovat anyway.
Kysyisin mistä lentää ja sattuuko tuntemaan ketään tutuistani Finnairilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että käy töissä ja elättää itsensä.Sama juttu. En usko, että kummankaan ammatit tulisivat edes jutun aiheeksi nopeasti, vaan jos juttu loistaisi, niin puhuisimme ihan muista asioista.
En ole ollut ikinä kiinnostunut muiden ihmisten ammateista tai koulutuksista, vaan ihminen niiden takana arkielämässä on se, josta kiinnostun. Ehkä tämä asia tulee jo siitäkin, että teen työtä senioreiden kanssa ja heidän kanssaan en juttele ammateista tai koulutuksista, vaan ihan kaikesta muusta. N46
Näin minullakin. Miehen arkitekemiset ovat ne, jotka määrittävät enemmän. Olen työssäni aivan erilainen kuin ystävieni ja perheeni kanssa.
Mulla sama!
Vaikka työpäivisin myyn seksiä ja esiinnyn webcamissa, ei mua kyseinen touhu todellakaan kiinnosta vapaalla... Ennemmin vaikka pelaan pleikkaa tai frisbeegolfaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä olisi jykevä leuka niin vaivautuisin kysymään mihin alaan erikoistunut lääkäri hän on, minulle kelpaa vain jykeväleukaiset lääkärilentäjät.
Eikö Sipilä kelpaisi sinulle? Jykeväleukainen poliitikko-DI-lentäjä. Tehnyt myös julkisia lentonäytöksiä.
Kieltämättä se Naantaliin lentäminen oli Miehekkään Miehen työ!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kyselee toistensa ammateista? Minä en ainakaan kertoisi omaani eikä kiinnostaisi toisenkaan ammatti.
Minä valehtelen aina omani. Ihan vain hyvikseni. Nimenkin etenkin nuorena valehdellut. En ole baarissa etsimässä uusia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Omituiset vaihtoehdot. Epäilenkö vain ajattelenko "juu, niin varmaan"? Eikö ole mahdollista, että en lähtökohtaisesti pidä ihmisiä valehtelijoina?
Niin tämä. Kun tuntee muutaman lentäjän niin miksi sellaista ei baarissakin kohtaisi. Tosin tätä saattaisin pitää jonain palstan jonnena joka luulee että se on hieno ammatti ja koittaa sillä saada pesää kun alkaa sitä baaritiskillä töksäytellä.
Onko tää nyt jonkun uliukon märkä päiväuni? Kuvittelee tasonsa paremmaksi jos valehtelee olevansa lentäjä...
Miten sinne baaritiskille olen joutunut? En käy baareissa... olisi outoa jos ventovieras missään alkaa kertoa ammattiaan, ellei ole joku erityinen syy. Esim. jollain sairaskohtaus ja apuun menevä ilmoittaa olevansa lääkäri tai ensihoitaja... tai jos keskustellessa tulee itsestään ilmi. Ei ole normaalia keskustelua tavata ja täräyttää omat koulutukset ja ammatit tiskiin.
Tapasin Tinderissä miehen, joka sanoi olevansa lentäjä. Teki jotain rahtilentoja. Todella kohtelias ja kiva tapaus, mutta rivien välistä kävi ilmi, ettei ole kiinnostunut kuin satunnaisesta hauskanpidosta. En jäänyt tenttaamaan, oliko hän oikeasti lentäjä, mutta en kyllä epäillytkään asiaa.
Toisen kerran tapasin Deltan lentäjän, kun hänellä oli juttua kaveripiirini kuumimman naisen kanssa. Hän oli komea ja hyvässä kunnossa, mutta aika lyhyt. Lyhyempi kuin minä. Ilmeisesti jossain konetyypeissä, varsinkin armeijan touhuissa ei voi olla kovin pitkä, että mahtuu ohjaamoon. Vähän niin kuin formulakuskit, jotka ovat järjestäen aika lyhyitä. Saa korjata, jos olen väärässä. Eikä sillä, että miehen pitäisi olla vähintään se maaginen 180 cm, ei oma miehenikään ole.
Nuorena käytettiin tuota lentäjäkorttia ja pillua irtosi helposti aina. En tiedä mikä siinä lentävän bussin kuskaamisessa on naisista niin hienoa, että haarat aukeaa hetkessä. Onhan siinä hyvät palkat lyhyellä koulutuksella ja rahahan naisia tutkitusti kiinnostaa ja saa paikat märäksi.
Opistoasteen tutkinto - kaksi vuotta. Ei koskaan himassa. Joo ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että käy töissä ja elättää itsensä.Vielä parempi olisi, jos ei kävisi töissä lainkaan ja eläisi silti (pääomatuloilla). Olisi kaikki maailman aika minulle 😍
Oletko läheisriippuvainen? Etkö osaa elää ja olla yksin vai miksi haluat, että joku mies on beibisittaamassa sinua koko ajan? En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, hyi.
Itse en ymmärrä tuollaisia tuomitsevia, pikaisia päätelmiä tekeviä urpoja. -sivusta
Finnair tekee 2 miljoonaa tappiota joka ikinen päivä. Luki uutisissa. Tueekohan joukkoirtisanomisia lentäjistä ja lentoemoista?
Miehen tuttavapiirissä vuosia sitten yks mies kertoili naisille olevansa lentäjä. Rupesi juttelemaan jollekin sopivalle ja heitti jossain vaiheessa: Niin tulin juuri eilen Nykistä. Mainittakoon komea mies ja ikään.40v. Silloinen ammatti HSL:teen bussikuski. Avoliitossa eleli silloin ja päämäärä oli saada nopeasti hoito sänkyyn ja moikka sen jälkeen.